Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKrystiana Piórecki Został zmieniony 11 lat temu
1
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
MOST Warszawa, Rafał Warmbier Michał Jackowiak Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007 Przykłady zastosowań
2
JADE Sp. z o.o. Siedziba: Toruń Rok założenia: 1999 ponad 200 zrealizowanych projektów IT międzynarodowe standardy i doświadczenie specjalizacja: .NET, MOSS2007, MS CRM kadra wykwalifikowanych specjalistów dynamiczny i kreatywny zespół
3
– no software, just tools”
„ebusiness tools – no software, just tools” Celem naszej współpracy z Klientem jest dostarczenie narzędzi informatycznych, dzięki którym wartość relacji pomiędzy obsługiwaną firmą, a jej otoczeniem: klientami, pracownikami i partnerami będzie maksymalizowana i stanie się przewagą konkurencyjną.
4
Pytanie 1 Kiedy powstała firma JADE?
Wymień przynajmniej jedną specjalizację MGCP którą zdobył zespół JADE?
5
Co zmienia MOSS2007? Kiedyś pytaliśmy: JAK? Teraz pytamy: CO?
6
Główne założenia Platformy
Objęcie wdrożeniem całego mikrootoczenia firmy Budowanie wewnętrznej społeczności, scalanie zespołu Udostępnienie danych „na wyciągnięcie ręki” Złożona struktura dostępu i ról Redukcja operacji na danych Praca grupowa Automatyzacja procedur biznesowych Personalizacja i dostosowanie zawartości
7
MOSS 2007 serwisy zewnętrzne CRM portal help desk sales force bi
8
Obszary wdrożenia Zarządzanie relacjami z klientami (crm)
Wsparcie organizacyjne działów sprzedaży i marketingu Wsparcie sił sprzedaży (sales force) Obsługa posprzedażowa (serwis, help desk) Narzędzia i programy lojalnościowe Obsługa zamówień i kanałów dystrubucji Narzędzia analityczne (bi)
9
Pytanie 2 Wymień 3 produkty licencjonowane Microsoft wchodzące w skład platformy oferowanej przez firmę JADE.
10
Produkt: CRMtools.NET One Platform
Klient: MARS Polska Produkt: CRMtools.NET One Platform Cel: stworzenie jednolitego środowiska pracy dla rozproszonej organizacji Rozwiązanie: 400 handlowców, dział sprzedaży, dział marketingu wykorzystanie siły dwóch produktów przepływ informacji pomiędzy centralą a sprzedażą, personalizacja przekazu automatyzacja procesów, komunikacja, obieg dokumentów, wyszukiwanie, społeczność
12
Produkt: CRMtools.NET Portal
Klient: ADAMED Produkt: CRMtools.NET Portal Cel: standaryzacja pracy firmy, indywidualizacja komunikacji z Klientami Rozwiązanie: 350 konsultantów medycznych, centrala, użytkowników: lekarzy, farmaceutów budowa nowego kanału komunikacji dostarczenie wartości dla użytkowników proste i intuicyjne zarządzanie portalem oraz systemem lojalnościowym przez dział marketingu
14
Zapraszamy na krótki film
15
??? Pytanie 3 Jaka idea/hasło przyświeca firmie JADE przy dostarczaniu narzędzi biznesowych dla swoich Klientów?
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.