Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałSylwia Jaszewski Został zmieniony 9 lat temu
1
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. STEFANA ŻEROMSKIEGO W CZĘSTOCHOWIE
2
WSZYSTKIE OSOBY, KTÓRE ŁATWO NAWIĄZUJĄ KONTAKTY Z LUDŹMI, SĄ CHĘTNE DO POMOCY INNYM, MAJĄ POGODNE USPOSOBIENIE I CHCĄ PRACOWAĆ W HOTELACH ZAPRASZAMY DO TECHNIKUM HOTELARSKIEGO.
3
Celem nauki w technikum jest nie tylko zdobycie wiedzy na temat funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelarskiego, ale przede wszystkim kształtowanie postaw i wzorców zachowań w kontakcie z klientem.
4
organizacji pracy w hotelarstwie działalności recepcji marketingu w hotelarstwie obsługi konsumenta w restauracji hotelowej obsługi informatycznej w hotelarstwie geografii i języka angielskiego w zakresie rozszerzonym
6
Przedmioty zawodowe odbywają się w nowocześnie wyposażonej pracowni z programami użytkowymi umożliwiającymi rezerwację usługi w hotelu.
8
Umiejętności praktyczne uczniowie zdobywają podczas miesięcznych praktyk zawodowych w klasie drugiej i trzeciej w najlepszych hotelach w Częstochowie.
9
Miesięczne praktyki zagraniczne odbywają się w ramach programów Leonardo da Vinci w Rimini we Włoszech.
12
Uczniowie technikum hotelarskiego wraz z nauczycielami zawodu poznają działalność wielu hoteli w Polsce. Odwiedziliśmy: Najstarszy, działający bez przerwy hotel w Polsce – Hotel ”Grand” w Łodzi Nowoczesny hotel „Sheraton” w Krakowie Zabytkowy hotel „Czarny Las” i wiele innych obiektów. Rodzinny hotel „Gołębiewski” w Wiśle
13
T.11. Planowanie i realizacja usług w recepcji T.12. Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie TECHNIK HOTELARSTWA
14
T.11. Planowanie i realizacja usług w recepcji Egzamin odbywa się pod koniec klasy drugiej i obejmuje: Rezerwacja usług hotelarskich Obsługa gości przyjeżdżających i wyjeżdżających
15
T.12. Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie Egzamin odbywa się pod koniec pierwszego semestru klasy czwartej i obejmuje: Utrzymywanie czystości i porządku w jednostkach mieszkalnych Przygotowywanie i podawanie śniadań Organizacja usług dodatkowych w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.