Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
TECHNIK HANDLOWIEC
2
Usługi, handel to dziedzina, która rozwija się w naszym kraju
Usługi, handel to dziedzina, która rozwija się w naszym kraju. Współczesny rynek pracy potrzebuje dobrze wykształconych handlowców. Przedsiębiorstwa handlowe zgłaszają zapotrzebowanie na pracowników, których umiejętności przyczynią się do rozwoju firmy.
3
Cele kształcenia w zawodzie
Absolwent szkoły jest przygotowany do wykonywania następujących zadań zawodowych: 1) organizowania prac w zakresie przyjmowania dostaw oraz przygotowywania towarów do sprzedaży; 2) wykonywania prac związanych z obsługą klientów oraz realizacją transakcji kupna i sprzedaży; 3) prowadzenia działań reklamowych i marketingowych; 4) organizowania i prowadzenia działalności handlowej; 5) zarządzania działalnością handlową przedsiębiorstwa.
4
Kwalifikacje: A.18. Prowadzenie sprzedaży A.22. Prowadzenie działalności handlowej
5
Zatrudnienie Osoby posiadające wykształcenie w zawodzie technik handlowiec mogą pracować na stanowiskach: Merchandiser. Referent/asystent ds. zaopatrzenia. Referent/asystent ds. sprzedaży. Referent/asystent ds. obsługi klienta. Kupiec. Akwizytor. Specjalista ds. zaopatrzenia. Specjalista ds. sprzedaży. Specjalista ds. obsługi klienta. Zastępca kierownika działu handlowego. Kierownik działu handlowego.
6
PRAKTYKI ZAGRANICZNE Najlepsi uczniowie mają możliwość odbycia atrakcyjnych staży zagranicznych w ramach projektu Erasmus +
8
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
9
Reklama jest ściśle związana z gospodarką rynkową, w której problem stanowi nie tyle wytworzenie jakiegoś produktu lub usługi, ile jego sprzedanie. Nasilająca się konkurencja na rynku powoduje, że przedsiębiorcy potrzebują pracowników przygotowanych do wykonywania usług reklamowych, pozyskiwania zleceń i pośrednictwa w ich wykonywaniu oraz wyszukiwania klientów zainteresowanych konkretnymi usługami reklamowymi.
10
Cele kształcenia w zawodzie
Absolwent szkoły jest przygotowany do wykonywania następujących zadań zawodowych: 1) organizowania oraz prowadzenia sprzedaży produktów i usług reklamowych; 2) organizowania oraz prowadzenia kampanii reklamowej; 3) projektowania oraz wykonywania środków reklamowych.
11
Kwalifikacje: A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych A.27 Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
12
Zatrudnienie Absolwent ma możliwość podjęcia pracy w:
agencjach reklamowych, agencjach public relations, działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych, biurach ogłoszeń i działach promocji środków masowego przekazu, agencjach scenariuszowych, studiach graficznych, studiach produkcyjnych, agencjach ds. kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej.
14
SPRZEDAWCA
15
Sprzedawcy należą do grupy poszukiwanych pracowników
Sprzedawcy należą do grupy poszukiwanych pracowników. Rynek pracy oczekuje na profesjonalnych sprzedawców, których zaangażowanie przyczyni się do podniesienia obrotów firmy handlowej. Osoby przedsiębiorcze mogą tworzyć własną jednoosobową firmę handlową.
16
Cele kształcenia w zawodzie
Absolwent szkoły jest przygotowany do wykonywania następujących zadań zawodowych: 1) przyjmowania dostaw oraz przygotowywania towarów do sprzedaży; 2) wykonywania prac związanych z obsługą klientów oraz realizacją transakcji kupna i sprzedaży;
17
Kwalifikacje: A.18. Prowadzenie sprzedaży
18
Zatrudnienie Osoby posiadające wykształcenie w zawodzie sprzedawców mogą pracować na stanowiskach: sprzedawców, handlowców, przedstawicieli handlowych, doradców handlowych, Konsultantów handlowych.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.