Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

ZAUFANIE ODPOWIEDZIALNOŚĆ STEREOTYPY WSPÓLNY CEL KOMUNIKACJA.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "ZAUFANIE ODPOWIEDZIALNOŚĆ STEREOTYPY WSPÓLNY CEL KOMUNIKACJA."— Zapis prezentacji:

1

2 ZAUFANIE ODPOWIEDZIALNOŚĆ STEREOTYPY WSPÓLNY CEL KOMUNIKACJA

3 Co usłyszą Uczestnicy? DOBRA WSPÓŁPRACA NIE OZNACZA SZTUCZNEJ „KULTURY MIŁOŚCI” I ZAMIATANIA TRUDNYCH TEMATÓW POD DYWAN. KONCENTRUJ SIĘ NA ZADANIACH NAPRAWDĘ POTRZEBNYCH, PRZEKŁADAJĄCYCH SIĘ NA EFEKT FUNKCJONOWANIA CAŁEJ ORGANIZACJI. NIE GADAJ O ODPOWIEDZIALNOŚCI, NIE KIBICUJ. WEJDŹ NA POKŁAD! NIE DODAWAJ SOBIE ENERGII KOSZTEM INNYCH.

4 Jaki jest przebieg spotkania?
ZAUFANIE: Siła rażenia stereotypów i „szydery” w codziennym życiu biznesowym. Unikanie hipokryzji korporacyjnej. TWÓRCZY KONFLIKT: Od tapetowania różnicy zdań do zdrowych, twórczych dyskusji i konstruktywnych dialogów: czego możemy się nauczyć od dwóch wielkich rockandrollowców? PRAWDZIWE ZAANGAŻOWANIE: Czym się różni teoretyczne wspieranie od rzeczywistego działania? WSPÓŁODPOWIEDZIALNOŚĆ: Przełamywanie pokusy działań wsobnych i umacniania księstw udzielnych na konkretnych przykładach. ORIENTACJA NA WSPÓLNY CEL: Co się dzieje, gdy skupiamy się na naszej funkcji i specjalizacji, a nie na celu ostatecznym?

5 Dlaczego warto? Wystąpienie oparte na spójnej koncepcji, popartej niemal dwudziestoletnimi badaniami. „Odczarowanie” sloganów dotyczących komunikacji i pracy zespołowej. Idealne na spotkania osób wywodzących się z różnych stanowisk i z różnych obszarów w organizacji. Możliwość zdiagnozowania i nazwania najczęstszych syndromów oraz modeli myślowych, utrudniających współpracę w danej organizacji.

6 O Szymonie DOŚWIADCZENIE KONFERENCYJNE: Mówca biznesowy od 1997 r, prowadził niemal 400 eventów dla grup do 1200 osób. POWER I ENERGIA: Wystąpienia Szymona są naszpikowane multimediami, błyskotliwymi eksperymentami i wynikami badań. CZUJ BIZNESOWY: Kopalnia biznesowych dobrych praktyk oraz antylekcji (ku przestrodze!). Mnóstwo prostych, łatwych do zapamiętania haseł i studiów przypadków. PEŁNE DOPASOWANIE: Uwzględnienie klimatu i scenariusza wydarzenia. Częste i nienachalne nawiązywanie do sytuacji danej branży i wyzwań Klienta. ZNAJOMOŚĆ NAJNOWSZYCH TRENDÓW: Wieloletni członek prestiżowych amerykańskich stowarzyszeń biznesowych: ISPI, SHRM oraz ATD, z dostępem do najnowszych badań. OBECNOŚĆ W MEDIACH: Autor przeszło 60 artykułów, udzielił około 20 wywiadów, zapraszany jako ekspert przez biznesowe kanały telewizyjne. PRAKTYKA AKADEMICKA: Wykładowca Studium Podyplomowego przy SWPS w Warszawie w latach

7 CSA Celebrity Speakers Centrum Szkoleniowe JET
Kontakt CSA Celebrity Speakers ul. Heweliusza 11 p. 1405 Gdańsk Centrum Szkoleniowe JET ul. Kopińska 31 Warszawa


Pobierz ppt "ZAUFANIE ODPOWIEDZIALNOŚĆ STEREOTYPY WSPÓLNY CEL KOMUNIKACJA."

Podobne prezentacje


Reklamy Google