Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałLidia Stadnicki Został zmieniony 11 lat temu
1
Współpraca z zewnętrznym partnerem podczas zmian w organizacji
Marcin Rosochacki, Business Unit Manager – HRK S.A. Warszawa, 21 listopada 2012 Copyright © HRK 2012
2
Poznajmy się HRK S.A. Jedna z największych organizacji doradczych w obszarze HR w Polsce. Partner w podnoszeniu efektywności działania przedsiębiorstwa oraz w rozwoju kompetencji pracowników. Nowoczesne narzędzia i technologie w połączeniu z wieloletnim doświadczeniem konsultantów. Rok założenia: 2000 Copyright © HRK 2012
3
Copyright © HRK 2012
4
Nasza siła w specjalizacji
Zalety specjalizacji: Stały monitoring branżowego rynku pracy. Zrozumienie potrzeb klienta z branży. Identyfikacja kandydatów w oparciu o profesjonalną analizę rynku i własną bazę danych. Specjalizacje rekrutacyjne Pamiętaj o dostosowaniu tego slajdu do swojej specjalizacji branżowej – pod zaletami specjalizacji, wstaw logo swojego unitu! Copyright © HRK 2012
5
Zarządzanie zmianą dokładne planowanie ostrożne wdrażanie
dobra komunikacja z osobami zaangażowanymi lobbing na rzecz nowego planu Jasno zdefiniowane cele Akceptacja pracowników Plan działania Copyright © HRK 2012 5
6
Reakcje emocjonalne na zmianę
mnie to nie dotyczy jak to na mnie wpłynie czy sobie poradzę to może być dobry pomysł to działa Na listę przykładowych stanowisk możesz wprowadzić stanowiska pokazujące nasze doświadczenia w pozyskiwaniu osób o specyficznych, poszukiwanych przez klienta kompetencjach. Copyright © HRK 2012
7
10 kroków wprowadzenia zmiany
Ustal przyczyny wprowadzenia zmiany Zidentyfikuj ludzi, procesy, systemy Zakomunikuj informacje Stwórz wspólnie plan wdrożenia Ustal cele i zakresy odpowiedzialności Przedstaw plan pracownikom Wciel go w życie Monitoruj postępy Oferuj informację zwrotną Reguluj działania tak by zrealizować cele Pamiętaj o dostosowaniu tego slajdu do swojej specjalizacji branżowej – pod zaletami specjalizacji, wstaw logo swojego unitu! Copyright © HRK 2012
8
Studium przypadku Klient HRK
Stan wyjściowy Finanse lokalne Spółka sprzedażowa Spółka produkcyjna Zmiana Wprowadzenie regionu EMEA Stworzenie SSC 13 krajów Cel Podniesienie poziomu wyniku operacyjnego Optymalizacja procesów biznesowych Stworzenie nowych funkcji w organizacji Zmiana strategii regionalnej firmy Na listę przykładowych stanowisk możesz wprowadzić stanowiska pokazujące nasze doświadczenia w pozyskiwaniu osób o specyficznych, poszukiwanych przez klienta kompetencjach. Copyright © HRK 2012
9
Copyright © HRK 2012
10
Rozwój pracowników Szkolenia HR
Akademia Assessment Centre Komunikowanie niepopularnych decyzji Przygotowanie do zmiany organizacyjnej Wyodrębnianie rezerw kadrowych Training Centre - warsztaty rozwoju kompetencji Coaching Doświadczeni coache z certyfikatami: International Coach Federation International Coaching Community Copyright © HRK 2012
11
Outplacement Zalety współpracy Korzyści dla firmy
Wsparcie na każdym etapie przeprowadzanych zwolnień. Bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów outplacementu (indywidualnego i grupowego). Dostęp do narzędzi umożliwiających analizę potencjału uczestników programu. Program prowadzony przez doświadczonych psychologów oraz certyfikowanych coachów. Aktywna pomoc uczestnikom programu w znalezieniu nowego zatrudnienia. Korzyści dla firmy Poprawa nastrojów wewnątrz organizacji. Ograniczenie ryzyka utraty kluczowych członków zespołu. Minimalizacja ryzyka spadku wydajności pracy w trakcie zmian i po ich wprowadzeniu. Podtrzymanie lub nawet poprawa wizerunku firmy jako pracodawcy. Ograniczenie ryzyka związanego z roszczeniami niezadowolonych z przebiegu zwolnień pracowników. Ograniczenie ryzyka związanego z utratą klientów i kontrahentów. Copyright © HRK 2012
12
Copyright © HRK 2012
13
Employer branding Korzyści: Usługi:
Zwiększenie grona osób zainteresowanych pracą w firmie. Podniesienie „jakości” i dopasowania aplikujących kandydatów. Zmniejszenie rotacji. Kształtowanie poczucia dumy z pracy w organizacji. Wzrost zaangażowania i satysfakcji z pracy. Usługi: Badania wizerunku firm jako pracodawców Kampanie wizerunkowe Narzędzia wizerunkowe (strona kariera, film promocyjny, ulotki, etc.) Zaufali nam m.in.: Leroy Merlin Kraft Foods Reckitt Benckiser Carlsberg Kompania Piwowarska Coca Cola HBC Empik Shell Colgate Palmolive OHP Egis Jesteśmy wyłącznym partnerem na Polskę: (98 biur na świecie w 37 krajach) Copyright © HRK 2012
14
Wybrani Klienci Abbott AIG Allied Irish Bank Bosch Siemens Hausgeraete
Carrefour Citibank Coca Cola HBC Dell International Paper LG Philips LCD Microsoft Orange Group PKN Orlen Philips PZU Shell Toyota UPS Możesz tu wstawić listę firm z branży klienta. Copyright © HRK 2012 14
15
e-mail: marcin.rosochacki@hrk.eu tel. +48 420 20 46
Business Unit Manager tel HRK S.A. pl. Bankowy 2, Warszawa Copyright © HRK 2012
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.