Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKunegunda Iżykowski Został zmieniony 11 lat temu
1
„CZŁOWIEK CZŁOWIEKOWI DAREM”- STRATEGIA DZIAŁAŃ PR W RAMACH VI KAMPANII „HOSPICJUM TO TEŻ ŻYCIE”
Autor: Karolina Bielawska
2
PLAN PREZENTACJI DIAGNOZA SYTUACJI STRATEGIA REALIZACJA EWALUACJA
PODSUMOWANIE (SUMMARY)
3
1.1.DIAGNOZA FUNDACJA HOSPICYJNA WIZERUNEK HOSPICJUM
WOLONTARIAT W POLSCE KOMUNIKACJA
4
1.2.LICZBY 72% 90% 12% 8 mln 53% 4 mln
5
NISKA ŚWIADOMOŚĆ SPOŁECZNA
1.3.BARIERY DZIAŁANIE PERSWAZYJNE WIZERUNKOWE EDUKACYJNE WIZERUNEK HOSPICJUM BIERNOŚĆ SPOŁECZNA NISKA ŚWIADOMOŚĆ SPOŁECZNA STRACH CEL
6
1.4.ZALECENIA ORGANIZACYJNE MERYTORYCZNE NARZĘDZIOWE
7
2.1.SFORMUŁOWANA STRATEGIA
Nakłonienie ludzi dojrzałych do zostania wolontariuszem hospicyjnym oraz poprawa wizerunku hospicjum jako miejsca, w którym poprzez pomoc innym można się realizować, za pomocą zintegrowanych działań wizerunkowych, edukacyjnych i informacyjnych.
8
2.2.CELE Pozyskanie jak największej ilości wolontariuszy powyżej 50. roku życia; wzrost świadomości społecznej dotyczącej wolontariatu w hospicjum; wzrost ilości publikacji o kampanii i fundacji w mediach (prasa, radio, telewizja); ocieplenie wizerunku hospicjum;
9
kobiety i mężczyźni powyżej 50. roku życia
2.3.GRUPY DOCELOWE kobiety i mężczyźni powyżej 50. roku życia Wolontariusze Media Parafie Dorosłe dzieci i wnuki Lekarze pierwszego kontaktu Partnerzy, Sponsorzy Ogół społeczeństwa
10
2.4.PRZEKAZ „CZŁOWIEK CZŁOWIEKOWI DAREM”
„Możesz zmienić jakość swojego życia poprzez wolontariat w hospicjum”; „Jesteś komuś potrzebny-nie bój się pomagać”; „Hospicjum to miejsce, w którym mimo choroby ludzie nadal mogą realizować swoje pasje i marzenia”.
11
3.1.NARZĘDZIA wystąpienia wolontariuszy w ŚDHiOP RELACJE Z KOŚCIOŁEM:
Informacje (start-VIII 2009) reklamy prasowe wraz z serią Artykułów (X-XII 2009) RELACJE Z MEDIAMI notatki prasowe; aktualizacja zakładki „dla dziennikarzy”; konferencja prasowa; materiały promocyjne, press kity, płyty CD (start VII 2009-II 2010)
12
3.1.NARZĘDZIA Spotkania konkurs fotograficzny: informacyjne
z wolontariuszami (X 2009) konkurs fotograficzny: „Inny Wymiar Życia”; (X-XII 2009) Prelekcje-uniwersytet III wieku (np. zarządzanie) (X-XII 2009) Spotkania integrujące na stopniu regionalnym; (I 2009) Wystawa fotografii wielkoformatowych (XII 2009) Gadżety (IX ) Wątek w serialu (X 2009) Lobbing (VIII-XII 2009) Billboardy i plakaty na nośnikach miejskich (X-XII) debaty eksperckie (XI 2009)
13
3.1.NARZĘDZIA „50+” Ambasador (2009/2010) Szkolenia (X-XII 2009)
Uniwersytet III wieku (X 2009-I 2010) informatory i ulotki; X-XII 2009 Ambasador (2009/2010) Szkolenia (X-XII 2009) Ambasador (X-XII 2009)
14
3.1.NARZĘDZIA WYDARZENIA „Światło dobroci”- w „Światowy Dzień Hospicjów i Opieki Paliatywnej” zorganizowanie obchodów na rynkach większych miast Polski” Koncerty, recitale, przedstawienia teatralne, seanse filmowe organizowane przez lokalne hospicja ze wsparciem Fundacji Hospicyjnej-kontynuacja dotychczasowych działań; (X-XII 2009) „Człowiek człowiekowi darem”- zachęcenie ludzi do odwiedzin w Wigilię samotnych mieszkańców hospicjów; (XII 2009)
15
LICZBA LUDZI BIORĄCYCH
4.EWALUACJA LICZBA WOLONTARIUSZY MONONITORING MEDIÓW LICZBA LUDZI BIORĄCYCH UDZIAŁ W AKCJACH LICZBA WEJŚĆ NA STRONĘ ANKIETY DLA WOLONTAIUSZY
16
5.SUMMARY TRANSORMING SOCIETY CHANGING LIFESTYLE PERSUASION N O W
IF THERE IS NO DIFFERENCE, WHAT IS THE DIFFERENCE? POTENTIAL TO BE DISCOVERED MAN IS A GIFT FOR ANOTHER
17
THANK YOU FOR ATTENTION
DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.