Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałPatryk Trawicki Został zmieniony 10 lat temu
1
Telepraca Korzyść nie tylko wizerunkowa Łukasz Kowalik
5
Jak w praktyce skutecznie połączyć korzyści wizerunkowe i biznesowe w firmie?
7
Z czym kojarzy się telepraca?
8
Z czym mogłaby się kojarzyć telepraca?
9
Telepraca – korzyści wizerunkowe Firma dbająca o środowisko – ograniczenie liczby podróży oraz zużycia energii Firma otwarta na osoby wykluczone społecznie Firma odpowiadająca na problemy demograficzne Firma przyjazna rodzinie
10
Tytuł slajdu/prezentacji Telepraca – korzyści biznesowe Wzrost satysfakcji i lojalności pracowników – obniżenie kosztów rekrutacji i wdrożenia pracowników Zwiększenie efektywności pracy Najzdolniejsi ludzie (również z terenów oddalonych od firmy) Niższe koszty (redukcja przestrzeni biurowej, zwiększenie wagi dokumentów elektronicznych, energii, dojazd do pracy, odzież, żywność, opieka nad dziećmi) Możliwość dalszej pracy pomimo zmiany sytuacji życiowej (choroba, macierzyństwo, opieka nad chorym, przeprowadzka) Spadek absencji chorobowej Podtrzymanie ciągłości pracy w sytuacjach awaryjnych Wirtualne zespoły Zwiększenie elastyczności czasu pracy
12
Podsumowanie Globalne trendy - integracja CSR CSR – element strategii firmy Flexicurity – możliwość... konieczność?
13
Dziękuję...
14
Q & A
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.