Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałIrena Komorowska Został zmieniony 9 lat temu
2
Informacje BEKO - to marka sprzętu gospodarstwa domowego obecna w 101 krajach świata! Produkty BEKO można znaleźć na rynkach wszystkich krajów europejskich. BEKO oferuje sprzęt wolnostojący, sprzęt do zabudowy a także elektronikę użytkową - TV.
3
Jakiego produktu dotyczy reklama?
4
Jakie są główne cele tej reklamy? Zwiększenie sprzedaży produktu Dotarcie do nowej grupy odbiorców Poinformowanie o nowym produkcie Podkreślenie obecności nowoczesnych rozwiązań technicznych w urządzeniach marki
5
Do kogo jest przede wszystkim skierowana? Do kobiet w wieku od ok. 20 wzwyż Do kobiet prowadzących dom Do rodziców małych dzieci Do przyszłych i obecnych emerytów Do mężczyzn mieszkających samotnie
6
Jakich sposobów użyto w ogłoszeniu? Rodzina, dzieci, ciepło domowego ogniska jako kontekst reklam Rodzina, dzieci, ciepło domowego ogniska jako kontekst reklam Zwiększenie atrakcyjności poprzez podkreślenie innowacyjności tego produktu Zwiększenie atrakcyjności poprzez podkreślenie innowacyjności tego produktu Dziecinnie łatwy sposób użycia Dziecinnie łatwy sposób użycia
7
Które ze stwierdzeń zawartych w reklamie można uznać za informacje? Piekarnik: automatyczna książka kucharska z 82 przepisami Piekarnik: automatyczna książka kucharska z 82 przepisami Lodówka: 40% mniej energii niż klasa A Lodówka: 40% mniej energii niż klasa A Zmywarka: Tylko 7 litrów zużycia wody Zmywarka: Tylko 7 litrów zużycia wody Pralka: Program Beko Baby Protect Pralka: Program Beko Baby Protect
8
Na czyj autorytet powołują się twórcy reklamy? Jak wiarygodne jest to źródło? Źródło nie bardzo jest wiarygodne, bo kto uwierzy małym dzieciom.
9
Jakich użytecznych informacji brakuje? Ceny Ceny Danych technicznych produktów Danych technicznych produktów Czy są ekologiczne Czy są ekologiczne Utylizacji Utylizacji
10
Jakie korzyści daje używanie produktu? Komfortowe użytkowanie produktów Komfortowe użytkowanie produktów Łatwa obsługa urządzeń Łatwa obsługa urządzeń Większa wydajność produktu Większa wydajność produktu Mniejszy koszt użytkowania Mniejszy koszt użytkowania Innowacyjność Innowacyjność Prestiż Prestiż
11
W jaki sposób zaprezentowano cechy produktu, by zwiększyć jego atrakcyjność dla odbiorcy? Poprzez ukazanie dzieci w reklamie użytkowanie produktów wydaje się „dziecinnie łatwe” Poprzez ukazanie dzieci w reklamie użytkowanie produktów wydaje się „dziecinnie łatwe” Produkty zostały pokazane z bliska i przez dłuższy czas Produkty zostały pokazane z bliska i przez dłuższy czas Idealnie pasuje do każdego rodzaju mebli Idealnie pasuje do każdego rodzaju mebli
12
W jaki sposób należałoby zmodyfikować reklamę, by lepiej informowała o produkcie? Podanie większej ilości danych na temat reklamowanych produktów Podanie większej ilości danych na temat reklamowanych produktów Pokazanie w których sklepach produkt jest dostępny Pokazanie w których sklepach produkt jest dostępny Podanie długości gwarancji i informacje o serwisie Podanie długości gwarancji i informacje o serwisie
13
Dziękujemy za uwagę.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.