Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKołek Antkowiak Został zmieniony 9 lat temu
1
DZIECKOMATKA
2
PRZYJEMNOŚĆMATKAZDROWIE OCZEKIWANIADZIECKO
3
PRZYJEMNOŚĆMATKADZIECKOZDROWIE ++
4
+ Docelowymi kanałami dystrybucji są hipermarkety i dyskonty – sklepy, w których dzieci dokładnie widzą produkty i chętnie negocjują z rodzicami ich wybór Docelowymi kanałami dystrybucji są hipermarkety i dyskonty – sklepy, w których dzieci dokładnie widzą produkty i chętnie negocjują z rodzicami ich wybór Spełnienie oczekiwań klienta i konsumenta (konsens) Spełnienie oczekiwań klienta i konsumenta (konsens) Sok i batonik tworzą zestaw jako drugie śniadanie, przekąska Sok i batonik tworzą zestaw jako drugie śniadanie, przekąska Wzmocnienie pozycji marki MilkyWay - pozyskanie części klientów marki Kubuś; nadanie batonikowi zdrowego charakteru Wzmocnienie pozycji marki MilkyWay - pozyskanie części klientów marki Kubuś; nadanie batonikowi zdrowego charakteru Dodatkowy koszt wdrożenia zestawów (transport, konfekcjonowanie, koszulka termokurczliwa, etykieta z nowym kodem kreskowym) Dodatkowy koszt wdrożenia zestawów (transport, konfekcjonowanie, koszulka termokurczliwa, etykieta z nowym kodem kreskowym) Marka Kubuś ma w swojej ofercie przekąski w postaci musów owocowych, idea może być sprzeczna z ich obecną strategią Marka Kubuś ma w swojej ofercie przekąski w postaci musów owocowych, idea może być sprzeczna z ich obecną strategią-
5
SMACZNEGO!
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.