Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Dziedzina problemu. Opracowanie koncepcji, projekt i częściowa implementacja portalu ofert turystycznych.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Dziedzina problemu. Opracowanie koncepcji, projekt i częściowa implementacja portalu ofert turystycznych."— Zapis prezentacji:

1 Opracowanie koncepcji, projekt i częściowa implementacja portalu ofert turystycznych

2 Dziedzina problemu

3 Istniejące rozwiązania
Przeanalizowane portale przedstawiały podobną funkcjonalność Proste możliwości wyszukiwania ogłoszeń Ogłoszenia płatne Pomysły na nowe funkcjonalności Ulubione Rezerwacje

4 Możliwości biznesowe Zainteresowanie turystyka w Internecie
W szczycie sezonu z wyszukiwarki google możliwych 30 tys. wejść w miesiącu na hasło „wczasy nad morzem” Popularne portale w okresach przed sezonowych notują ponad 100 tys. Unikalnych użytkowników w miesiącu Możliwości czerpania zysków z portalu Sprzedaż ogłoszeń Reklama wewnętrzna Reklama zewnętrzna

5 Analiza problemu Wymagania Funkcjonalne Niefunkcjonalne
Jakie funkcje ma realizować system Niefunkcjonalne Jakie ograniczenia system musi spełniać

6 Modelowanie UML Diagram klas Diagram przypadków użycia Diagram stanów
Diagram sekwencji Diagram kooperacji Diagram czynności

7 Diagram klas

8 Diagram przypadków użycia

9 Diagram stanów obiektu

10 Diagram sekwencji (przebiegu)

11 Diagram kooperacji (współdziałania)

12 Diagram czynności

13 Diagram ERD

14 Technologia Microsoft i jego .NET
XML i jego szeroko pojęta uniwersalność XSD ograniczenie dla struktury XML SOAP (WebServices) wymiana danych

15 XML i XSD

16 SOAP (WebServices)

17 Architektura systemu

18 Projekt bazy danych

19 Schemat rezerwacji

20 Koncepcja (projekt) interfejsu

21 Implementacja Implementacja bazy danych Implementacja interfejsu
Kilka ciekawszych zaimplementowanych elementów Aspekty związane z optymalizacją Implementacja interfejsu Prezentacja kilku funkcji interfejsu

22 Synchronizacja terminów rezerwacji

23 Dodanie rezerwacji

24 Synchronizacja z księgowością

25 Jobs – zadania cykliczne
Synchronizacja rezerwacji 2:30 codziennie – wykonanie procedury synchronizującej terminy rezerwacji na podstawie schematu Synchronizacja księgowości 4:00 codziennie - sprawdzenie stanu opłat użytkowników

26 Optymalizacja Pobranie kilku ogłoszeń z lokalizacji
1077 odczytów dla wykonania zapytania Dodanie indeksu pokrywającego dla tabeli ogłoszenia 3 odczyty dla wykonania zapytania

27 Portal – Strona główna

28 Portal – Szczegóły ogłoszenia

29 Portal – Dokonywanie rezerwacji

30 Portal – Dokonywane rezerwacje

31 Portal – Dokonywanie rezerwacji

32 Podsumowanie Wprowadzenie nowych funkcjonalności ponad ogólnie przyjęte standardy Niesie za sobą większe koszty projektu ale również większe szanse na jego sukces. Wprowadzone funkcjonalności Umożliwienie dokonywania rezerwacji w obiektach Umożliwienie klientom współpracy z systemem przez usługi internetowe Odseparowanie systemu od kwestii finansowych Przyszłość – system lojalnościowy


Pobierz ppt "Dziedzina problemu. Opracowanie koncepcji, projekt i częściowa implementacja portalu ofert turystycznych."

Podobne prezentacje


Reklamy Google