Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Staże Ośrodka RENOWATOR
2
Wiesława Mariola Kowalczyk
3
serwisu internetowego dla firmy odzieżowej Trendy One
Plan projektu serwisu internetowego dla firmy odzieżowej Trendy One który został zrealizowany w ramach stażu w Instytucie Badań Systemowych PAN.
4
Zadania Stażysty Zdefiniowanie projektu Określenie celu projektu
Zdefiniowanie zakresu i wyniku projektu Oszacowanie kosztów, kryteriów sukcesu i ryzyka Określenie planu komunikacji i stron projektu Stworzenie szczegółowego harmonogramu Wprowadzenie zadań do MS Project Przydzielenie zasobów do zdań
5
Zdefiniowanie projektu
Projekt dotyczy utworzenia rozbudowanego serwisu internetowego dla firmy odzieżowej. Realizacja serwisu ma umożliwić : sprzedaż nowej kolekcji przez Internet stworzenie narzędzia służącego do promocji firmy zbudowanie społeczności internetowej promocja młodych artystów
6
Cel projektu Wykreowanie nowej marki za pomocą nowej formy sprzedaży
Budowa wizerunku Budowa relacji z klientami Pozyskanie nowych klientów
7
Zakres projektu Analiza dostarczonych przez klienta materiałów dotyczących badania rynku Sesja fotograficzna Stworzenie serwisu internetowego Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek Testowanie serwisu Pozycjonowanie i promocja serwisu przez okres 3 miesiące
8
Wynik projektu Stworzenie czytelnego, dynamicznego poprawnie działającego serwisu internetowego Osiągnięcie zadawalających wyników pozycjonowania
9
Oszacowanie kosztów i terminu
Projekty graficzne w tym animacje w technologii Flash..…………2000,- zł 4 gry w technologii Flash……………………………………………..2500,- zł Wykonanie graficznego newslettera.………………………………...200,- zł System do zarządzania treścią……………………………………..2000,- zł Oprogramowanie sklepu i wdrożenie………………………………2000,- zł Promocja i reklama………………………………………………… ,- zł Sesja fotograficzna………………………………………………… ,- zł Serwer dedykowany………………………………………………… ,- zł Domena……………………………………………………………...….…50,- zł Razem…………………………………………………………… ,- zł Czas realizacji 7 miesięcy
10
Kryteria sukcesu Zakończenie poprawnie działającego w sieci serwisu w terminie. Nie przekroczenie budżetu. Wypromowanie serwisu w ustalonym terminie poprzez działania marketingowe.
11
Hierarchia projektu
12
Plan komunikacji Telefon E-mail
Częstotliwość kontaktów dostosowana do bieżących potrzeb projektu, ustalana na bieżąco przez szefa projektu Komunikacja z klientem nastąpi po każdym etapie prac Klient w końcowym etapie realizacji serwisu otrzyma dostęp do strony testowej
13
Analiza Ryzyka Nieterminowe zakończenie serwisu
Nie wypromowanie serwisu w ustalonym terminie.
14
Struktura zadań w MS Project wykres Gantta
15
Struktura zadań w MS Project wykres Gantta
16
Struktura zadań w MS Project wykres Gantta
17
Struktura zadań w MS Project Diagram sieciowy
18
Struktura zadań w MS Project Diagram sieciowy powiększenie
19
Ścieżka krytyczna w widoku wyświetlona jako czerwone paski
20
Definiowanie zasobów w MS Project
21
Alokacja czasu zasobów
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.