Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałDobromił Kuligowski Został zmieniony 11 lat temu
1
1 Opinie i preferencje polityczne przedsiębiorców Raport z ilościowych badań telefonicznych Sopot, październik 2006
2
2 Projekt: Opinie i preferencje polityczne przedsiębiorców Zleceniodawca: Konfederacja Pracodawców Polskich Wykonawca: PBS DGA Sp. z o.o. Termin badania: październik 2006 Technika badania: wywiad telefoniczny Długość wywiadu: około 10 minut Próba: celowa ogólnopolska próba przedsiębiorców (właściciele i kadra zarządzająca) z małych (10-49 pracowników), średnich (50-249 pracowników) i dużych (250 i więcej pracowników) przedsiębiorstw Liczba badanych: 678 Podstawowe informacje o badaniu
3
3 WYNIKI BADANIA
4
4 Uwaga: procenty nie sumują się do 100%, ponieważ respondenci mogli wybrać więcej niż jedno ugrupowanie. Pyt. 1 Jakie ugrupowania polityczne Pana(i) zdaniem są zorientowane na popieranie rozwoju przedsiębiorczości w Polsce? (1/5) Ogółem
5
5 Pyt. 1 Jakie ugrupowania polityczne Pana(i) zdaniem są zorientowane na popieranie rozwoju przedsiębiorczości w Polsce? (2/5) Według płci przedsiębiorców ogółemmężczyzna kobieta Uwaga: procenty nie sumują się do 100%, ponieważ respondenci mogli wybrać więcej niż jedno ugrupowanie.
6
6 Pyt. 1 Jakie ugrupowania polityczne Pana(i) zdaniem są zorientowane na popieranie rozwoju przedsiębiorczości w Polsce? (3/5) Według wielkości przedsiębiorstwa ogółem 10-49 pracowników 50-249 pracowników 250 i więcej pracowników Uwaga: procenty nie sumują się do 100%, ponieważ respondenci mogli wybrać więcej niż jedno ugrupowanie.
7
7 Polska Wschodnia ogółem Polska Zachodnia Pyt. 1 Jakie ugrupowania polityczne Pana(i) zdaniem są zorientowane na popieranie rozwoju przedsiębiorczości w Polsce? (4/5) Według położenia geograficznego przedsiębiorstwa Uwaga: procenty nie sumują się do 100%, ponieważ respondenci mogli wybrać więcej niż jedno ugrupowanie.
8
8 Pyt. 1 Jakie ugrupowania polityczne Pana(i) zdaniem są zorientowane na popieranie rozwoju przedsiębiorczości w Polsce? (5/5) Według preferencji politycznych przedsiębiorców ogółem twardy elektorat PO twardy elektorat PiS twardy elektorat SLD Uwaga: procenty nie sumują się do 100%, ponieważ respondenci mogli wybrać więcej niż jedno ugrupowanie.
9
9 Pyt. 2 Jakie ugrupowania polityczne Pana(i) zdaniem najlepiej reprezentują interesy przedsiębiorców w naszym kraju? (1/5) Ogółem
10
10 Pyt. 2 Jakie ugrupowania polityczne Pana(i) zdaniem najlepiej reprezentują interesy przedsiębiorców w naszym kraju? (2/5) Według płci przedsiębiorców ogółemmężczyzna kobieta Uwaga: procenty nie sumują się do 100%, ponieważ respondenci mogli wybrać więcej niż jedno ugrupowanie.
11
11 Pyt. 2 Jakie ugrupowania polityczne Pana(i) zdaniem najlepiej reprezentują interesy przedsiębiorców w naszym kraju? (3/5) Według wielkości przedsiębiorstwa ogółem 10-49 pracowników 50-249 pracowników 250 i więcej pracowników Uwaga: procenty nie sumują się do 100%, ponieważ respondenci mogli wybrać więcej niż jedno ugrupowanie.
12
12 Pyt. 2 Jakie ugrupowania polityczne Pana(i) zdaniem najlepiej reprezentują interesy przedsiębiorców w naszym kraju? (4/5) Według położenia geograficznego przedsiębiorstwa Polska Wschodnia ogółem Polska Zachodnia Uwaga: procenty nie sumują się do 100%, ponieważ respondenci mogli wybrać więcej niż jedno ugrupowanie.
13
13 Pyt. 2 Jakie ugrupowania polityczne Pana(i) zdaniem najlepiej reprezentują interesy przedsiębiorców w naszym kraju? (5/5) Według preferencji politycznych przedsiębiorców ogółem twardy elektorat PO twardy elektorat PiS twardy elektorat SLD Uwaga: procenty nie sumują się do 100%, ponieważ respondenci mogli wybrać więcej niż jedno ugrupowanie.
14
14 Pyt. 3 Wyobraźmy sobie, że w najbliższym czasie doszłoby do przyspieszonych wyborów parlamentarnych. Czy wziąłby(wzięłaby) Pan(i) w nich udział?
15
15 Podstawa procentowania: respondenci, którzy na pewno lub raczej wzięliby udział w przyspieszonych wyborach parlamentarnych Pyt. 4 Wyobraźmy sobie, że w najbliższym czasie doszłoby do przyspieszonych wyborów parlamentarnych. Na którą partię by Pan(i) zagłosował(a)? (1/4) Estymacja wyników wyborów – o gółem
16
16 Podstawa procentowania: respondenci, którzy na pewno lub raczej wzięliby udział w przyspieszonych wyborach parlamentarnych Pyt. 4 Wyobraźmy sobie, że w najbliższym czasie doszłoby do przyspieszonych wyborów parlamentarnych. Na którą partię by Pan(i) zagłosował(a)? (2/4) Estymacja wyników wyborów – według płci przedsiębiorców ogółemmężczyzna kobieta
17
17 Podstawa procentowania: respondenci, którzy na pewno lub raczej wzięliby udział w przyspieszonych wyborach parlamentarnych Pyt. 4 Wyobraźmy sobie, że w najbliższym czasie doszłoby do przyspieszonych wyborów parlamentarnych. Na którą partię by Pan(i) zagłosował(a)? (3/4) Estymacja wyników wyborów – według wielkości przedsiębiorstwa ogółem 10-49 pracowników 50-249 pracowników 250 i więcej pracowników
18
18 Podstawa procentowania: respondenci, którzy na pewno lub raczej wzięliby udział w przyspieszonych wyborach parlamentarnych Pyt. 4 Wyobraźmy sobie, że w najbliższym czasie doszłoby do przyspieszonych wyborów parlamentarnych. Na którą partię by Pan(i) zagłosował(a)? (4/4) Estymacja wyników wyborów – według położenia geograficznego przedsiębiorstwa Polska Wschodnia ogółem Polska Zachodnia
19
19 Podstawa procentowania: respondenci, którzy na pewno lub raczej wzięliby udział w przyspieszonych wyborach parlamentarnych Poparcie dla partii politycznych (estymacja wyników wyborów) w zależności od postrzegania partii popierających rozwój przedsiębiorczości w Polsce ogółem PO popiera rozwój przedsiębiorczości PiS popiera rozwój przedsiębiorczości SLD popiera rozwój przedsiębiorczości
20
20 Podstawa procentowania: respondenci, którzy na pewno lub raczej wzięliby udział w przyspieszonych wyborach parlamentarnych Poparcie dla partii politycznych (estymacja wyników wyborów) w zależności od postrzegania partii najlepiej reprezentujących interesy przedsiębiorców w Polsce PiS reprezentuje interesy polskich przedsiębiorców ogółem PO reprezentuje interesy polskich przedsiębiorców SLD reprezentuje interesy polskich przedsiębiorców
21
21 Dnia 28 stycznia 2006 r. spółka Doradztwo Gospodarcze DGA S.A. nabyła dwadzieścia procent udziałów w spółce PBS. Nazwa PBS Sp. z o.o. uległa zmianie, przekształcając się w PBS DGA Sp. z o.o. PBS DGA Sp. z o.o.
22
22 Dane teleadresowe PBS DGA Spółka z o.o. Ul. Junaków 2 81-812 Sopot Telefon: +48 (58) 550 60 70 Faks: +48 (58) 550 66 70 E-mail: kontakt@pbsdga.plkontakt@pbsdga.pl WWW: www.pbsdga.plwww.pbsdga.pl Oddział w Warszawie: Al. Jerozolimskie 151/10 02-326 Warszawa Telefon: +48 (22) 592 61 61 Dworek przy ulicy Junaków w Sopocie główna siedziba PBS DGA
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.