Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałBenedykt Naumowicz Został zmieniony 11 lat temu
1
Rynek ubezpieczeń w Polsce I kwartał 2008
25 kwietnia 2008
2
Spis treści Spis treści 2 Rynek ubezpieczeń komunikacyjnych 23
Charakterystyka badania 3 Rynek towarzystw ubezpieczeniowych 4 Metodologia badania 5 Rynek ubezpieczeń – ubezpieczenia na życie 6 Towarzystwa ubezpieczeniowe na życie biorące udział w badaniu 7 Wnioski 8 Znajomość spontaniczna ubezpieczycieli na życie – top of mind 9 Znajomość spontaniczna ubezpieczycieli na życie 11 Znajomość wspomagana ubezpieczycieli na życie 14 Posiadane produkty ubezpieczeniowe na życie 17 Kategoria posiadanych produktów ubezpieczeniowych na życie 19 Działania reklamowe towarzystw ubezpieczeniowych na życie 21 Rynek ubezpieczeń komunikacyjnych 23 Towarzystwa ubezpieczeniowe biorące udział w badaniu 24 Wnioski 25 Znajomość spontaniczna ubezpieczycieli komunikacyjnych – top of mind 26 Znajomość spontaniczna ubezpieczycieli komunikacyjnych 28 Znajomość wspomagana ubezpieczycieli komunikacyjnych 31 Posiadane ubezpieczenia komunikacyjne 33 Działania reklamowe towarzystw ubezpieczeniowych komunikacyjnych 35
3
Informacje o raporcie 25 kwietnia 2008 roku ukazał się raport TNS OBOP "Rynek ubezpieczeń w Polsce - I kwartał 2008". Raport zawiera szczegółowe omówienie wyników badań znajomości i posiadania produktów marek towarzystw ubezpieczeniowych oferujących ubezpieczenia na życie oraz ubezpieczenia komunikacyjne. Dodatkowo informacje zostały wzbogacone danymi dotyczącymi nakładów finansowych na działania reklamowe w telewizji, radiu i prasie oraz intensywoności kampanii telewizyjnych. W efekcie otrzymano dogłębne omówienie sytuacji na rynku ubezpieczeniowym, które prezentuje zarówno podejmowane działania firm oraz szczegółowo ich rezultaty. Koszt raportu – 1200 zł Informacje i zamówienia: Justyna Furman, Marta Openchowska, 3
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.