Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Projekt badawczy w gr. 3 - latków luty 2013
MYDŁA
2
Faza I: Oglądanie zgromadzonych skarbów
3
Oglądanie mydeł
4
Bartuś mocno zainteresowany mydłami w płynie, a może pompkami?
5
Dzieci dokładają mydła w odpowiednie miejsca – tworzą kolekcje
6
Tutaj kostki mydeł , tam mydła w płynie, a na końcu płatki mydlane.
7
Czy będziemy brać kąpiel?
8
Patryk nie wie gdzie położyć mydło „Krówkę”
9
Wszystko takie ciekawe, trzeba koniecznie dotknąć i powąchać…
10
Ach, jak pachną!
11
Może narysujemy nasze mydła? Krzyś - mydło w płynie
12
Ada - mydło w kształcie krówki
13
Marysia -mydła w kostkach
14
Laura - mydło w kostce, okrągłe
15
W projekcie został utworzony słowniczek
16
Siatka pojęciowa – czyli co nas interesuje
17
Antoś słabo mówi – pokazał nam to, co wiedział
18
Pytania dzieci
19
Faza II projektu: Zabawy badawcze
20
Dlaczego mydło jest czasem brudne?
21
Kuba - Mam brudne ręce od farby i ubrudziłem nimi mydło
22
Patryk – Ale śmieszne, mydło jest brudne od moich rąk…
23
Kasia – Mam brudne ręce i dotknęłam mydła, ubrudziło się
24
Będziemy robić bańki
25
Mieszamy produkty i robimy pianę
26
Matin próbuje zrobić bańki
27
Kuba też się stara…
28
…i Zuzia chce się pobawić
29
A tu już kolejny problem do rozwiązania: po co są płatki mydlane?
30
Mieszamy płatki z wodą i wkładamy brudną ściereczkę
31
Basia pierze
32
Wszyscy jej pomagają
33
Udało się! Ściereczka jest czysta
34
III faza projektu – podsumowanie
Uzupełnienie siatki pojęciowej o zdobytą wiedzę i umiejętności. Odpowiedzi na wcześniej zadane pytania.
35
Podsumowaliśmy wiedzę dotyczącą mydeł
36
Kacper i Patryk robią własne mydełka
37
Kuba też ciężko pracuje
38
A to już efekty naszej pracy
Przygotowała: Sylwia Ambroziak - Zaręba
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.