Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałJulita Pacewicz Został zmieniony 9 lat temu
1
Strona Moodle dla Grupy ds.Rozwoju Zawodowego
2
i. Adres platformy http://szjo-moodle.uw.edu.pl
3
ii.Cel założenia strony Umieszczanie i rozsyłanie informacji dotyczących rozwoju zawodowego pracowników SzJO Informacje mogą rozsyłać: –Dyrekcja –Kierownicy sekcji językowych –Lider grupy zadaniowej Każdy pracownik SzjO może umieścić wiadomość na forum (poza forum aktualności)
4
ii. Zawartość strony Informacje i komunikaty Dyrekcji SzJO oraz Grupy zadaniowej Dokumenty grupy zadaniowej ds rozwoju zawodowego Fora tematyczne Fora i dokumenty sekcji językowych Informacje o konferencji Szkoły Języków Obcych inne – time will tell
6
ii.a. Dokumenty grupy zadaniowej Foldery: –Ankiety i raporty –raporty okresowe grupy Dokumenty: –Harmonogram pracy nad systemem rozwoju zawodowego –Arkusz obserwacji zajęć otwartych (wzór)
8
ii.b. Fora tematyczne i inne Giełda propozycji peer-observations Lekcja pokazowa - oferty i informacje Kącik wymiany materiałów dydaktycznych Konferencje, warsztaty, szkolenia. –Ogłoszenia o konferencjach –Ogłoszenia o warsztatach i szkoleniach Fora i dokumenty sekcji językowych Informacje i instrukcje
11
informacja o stronie instrukcja o forach
12
iv.a. Logowanie tu się logujemy
13
iv.b. Logowanie Nazwa użytkownika: numer PESEL Hasło: litera ‘a’ (do zmiany) Uwaga – nowa wersja Moodla wymaga bardziej skomplikowanego hasła – powinno ono zawierać co najmniej 8 znaków w tym: –dużą literę –symbol –cyfrę –np. 123Moodle!
14
Jak znaleźć stronę grupy zadaniowej po zalogowaniu? kurs, na który jesteśmy zapisani
15
v. Korzyści Dostęp do informacji na temat rozwoju zadaniowego i możliwość wypowiadania się na temat pracy grupy zadaniowej Dla Dyrekcji i Kierowników – ułatwiony kontakt z pracownikami Dla Pracowników – możliwość wypowiadania się na forach strony Dla Wszystkich – dostęp do dokumentów i informacji
16
That’s all! smtwardo@uw.edu.pl
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.