Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałBeata Orłowska Został zmieniony 9 lat temu
1
Więcej informacji na: www.ezd.gov.plwww.ezd.gov.pl 1 Ewa Marcinkiewicz, Magdalena Sawicka
2
2 Procesy, Rejestry, Raporty, Usługi W ramach projektu powstaje: ● 20 Usług na ePUAP ● 15 Rejestrów ● 20 Raportów ● 30 Procesów
3
3 Usługi na ePUAP – założenia ogólne ● Przygotowanie oprogramowania umożliwiającego instalację usługi na platformie ePUAP, w tym: – przygotowanie wszystkich elektronicznych dokumentów występujących w poszczególnych usługach, – opracowanie aplikacji, tj. elektronicznych formularzy oraz akcji w nich zawartych, – przygotowania instalatorów usług ePUAP, tak aby usługi były dostępne dla podmiotów publicznych z poziomu Instalatora Usług ePUAP. ● Możliwość samodzielnego modyfikowania dostarczonej usługi do własnych potrzeb Partnera. ● Przygotowanie instrukcji korzystania z usługi na platformie ePUAP. ● Udostępnione usługi na ePUAP będą zintegrowane z EZD PUW
4
4 Zestawienie usług na ePUAP
5
5 Rejestry – założenia ogólne ● Rejestry będą miały funkcjonalność prowadzenia per rok z zachowaniem dostępu do wpisów z lat poprzednich. ● Rejestry będą umożliwiały dodawanie, usuwanie i edytowanie wpisów w nich zawartych. ● Rejestry będą umożliwiały eksportowanie rekordów do plików xls, pdf, csv, doc. ● Rejestry będą posiadały możliwość filtrowania i sortowania po wszystkich polach. ● W przypadku dodania/ edycji/ usunięcia wpisu z rejestru z poziomu dokumentu, informacja o tej operacji odkłada się w historii koszulki, w której znajduje się dokument. ● Administrator systemu, na potrzeby własnej instytucji, będzie miał możliwość dodawania kolejnych pól do rejestru oraz zmiany nazwy pól.
6
6 Zestawienie rejestrów
7
7 Opis rejestru - przykład ● Rejestr będzie miał funkcjonalność przypominania o kończącej się ważności podpisu elektronicznego. ● Możliwość rejestracji wpisów z poziomu sprawy (link do koszulki, znak sprawy, właściciel). ● Wraz z upływem ważności certyfikatu wpis automatycznie będzie oznaczany jako nieaktywny. ● W Rejestrze będą oznaczane innym kolorem wpisy nieaktywne. ● Rejestr będzie miał możliwość zachowywania historii poszczególnych wpisów pogrupowanych wg właściciela podpisu. ● Rejestr będzie miał możliwość dodawania wpisów z poziomu rejestru. 1.Lp. 2.Imię/imiona i nazwisko właściciela 3.Wydział 4.Flaga Aktywny (checkbox) 5.Koszulka (z linkiem) 6.Historia: a)Ważny od b)Ważny do c)Podstawa do wydania (upoważnienie) d)Typ podpisu (kwalifikowany, niekwalifikowany, niekwalifikowany + kwalifikowany) e)Umowa f)Faktura g)Uwagi Wykaz pól: REJESTR PODPISÓW ELEKTRONICZNYCH
8
8 Raporty – założenia ogólne ● Dostęp do raportów będzie opierał się na zasadzie uprawnień, czyli użytkownicy widzą to do czego mają uprawnienie. ● Raporty będą umożliwiały eksportowanie rekordów do plików xls, pdf, csv, doc.
9
9 Zestawienie raportów
10
10 http://bip.bialystok.uw.gov.pl/Show_Item.aspx?ID=33862 Szczegółowa specyfikacja usług, rejestrów, raportów
11
11 Procesy – założenia ogólne ● Procesy będą możliwe do wykorzystania przez wiele podmiotów w systemie EZD PUW. ● Procesy przygotowane na podstawie opisu biznesowego, który zawiera: – schematyczne przedstawienie przebiegu poszczególnych etapów procesu, – opis poszczególnych etapów przebiegu procesu wraz z opisem pól dla formularzy wymaganych dla wybranych etapów
12
12 Zestawienie procesów
13
13 Zestawienie procesów
14
14 Omówienie procesu uzgadniania aktów prawnych na przykładzie Ministerstwa Finansów Omówienie przykładowego procesu
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.