Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałEustachy Usarek Został zmieniony 11 lat temu
1
Certyfikacja Punktów i Centrów Informacji Turystycznej
LOTUR przeprowadza certyfikację jednostek informacji turystycznej w regionie lubuskim zgodnie z opracowanym przez POT, w konsultacji z LOTUR i Zarządem Forum Informacji Turystycznej Regulaminem Certyfikacji.
2
Certyfikacja Punktów i Centrów Informacji Turystycznej
Celem przeprowadzenia certyfikacji jest: potrzeba zapewnienia odpowiedniej jakości obsługi turystów przez jednostki informacji turystycznej; stworzenie krajowej sieci standaryzowanych jednostek informacji turystycznej współpracujących na poziomie lokalnym, regionalnym i krajowym. Funkcjonowanie w wyżej wymienionej sieci jest uwarunkowane uzyskaniem certyfikacji.
3
Certyfikacja Punktów i Centrów Informacji Turystycznej
Certyfikat uzyskiwany jest na 1 rok, W kolejnym roku należy złożyć wniosek o certyfikację, Certyfikacja jest dobrowolna
4
Certyfikacja Punktów i Centrów Informacji Turystycznej
Informacje Turystyczne ** Punkt Informacji Turystycznej w Strzelcach Krajeńskich ** Centrum Współpracy Polsko-Niemieckiej, Dom Joannitów Transgraniczny Punkt Informacji Turystycznej w Sulęcinie **
5
Certyfikacja Punktów i Centrów Informacji Turystycznej
Informacje Turystyczne * Informacja Turystyczna w Łagowie * Informacja Turystyczna w Żaganiu * Punkt Informacji Turystycznej w Babimoście * Punkt Informacji Turystycznej w Żarach * Tourist-Information Kostrzyn nad Odrą * Punkt Informacji Turystycznej w Krośnie Odrzańskim * Zielonogórskie Centrum Promocji i Informacji Turystycznej filia w Palmiarni * Punkt Informacji Turystycznej w Gorzowie Wlkp*.
6
Infokioski – interaktywne punkty informacji
Prezentacja informacji turystycznych Ogólnopolskich Regionalnych Lokalnych w czasie bezczynności prezentacja wizualnych treści promocyjnych (np. filmy, plakaty).
7
Infokioski – interaktywne punkty informacji
Wdrożenie sieci Infokiosków w roku 2012 Lubuskie otrzyma ok. 10 Infokiosków Infokioski zostaną przyznane tylko certyfikowanym jednostkom IT, które złożą deklarację, że chciałyby otrzymać urządzenie.
8
Infokioski – interaktywne punkty informacji
Wizyta pracownika POT dot. lokalizacji oraz rodzajów Infokiosków dla lubuskich jednostek IT (30-31 maja).
9
Contact Centre Utworzenie ogólnopolskiego systemu contact centre dla turystów krajowych i zagranicznych jako telefonicznej informacji turystycznej, która udzielałaby informacji na poziomie: Krajowym Regionalnym Lokalnym
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.