Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Hot Spot - korzyści 1. Zaspokojenie rosnących oczekiwań klientów 2. Przewaga nad konkurencją 3. Prestiż lokalizacji – miejsce spotkań biznesowych.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Hot Spot - korzyści 1. Zaspokojenie rosnących oczekiwań klientów 2. Przewaga nad konkurencją 3. Prestiż lokalizacji – miejsce spotkań biznesowych."— Zapis prezentacji:

1

2 Hot Spot - korzyści 1. Zaspokojenie rosnących oczekiwań klientów 2. Przewaga nad konkurencją 3. Prestiż lokalizacji – miejsce spotkań biznesowych

3 Hot Spot - korzyści 4. Budowanie bazy danych klientów - marketing kierunkowy 5. Generowanie dodatkowych przychodów 6. Wzrost ilości klientów

4 SmartSpot zapewnia 1. Zarządzanie systemem informatycznym do rejestracji i autentykacji użytkowników 2. Serwis systemu, urządzeń i systemu antenowego 3. Wsparcie techniczne użytkownika końcowego 4. Dokonywanie rozliczeń z użytkownikami końcowymi (o ile mają wnosić opłaty) 5. Występowanie jako administrator sieci przed organami państwowymi 6. Zarządzanie bazą danych użytkowników, w tym obsługa GIODO

5 Urządzenie WiFi SMARTSPOT Serwer SMARTSPOT - logowanie - monitorowanie - archiwizacja INTERNET

6 Dlaczego SmartSpot 1. Bezpieczeństwo 2. Zgodność z prawem

7 PRAWO TELEKOMUNIKACYJNE Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych jest obowiązany na własny koszt: 1) zatrzymywać i przechowywać dane, generowane w sieci telekomunikacyjnej lub przez nich przetwarzane, przez okres 24 miesięcy 2) udostępniać dane, o których mowa w pkt. 1, uprawnionym podmiotom, a także sądowi i prokuratorowi 3) chronić dane, o których mowa w pkt. 1, przed przypadkowym lub bezprawnym zniszczeniem, utratą lub zmianą, nieuprawnionym lub bezprawnym przechowywaniem, przetwarzaniem, dostępem lub ujawnieniem

8 Art. 180c. (283) 1. Obowiązkiem, o którym mowa w art. 180a ust. 1, objęte są dane niezbędne do: 1) ustalenia zakończenia sieci, telekomunikacyjnego urządzenia końcowego, użytkownika końcowego: a) inicjującego połączenie, b) do którego kierowane jest połączenie; 2) określenia: a) daty i godziny połączenia oraz czasu jego trwania, b) rodzaju połączenia, c) lokalizacji telekomunikacyjnego urządzenia końcowego. PRAWO TELEKOMUNIKACYJNE

9 Modele dostępu do Hot Spot 1. Bezpłatny dostęp dla klientów – formuła abonamentowa 2. Dostęp płatny – w zamian za dokonanie zakupów lub płatny voucher 3. Bezpłatny dostęp dla klientów – formuła reklamowa

10 Warianty biznesowe

11

12

13 Kara za brak wiedzy Właściciel pewnego brytyjskiego pubu będzie musiał zapłacić 8 tys. funtów kary, ponieważ jeden z jego klientów, korzystających z udostępnionej w lokalu sieci Wi-Fi, pobrał z Internetu film (żródło-serwis ZDNet.co.uk) Przeciwko właścicielowi Pubu skierowano pozew cywilny - sąd rozpatrujący tę sprawę uznał roszczenia właścicieli praw autorskich za zasadne. Zgodnie z werdyktem, właściciel pubu będzie musiał zapłacić ok. 8 tys. funtów kary

14 DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ


Pobierz ppt "Hot Spot - korzyści 1. Zaspokojenie rosnących oczekiwań klientów 2. Przewaga nad konkurencją 3. Prestiż lokalizacji – miejsce spotkań biznesowych."

Podobne prezentacje


Reklamy Google