Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Agata Dulska Paulina Zielińska
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. Zachowania organizacyjne: Motywacja Agata Dulska Paulina Zielińska
2
Zasoby Ludzkie Indywidualni pracownicy, dział firmy (HR).
Praca jako jeden z 3 środków produkcji Indywidualni pracownicy, dział firmy (HR). Zasoby Ludzkie
3
Poglądy, przekonania kierowników
Konkurencyjna Organizacja Strategiczne myślenie Poglądy, przekonania kierowników Rekrutacja, selekcja Kompetencje pracowników (szkolenia)
4
Zarządzanie operacyjne
Główne składniki ZL Funkcja Personalna Polityka Personalna Strategia Personalna Zarządzanie operacyjne Planowanie Ocenianie Motywowanie Kontrolowanie Proces kadrowy: Rekrutacja Ocenianie Szkolenie i rozwój Wynagradzanie Zwalnianie Etapy rozwoju funkcji personalnej : Faza operacyjna Faza taktyczna Faza strategiczna Warunki skutecznej budowy Zorientowanie na wejście Rozwoju i aktywizowania Zorientowanie na wyjście Harmonizacja ze strategią ogólną i marketingową.
5
Filozofie zarządzania
Zarządzania personelem Zasobów ludzkich Potencjału społecznego Władzy Kapitału ludzkiego
6
Filozofia władzy Mądrzy i dbający o interesy firmy kierownicy Nieinteligentni wykonawcy
7
Filozofia zarządzania personelem
organizacja pracownik
8
Filozofia zasobów ludzkich
pracownik Efektywność firmy
9
Filozofia zarządzania potencjałem społecznym organizacji
pracownik potencjał
10
Filozofia kapitału ludzkiego
pracownik Rodzaj aktywów ROI- wskaźnik zwrotu z inwestycji w kapitał ludzki.
11
Role działu personalnego
Profesjonalisty Inspiratora Partnera biznesowego Agenta zmian Partnera strategicznego
12
Deficyty Kompetencyjne
Organizacji Pracowników Kompetencje Deficyty Kompetencyjne Portfel Kompetencji Talent Luki kompetencyjne
13
Zachowania organizacyjne
Do analizy procesów zachowania się uczestnika w organizacji konieczne jest uwzględnienie całej jego sytuacji, na którą składają się czynniki: indywidualne, charakteryzujące uczestnika organizacji organiacyjne, wynikające z jego uczestnictwa
14
Czynniki indywidualne
1) Sposób życia 2) Czynniki aktywizujące (motywacje i emocje) 3) Wydolność
15
Czynniki organizacyjne ( czyli jak otoczenie organizacji wpływa na uczestnika)
Pośredni Bezpośredni
16
Dynamika zachowania się człowieka
Fazy procesu: Przygotowawcza Wykonawcza Ocena : - natychmiastowa - odroczona
17
Napięcia motywacyjne bezpośrednie następcze odroczne
18
MOTYWACJA
21
Więc mówisz, że….. ciężko jest wstać na pierwszy wykład?
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.