Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKaja Wilamowski Został zmieniony 9 lat temu
1
Piękne umysły jako kapitał społeczny
2
Przemiany w edukacji i rewolucja w środkach komunikowania się Edukacja jako kluczowe zadanie w społeczeństwie informacyjnym Największe bogactwo – nauczyciele Edukacja w drodze do społeczeństwa informacyjnego; przypadek Częstochowy
3
Obecność ery informacyjnej w procesie edukacyjnym Kompetencje informatyczne nauczycieli Zastosowanie Internetu do komunikowania się Wykorzystanie programów edukacyjnych
4
Odsetek osób używających komputera w 2004 i 2005 r. według częstotliwości korzystania (GUS)
5
Odsetek nauczycieli korzystających z komputera (805 osób, Częstochowa 2005 r.)
6
Korzystanie z własnej skrzynki e-mail
7
Odsetek nauczycieli korzystających z programów edukacyjnych w tym roku szkolnym (listopad 2005 r.)
8
Lekcje prowadzone z wykorzystaniem komputera
9
Odsetek nauczycieli korzystających z komputera w zależności od wieku
10
Formalne przygotowanie informatyczne nauczycieli
11
Odsetek osób, które uczestniczyły w szkoleniach komputerowych wg płci (GUS, lipiec 2004 r.)
12
Uczestnictwo nauczycieli w szkoleniach komputerowych wg płci (w%)
13
Odsetek osób posiadających umiejętności informatyczne w 2004 i 2005 r. według ich rodzajów (GUS)
14
Jak nauczyciele oceniają swoje kompetencje komputerowe? (w %)
15
Czy ciągłe dokształcanie się z zakresu informatyki jest obowiązkiem nauczyciela?
16
Dokształcanie się z informatyki jako obowiązek a wiek nauczycieli
17
Uzależnianie przez nauczycieli własnej sytuacji zawodowej od posiadanych kompetencji informatycznych
18
Czy nauczyciele zamierzają podwyższać swoją wiedzę informatyczną? Odpowiedzi wg wieku nauczycieli ( w %)
19
Na jakim poziomie nauczyciele chcieliby podwyższyć swoje kompetencje informatyczne?
20
Czy nauczyciele uczyliby się informatyki od własnych uczniów?
21
Roczne wydatki nauczycieli na douczanie się z zakresu informatyki
22
Inwestowanie w największe bogactwo - nauczycieli Wsparcie procesu kształcenia nauczycieli Istnieje pilna potrzeba by uniwersytety kształciły nauczycieli w kierunku adaptacji najnowszych technik komunikacyjnych i stosowania ich Potrzebna jest współpraca między nauczycielami a specjalistami nowatorskich firm
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.