Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKinga Siewiera Został zmieniony 11 lat temu
1
Najbardziej pożądane cechy rozwiązań CRM na przykładzie bs4 CRM
Adrian Murias bs4 business solutions sp. z o.o. Warszawa, 24 maj 2011
2
Dostęp do informacji... szybki i bezpośredni dostęp do informacji z dowolnego miejsca na świecie (internet) – system obsługiwany poprzez przeglądarkę (laptop, tablet, telefon) jedna centralna baza danych możliwość selektywnego udostępniania wybranych informacji poszczególnym użytkownikom – ograniczenie możliwości wyniesienia danych (alarmy) – informacja „nie odejdzie” razem z handlowcem i jego laptopem licencja przypisana do użytkownika a nie komputera – dane zabezpieczone przed awarią stacji roboczej, możliwość pracy w programie na dowolnym komputerze
3
Zarządzanie uprawnieniami...
klasyczny konflikt pomiędzy potrzebą generowania przepływu informacji a ograniczaniem do nich dostępu potrzeba dużej szczegółowości przy modelowaniu kompetencji poszczególnych pracowników zmiana zakresu obowiązków pracownika – czy system umożliwia łatwą zmianę stanowiska czy też wymaga to interwencji dostawcy i ponoszenia dodatkowych kosztów konieczność śledzenia działań użytkowników systemu CRM i generowanie ostrzeżeń w przypadku ich niewłaściwego zachowania
4
Co wolno nabywcy... elastyczność programu – co się stanie jeśli w trakcie wdrożenia zmienią się nasze założenia dotyczące CRM, co się stanie jeśli za 15 miesięcy zmienimy model biznesowy naszej firmy? konfigurowalność systemu – w jak dużym zakresie możemy konfigurować system, czy dodanie nowej opcji w słowniku to kwestia 30s naszej pracy czy też płatnego zlecenia programistycznego dla dostawcy? analiza potrzeb Klienta – profesjonalna analiza przedwdrożeniowa i wdrożenie wg. jej wytycznych czy podejście typu „jakoś to skonfigurujemy”
5
Analityka... generator raportów pozwalający na wyciąganie informacji ilościowych i jakościowych oraz na przedstawianie ich w formie graficznej wykresy graficzne wbudowane w system dające jasny i czytelny obraz rzeczywistości możliwość łatwego eksportu danych do arkusza kalkulacyjnego celem ich dalszej obróbki łatwy i szybki dostęp do najczęściej wykorzystywanych automatycznie aktualizujących się raportów (panele menedżerskie)
6
CRM, ERP, DMS... zanikanie wyraźniej granicy pomiędzy funkcjonalnościami systemów CRM, ERP, CMS, call center, DMS, programami pocztowymi konieczność wymiany danych (dane kontrahentów, faktury, produkty) z innymi systemami informatycznymi integracja z innymi programami wykorzystywanymi w codziennej pracy (Skype, Gadu-Gadu, urządzenia RCP)
7
bs4 business solutions sp. z o.o. e-mail: adrian.murias@bs4.pl
Dziękuję za uwagę... Adrian Murias bs4 business solutions sp. z o.o.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.