Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. STEFANA ŻEROMSKIEGO W CZĘSTOCHOWIE.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. STEFANA ŻEROMSKIEGO W CZĘSTOCHOWIE."— Zapis prezentacji:

1 ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. STEFANA ŻEROMSKIEGO W CZĘSTOCHOWIE

2 WSZYSTKIE OSOBY, KTÓRE ŁATWO NAWIĄZUJĄ KONTAKTY Z LUDŹMI, SĄ CHĘTNE DO POMOCY INNYM, MAJĄ POGODNE USPOSOBIENIE I CHCĄ PRACOWAĆ W HOTELACH ZAPRASZAMY DO TECHNIKUM HOTELARSKIEGO.

3 Celem nauki w technikum jest nie tylko zdobycie wiedzy na temat funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelarskiego, ale przede wszystkim kształtowanie postaw i wzorców zachowań w kontakcie z klientem.

4  organizacji pracy w hotelarstwie  działalności recepcji  marketingu w hotelarstwie  obsługi konsumenta w restauracji hotelowej  obsługi informatycznej w hotelarstwie  geografii i języka angielskiego w zakresie rozszerzonym

5

6 Przedmioty zawodowe odbywają się w nowocześnie wyposażonej pracowni z programami użytkowymi umożliwiającymi rezerwację usługi w hotelu.

7

8 Umiejętności praktyczne uczniowie zdobywają podczas miesięcznych praktyk zawodowych w klasie drugiej i trzeciej w najlepszych hotelach w Częstochowie.

9 Miesięczne praktyki zagraniczne odbywają się w ramach programów Leonardo da Vinci w Rimini we Włoszech.

10

11

12 Uczniowie technikum hotelarskiego wraz z nauczycielami zawodu poznają działalność wielu hoteli w Polsce. Odwiedziliśmy:  Najstarszy, działający bez przerwy hotel w Polsce – Hotel ”Grand” w Łodzi  Nowoczesny hotel „Sheraton” w Krakowie  Zabytkowy hotel „Czarny Las” i wiele innych obiektów.  Rodzinny hotel „Gołębiewski” w Wiśle

13 T.11. Planowanie i realizacja usług w recepcji T.12. Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie TECHNIK HOTELARSTWA

14 T.11. Planowanie i realizacja usług w recepcji  Egzamin odbywa się pod koniec klasy drugiej i obejmuje:  Rezerwacja usług hotelarskich  Obsługa gości przyjeżdżających i wyjeżdżających

15 T.12. Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie  Egzamin odbywa się pod koniec pierwszego semestru klasy czwartej i obejmuje:  Utrzymywanie czystości i porządku w jednostkach mieszkalnych  Przygotowywanie i podawanie śniadań  Organizacja usług dodatkowych w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie

16


Pobierz ppt "ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. STEFANA ŻEROMSKIEGO W CZĘSTOCHOWIE."

Podobne prezentacje


Reklamy Google