Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMarzena Krzysztoń Został zmieniony 10 lat temu
2
MISJA SPÓŁKI PROFIL DZIAŁALNOŚCI OPIS RYNKU DANE FINANSOWE STRATEGIA ROZWOJU PODSUMOWANIE
3
LIDER RYNKU CZĘŚCI MASZYN
4
WYSOKI, STABILNY WZROST WARTOŚCI SPÓŁKI POPRZEZ EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE
5
PROFIL DZIAŁALNOŚCI
6
PRODUKCJA I DYSTRYBUCJA CZĘŚCI MASZYN :
PROFIL DZIAŁALNOŚCI PRODUKCJA I DYSTRYBUCJA CZĘŚCI MASZYN : ŁOŻYSKA TOCZNE ŁOŻYSKA ŚLIZGOWE POŁĄCZENIA ŚRUBOWE PASY NAPĘDOWE USZCZELNIENIA TECHNICZNE CHEMIA PRZEMYSŁOWA ZESTAWY NAPRAWCZE DO KÓŁ KOMPLEKSOWE DOSTAWY
7
PROFIL DZIAŁALNOŚCI 50.000 PRODUKTÓW W STAŁEJ OFERCIE
MAGAZYNY 3500 PALET 3000 KLIENTÓW 7 ODDZIAŁÓW KRAJOWYCH NOWOCZESNE LABORATORIUM
8
PROFIL DZIAŁALNOŚCI CZOŁOWE MARKI 8
9
1993r. Rozpoczęcie działalności gospodarczej przez A.O.N. COMPLEX
2007 r. – GPW 2006 / 2007 r. Wdrożenie systemu informatycznego klasy ERP II MBS AXAPTA 30 czerwca 2006r. Wniesienie do COMPLEX S.A. aportem majątku przedsiębiorstwa A.O.N. COMPLEX 11 maja 2006r. Rejestracja COMPLEX S.A. 2006 r. Otrzymanie Złotego Certyfikatu „Przedsiębiorstwo Fair Play” 2003r. Otrzymanie certyfikatu ISO 9001:2000 1999r. Otrzymanie świadectwa ochronnego na wiodący znak towarowy CX 1993r. Rozpoczęcie działalności gospodarczej przez A.O.N. COMPLEX
10
PROFIL DZIAŁALNOŚCI Lider w branży Solidne fundamenty biznesu
Wieloletnie doświadczenie na rynku Uznane marki i produkty Przemyślany i konsekwentny rozwój
11
OPIS RYNKU
12
OPIS RYNKU NISZOWY, SPECJALISTYCZNY RYNEK ŁOŻYSK TOCZNYCH
OK. 400 MLN PLN CZĘŚĆ WIĘKSZEGO RYNKU CZĘŚCI MASZYN UDZIAŁ COMPLEX S.A. W RYNKU ŁOŻYSK TOCZNYCH OK. 12 %
13
GRUPY ODBIORCÓW PRODUKCJA – TZW.PIERWSZY MONTAŻ REMONTY HANDEL
OPIS RYNKU GRUPY ODBIORCÓW PRODUKCJA – TZW.PIERWSZY MONTAŻ REMONTY HANDEL MOTORYZACJA
14
KANAŁY DYSTRYBUCJI A. Zakłady produkcyjne B. Firmy remontowo-usługowe
C. Firmy handlowe D. Autoryzowani dystrybutorzy i partnerzy handlowi E. Handlowe firmy motoryzacyjne Klienci ostateczni - zajmujący się działalnością produkcyjną, wykorzystujący w samym procesie wytwarzania produkty z oferty COMPLEX S.A. Klienci, wykorzystujący produkty Emitenta w procesie uruchamiania i naprawy wykorzystywanych przez siebie maszyn produkcyjnych. Pośrednie ogniwo dystrybucji pomiędzy producentem, a nabywcą ostatecznym. Klienci prowadzący działalność handlową, w charakterze hurtowni, sklepów. Pośrednie ogniwo dystrybucji pomiędzy producentem, a nabywcą ostatecznym. Klienci prowadzący działalność handlową, w charakterze hurtowni, sklepów. Objęci szczególnymi preferencjami ze strony producenta ujętymi w podpisanych umowach dystrybucyjnych. Pośrednie ogniwo dystrybucji pomiędzy producentem, a kolejnym nabywcą. Posiadające własną rozbudowaną sieć dystrybucji, umożliwiającą dalszą dystrybucję do kolejnych ogniw łańcucha. 14
15
CZOŁOWE PRZEDSIĘBIORSTWA WSZYSTKICH
KLIENCI CZOŁOWE PRZEDSIĘBIORSTWA WSZYSTKICH GAŁĘZI PRZEMYSŁU MASZYNOWY CIĘŻKI MEBLARSKI LEKKI ENERGETYKA HUTNICTWO MOTORYZACJA ŻADEN Z KLIENTÓW NIE PRZEKRACZA 5 % 15
16
DANE FINANSOWE
17
ŚREDNIOROCZY WZROST PRZYCHODÓW
DANE FINANSOWE PRZYCHODY: 2006 r : 85 MLN PLN I PÓŁROCZE 2007 r : 51 MLN PLN ŚREDNIOROCZY WZROST PRZYCHODÓW W LATACH : 24 %
18
PRZYCHODY ZE SPRZEDAŻY (tys. PLN)
Dynamika przychodów 2001 – 2006 r. 276 %
19
STRUKTURA SPRZEDAŻY (tys. PLN)
Stały wzrost udziału marek własnych
20
ZYSKI (tys. PLN) * * Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego Microsoft Business Solutions AXAPTA.
21
WYNIKI FINANSOWE dane porównywalne za I półrocze 2006 i 2007 ( tys
WYNIKI FINANSOWE dane porównywalne za I półrocze 2006 i 2007 ( tys. PLN) 21% 60% 51%
22
STRATEGIA ROZWOJU
23
STRATEGIA ROZWOJU Sukcesywne powiększanie udziałów w rynku łożysk tocznych w Polsce do osiągnięcia wartości 16% udziału w roku 2010 Dynamiczny wzrost przychodów ze sprzedaży Rozszerzenie komplementarnego asortymentu do około 25 tys. produktów w ciągłej sprzedaży z magazynów i dodatkowo o 50 tys. realizowanych na specjalne zamówienie 2 krotny wzrost eksportu - budowa sieci sprzedaży za granicą Utworzenie nowego centrum logistycznego Akwizycje – budowanie grupy kapitałowej
24
STRATEGIA ROZWOJU - NOWE PRODUKTY Planowany podział asortymentowy w 2010r.
Dywersyfikacja asortymentu - osiągnięcie 50% udziału pozostałych produktów w obrotach spółki ogółem
25
PODSUMOWANIE
26
INWESTYCJA W AKCJE COMPLEX S.A.
Silna pozycja marki CX oraz asortyment produktów Niskie koszty produkcji Znajomość rynku lokalnego, liczne oddziały Stabilny rynek, odporny na krótkoterminowe wahania koniunktury
27
INWESTYCJA W AKCJE COMPLEX S.A.
Wykorzystanie obecnie posiadanych kanałów dystrybucji do wprowadzania na rynek nowych Produktów Wzrost sprzedaży na eksport Możliwość konsolidacji branży części maszyn w ramach tworzenia grupy kapitałowej Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego
28
LIDER RYNKU CZĘŚCI MASZYN
29
WYSOKI, STABILNY WZROST WARTOŚCI SPÓŁKI POPRZEZ EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE
30
DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ. www.complexsa.eu Al. Piłsudskiego 143 92-332 Łódź
tel
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.