Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałTeofil Szpakowski Został zmieniony 10 lat temu
2
Hot Spot - korzyści 1. Zaspokojenie rosnących oczekiwań klientów 2. Przewaga nad konkurencją 3. Prestiż lokalizacji – miejsce spotkań biznesowych
3
Hot Spot - korzyści 4. Budowanie bazy danych klientów - marketing kierunkowy 5. Generowanie dodatkowych przychodów 6. Wzrost ilości klientów
4
SmartSpot zapewnia 1. Zarządzanie systemem informatycznym do rejestracji i autentykacji użytkowników 2. Serwis systemu, urządzeń i systemu antenowego 3. Wsparcie techniczne użytkownika końcowego 4. Dokonywanie rozliczeń z użytkownikami końcowymi (o ile mają wnosić opłaty) 5. Występowanie jako administrator sieci przed organami państwowymi 6. Zarządzanie bazą danych użytkowników, w tym obsługa GIODO
5
Urządzenie WiFi SMARTSPOT Serwer SMARTSPOT - logowanie - monitorowanie - archiwizacja INTERNET
6
Dlaczego SmartSpot 1. Bezpieczeństwo 2. Zgodność z prawem
7
PRAWO TELEKOMUNIKACYJNE Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych jest obowiązany na własny koszt: 1) zatrzymywać i przechowywać dane, generowane w sieci telekomunikacyjnej lub przez nich przetwarzane, przez okres 24 miesięcy 2) udostępniać dane, o których mowa w pkt. 1, uprawnionym podmiotom, a także sądowi i prokuratorowi 3) chronić dane, o których mowa w pkt. 1, przed przypadkowym lub bezprawnym zniszczeniem, utratą lub zmianą, nieuprawnionym lub bezprawnym przechowywaniem, przetwarzaniem, dostępem lub ujawnieniem
8
Art. 180c. (283) 1. Obowiązkiem, o którym mowa w art. 180a ust. 1, objęte są dane niezbędne do: 1) ustalenia zakończenia sieci, telekomunikacyjnego urządzenia końcowego, użytkownika końcowego: a) inicjującego połączenie, b) do którego kierowane jest połączenie; 2) określenia: a) daty i godziny połączenia oraz czasu jego trwania, b) rodzaju połączenia, c) lokalizacji telekomunikacyjnego urządzenia końcowego. PRAWO TELEKOMUNIKACYJNE
9
Modele dostępu do Hot Spot 1. Bezpłatny dostęp dla klientów – formuła abonamentowa 2. Dostęp płatny – w zamian za dokonanie zakupów lub płatny voucher 3. Bezpłatny dostęp dla klientów – formuła reklamowa
10
Warianty biznesowe
13
Kara za brak wiedzy Właściciel pewnego brytyjskiego pubu będzie musiał zapłacić 8 tys. funtów kary, ponieważ jeden z jego klientów, korzystających z udostępnionej w lokalu sieci Wi-Fi, pobrał z Internetu film (żródło-serwis ZDNet.co.uk) Przeciwko właścicielowi Pubu skierowano pozew cywilny - sąd rozpatrujący tę sprawę uznał roszczenia właścicieli praw autorskich za zasadne. Zgodnie z werdyktem, właściciel pubu będzie musiał zapłacić ok. 8 tys. funtów kary
14
DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.