Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Najbardziej pożądane cechy rozwiązań CRM na przykładzie bs4 CRM

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Najbardziej pożądane cechy rozwiązań CRM na przykładzie bs4 CRM"— Zapis prezentacji:

1 Najbardziej pożądane cechy rozwiązań CRM na przykładzie bs4 CRM
Adrian Murias bs4 business solutions sp. z o.o. Warszawa, 24 maj 2011

2 Dostęp do informacji... szybki i bezpośredni dostęp do informacji z dowolnego miejsca na świecie (internet) – system obsługiwany poprzez przeglądarkę (laptop, tablet, telefon) jedna centralna baza danych możliwość selektywnego udostępniania wybranych informacji poszczególnym użytkownikom – ograniczenie możliwości wyniesienia danych (alarmy) – informacja „nie odejdzie” razem z handlowcem i jego laptopem licencja przypisana do użytkownika a nie komputera – dane zabezpieczone przed awarią stacji roboczej, możliwość pracy w programie na dowolnym komputerze

3 Zarządzanie uprawnieniami...
klasyczny konflikt pomiędzy potrzebą generowania przepływu informacji a ograniczaniem do nich dostępu potrzeba dużej szczegółowości przy modelowaniu kompetencji poszczególnych pracowników zmiana zakresu obowiązków pracownika – czy system umożliwia łatwą zmianę stanowiska czy też wymaga to interwencji dostawcy i ponoszenia dodatkowych kosztów konieczność śledzenia działań użytkowników systemu CRM i generowanie ostrzeżeń w przypadku ich niewłaściwego zachowania

4 Co wolno nabywcy... elastyczność programu – co się stanie jeśli w trakcie wdrożenia zmienią się nasze założenia dotyczące CRM, co się stanie jeśli za 15 miesięcy zmienimy model biznesowy naszej firmy? konfigurowalność systemu – w jak dużym zakresie możemy konfigurować system, czy dodanie nowej opcji w słowniku to kwestia 30s naszej pracy czy też płatnego zlecenia programistycznego dla dostawcy? analiza potrzeb Klienta – profesjonalna analiza przedwdrożeniowa i wdrożenie wg. jej wytycznych czy podejście typu „jakoś to skonfigurujemy”

5 Analityka... generator raportów pozwalający na wyciąganie informacji ilościowych i jakościowych oraz na przedstawianie ich w formie graficznej wykresy graficzne wbudowane w system dające jasny i czytelny obraz rzeczywistości możliwość łatwego eksportu danych do arkusza kalkulacyjnego celem ich dalszej obróbki łatwy i szybki dostęp do najczęściej wykorzystywanych automatycznie aktualizujących się raportów (panele menedżerskie)

6 CRM, ERP, DMS... zanikanie wyraźniej granicy pomiędzy funkcjonalnościami systemów CRM, ERP, CMS, call center, DMS, programami pocztowymi konieczność wymiany danych (dane kontrahentów, faktury, produkty) z innymi systemami informatycznymi integracja z innymi programami wykorzystywanymi w codziennej pracy (Skype, Gadu-Gadu, urządzenia RCP)

7 bs4 business solutions sp. z o.o. e-mail: adrian.murias@bs4.pl
Dziękuję za uwagę... Adrian Murias bs4 business solutions sp. z o.o.


Pobierz ppt "Najbardziej pożądane cechy rozwiązań CRM na przykładzie bs4 CRM"

Podobne prezentacje


Reklamy Google