Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

FIBONACCI Projekt edukacyjny współfinansowany przez Unię Europejską w ramach 7. Programu Ramowego Science in Society Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "FIBONACCI Projekt edukacyjny współfinansowany przez Unię Europejską w ramach 7. Programu Ramowego Science in Society Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki."— Zapis prezentacji:

1 FIBONACCI Projekt edukacyjny współfinansowany przez Unię Europejską w ramach 7. Programu Ramowego Science in Society Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska

2 Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska LEKCJA 1-2

3 Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska Poprzednie lekcje: bajka o Kopciuszku materiały: metal, drewno, papier, piasek materiały sypkie w domu: kasza, ryż, mąka pszenna i ziemniaczana obróbka materiałów sypkich w kuchni

4 Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska Kochane Dzieci, …………………. Pomóżcie mi, proszę ………….. Wiedza początkowa

5 Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska 1.Czego Kopciuszek od nas oczekuje? 2.Jak pomóc Kopciuszkowi? Pytanie badawcze

6 Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska 1.Podział na grupy. 2.Przydział ról: Pisarz, Badacz, Reporter 3.Wybór narzędzi badawczych. 4.Ustalenie kolejności użycia różnych przyrządów w różnych grupach Planowanie

7 Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska Tabela przydziału pracy piasek + kasza ryż + podkładki dwa rodzaje fasoli

8 Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska 1.Jednoczesne badanie tego samego obiektu, różnymi metodami w różnych grupach. 2.Raportowanie na forum klasy. 3.Zmiana ról w grupie przy zmianie obiektu do testowania. Badanie w grupach, prowadzenie notatek, test jednoznaczności, raportowanie

9 Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska Karta pracy piasek + kasza ryż + podkładki dwa rodzaje fasoli

10 Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska 1.Porównanie wyników wszystkich grup. 2.Wyciąganie wniosków. Wyciąganie wniosków

11 Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska Tabela wniosków piasek + kasza ryż + podkładki dwa rodzaje fasoli

12 Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska 1.Co jeszcze mógł dostać Kopciuszek do rozdzielenia? 2.… Nowe pytania

13 Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska LEKCJA 3-4

14 Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska Poprzednie lekcje: w lesie bajka o Królewnie Śnieżce sortowanie liści, szyszek, gałązek łączenie w pary kształtów drzew i liści piętra roślinności

15 Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska Kochane Dzieci, …………………. Prosimy, pomóżcie nam! ………….. Wiedza początkowa

16 Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska 1.Czego Krasnoludki od nas oczekują? 2.Jak możemy im pomóc? Pytanie badawcze

17 Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska 1.Podział na grupy. Nadanie numerów. 2.Przydział ról: Budowniczy Motorniczy, Mierniczy, Sekretarz, Kontroler. 3.Ustalenie kolejności zmienności różnych parametrów. Planowanie

18 Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska Tabela testu jednoznaczności Co mierzymy?Co wpływa na wynik? Co ustalamy?Czego nie zmieniamy? 1,2,3 ? START

19 Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska 1.Kilkukrotne badanie wpływu tego samego parametru na zasięg ciężarówek. 2.Procedura powtarzalności – precyzja. 3.Prowadzenie notatek. 4.Zmiana ról w grupie przy zmianie parametru do testowania. Badanie w grupach, prowadzenie notatek, test jednoznaczności

20 Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska Karta pracy 123 123

21 Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska 1.Porównanie wyników wszystkich grup. 2.Wyciąganie wniosków. Raportowanie na forum klasy Wyciąganie wniosków

22 Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska Tabela wniosków 123 123

23 Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Dagmara Sokołowska 1.Co jeszcze może wpływać na to, jak daleko dojedzie auto? 2.… Nowe pytania


Pobierz ppt "FIBONACCI Projekt edukacyjny współfinansowany przez Unię Europejską w ramach 7. Programu Ramowego Science in Society Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki."

Podobne prezentacje


Reklamy Google