Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałIzaak Grajek Został zmieniony 9 lat temu
1
Ogólne wskazania
2
Sprzedawcy wdrażający Moduł Płatności Mobilnych powinni wdrożyć: Logo MasterPass na splash screenie, zasady zostały opisane na slajdzie 5. Opis czym jest MasterPass – zasady zostały opisane na slajdzie 6. Cały dokument przedstawia rejestrację, płatność, hinty i podpowiedzi, które znajdują się we flow MasterPass.
3
1. CVC2/CVV2/mPIN – zawsze muszą mieć podpowiedzi (hinty). CVC2/CVV2 - to trzycyfrowy kod umieszczony na odwrocie karty płatniczej, obok Twojego podpisu. mPIN - czterocyfrowy kod służący do zatwierdzania transakcji MasterPass. Dopuszczamy aby zamiast definicji CVC2/CVV2 był hint obrazkowy. W MasterPass płatność zatwierdzamy kodem mPIN. Wyjątkiem są użytkownicy, którzy zweryfikowali karty w MasterCard Mobile i nie nadali karcie mPIN-u. 2. Wpisywane CVC2 czy mPIN powinny być maskowane. [****] 3. Płacimy TYLKO kartą zweryfikowaną. 4. Tam gdzie występują płatności, rejestracja, dodawanie, weryfikacja kart, umieszczamy w footerze obrazek: W przypadku konieczności zmiany koloru grafiki i tekstu w stopce należy zmienić tak, aby zachować jej spójność i czytelność. Ogólne wskazania
4
5. Szablony: Wypełnianie pól jak imię i nazwisko, ulica powinno zaczynać się dużymi literami (odpowiednie ustawienie klawiatury). Uwzględniamy też zapis zagraniczny. 6. Na górze – może wystąpić zalogowany jako w miejscu płatniczym: 7. Karta wyświetlana powinna mieć: -Jeśli użytkownik nada nazwę karcie, to wyświetlamy nick karty plus 4 ostatnie cyfry, -jak nie ma nazwy, wyświetlamy MC-1234, V-1234, AMEX-1234; JCB-1234; DC-1234 (Typ karty capsem plus 4 ostatnie cyfry). - karty zintegrowanych przez uPaid banków mają mieć bankowe visuale. - Visuale kart są wyświetlane z serwera. 8. UWAGA na jednolite placeholdery – czcionka, zapis, kolor: a2a2a2, a po wpisaniu 000 (czarny). Nadtytuły mają kolor: #cc0001. 9. Zakładka „o aplikacji” powinna zawierać 2 informacje: - Deweloper aplikacji: partnerSheep oraz zapis: Certyfikowanym partnerem technologicznym MasterPass™ dla transakcji realizowanych w aplikacjach mobilnych [NAZWA PARTNERA] jest firma uPaid Sp. z o.o. (aplikacje którym uPaid daje płatność – tylko zapis o dostawcy płatności.) Pierwsze zdanie powinno mówić czym jest dana aplikacja. 10. Każdy partner ma podpięte brandowane e-maile odsystemowe: rejestracja, informację o nadchodzącym przedawnieniu karty. W tym celu powinien podać uPaid dane swojego Biura Obsługi Klienta, które zostaną dołączone do e-maila. Ogólne wskazania
5
Logotyp MasterPass powinien być widoczny: - na ekranie startowym - tzw. splash-screenie, przykład poniżej; - W module płatniczym MPM od uPaid - w części płatniczej aplikacji w wersji "kupuj z MasterPass" tylko jako przycisk rozpoczęcia procesu płatności. Ogólne wskazania dla aplikacji wdrażających MasterPass jako jedyny system płatności. O tym czy merchant powinien umieścić logo MasterPass na splash screenie aplikacji decydują umowne ustalenia merchanta z MasterCard.
6
O MasterPass W ramach aplikacji powinna powstać sekcja „O MasterPass” na ekranie głównym lub w menu bocznym z informacjami tekstowymi oraz z linkami do strony masterpass.pl. Treść opisu o MasterPass, do wykorzystania na stronie www i w aplikacji znajduje się w dalszej części dokumentu. E-maile systemowe uPaid obsługuje wysyłanie e-maili systemowych po: informacje po złożeniu konta, dodaniu karty płatniczej, przypomnienie o przedawnieniu karty płatniczej. Merchant dostarcza, jakie powinny się znaleźć w danej wiadomości. Standardowo, jest to jedynie dane kontaktowe adres e-mail oraz telefon, gdzie użytkownik może złożyć zapytanie lub reklamację. Ogólne wskazania
7
Rejestracja, logowanie, płatność, dodawanie karty, lista kart.
8
Logowanie Tu przykładowe umiejscowienie loga MasterPass.
9
Przykład tekstu naprowadzającego: „NAZWA MERCHANTA korzysta z płatności MasterPass, po zalogowaniu przejdziesz do zatwierdzenia płatności.” Logowanie Zaloguj się Podaj numer telefonu w formacie 48123456789 Numer telefonu Serwis korzysta z płatności MasterPass, po zalogowaniu przejdziesz do zatwierdzenia płatności.
10
Kod SMS Na podany numer wysłaliśmy Ci SMS, wpisz go poniżej: SMS Logowanie Wyślij kod ponownie Uwaga. Sugerujemy textfield w dialogu na tym samym ekranie.
11
Rejestracja do portfela uPaid Imię Nazwisko Numer telefonu E-mail Hasło Potwierdź hasło Akceptuję regulamin uPaid i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez uPaid Sp. z o.o. (z siedzibą w Warszawie 01-678 ul. Cząstkowska 14) w celu świadczenia usług w ramach systemu uPaid. Wyrażam zgodę na otrzymywanie od uPaid Sp. z o.o. informacji handlowych. Rejestracja - SOAP Uwaga: numer telefonu jest wyszarzony, nieedytowalny.
12
Imię Nazwisko E-mail (Ten adres e-mail będzie tez Twoim identyfikatorem w MasterPass). Hasło (Minimum 8 znaków, przynajmniej jedna cyfra, jedna duża litera i jedna mała litera). Potwierdź hasło Rejestracja - hinty Uwaga! Numer telefonu jest nieaktywny, nie ma możliwości jego edycji w momencie uzupełniania pozostałych danych.
13
Informacja Załóż konto w portfelu uPaid lub znajdź portfel swojego banku klikając w przycisk „kupuj z MasterPass”. Płatność – klient niezarejestrowany
14
Płatność – klient nie ma karty Karta Dodaj kartę, aby móc zapłacić.
15
Po wyborze przycisku „Kupuj z MasterPass” Płatność - klient niezarejestrowany
16
Placeholdery: Numer karty Data ważności karty Nazwa karty CVC2/CVV2 Hinty Podaj 16-cyfrowy numer karty. Wpisz datę ważności karty w postaci 06/15. Wpisz nazwę karty. Nazwa karty będzie widoczna na liście kart zamiast numeru. To trzycyfrowy kod umieszczony na odwrocie karty płatniczej, obok Twojego podpisu. Podaj dane swojej karty Dodawanie karty w portfelu uPaid
17
Przed wpisaniem danychPo wpisaniu danych Dodawanie karty w portfelu uPaid
18
Komunikaty „Weryfikacja nie powiodła się” Po anuluj: „Niestety nie możesz dokonywać płatności do czasu zweryfikowania karty. Zaloguj się na upaid.pl i przejdź do zakładki „karty płatnicze”. Po trzykrotnych, nieudanych próbach: „Niestety nie udało się zweryfikować Twojej karty. Skontaktuj się ze swoim bankiem”. Nieudana weryfikacja 3DS
19
komunikat błędu - Karty zagraniczne nie mogą być dodane poza upaid.pl. Każda taka próba kończy się błędem. serwer wykrywa ze karta jest zagraniczna i pokazuje komunikat : "Karty wydane poza granicami Polski mogą być dodane tylko poprzez stronę upaid.pl”. Wyjątek weryfikacji 1.
20
Każda próba dodania większej ilości kart poza upaid.pl kończy się błędem. W upaid.pl można dodać po standardowej weryfikacji. serwer wykrywa ze mamy już 2 karty uprzednio dodane i pokazuje komunikat: „Limit kart wyczerpany. Aby dodać kolejną kartę, zaloguj się na upaid.pl" Wyjątek weryfikacji 2.
21
Nadaj mPIN „Nazwa karty” Podaj czterocyfrowy kod, którym będziesz zatwierdzać transakcje MasterPass. W przyszłości możesz go zmienić, zresetować na swoim koncie na upaid.pl mPIN Powtórz mPIN Nadanie mPIN-u Uwaga: kod mPIN musi być maskowany.
22
Hinty: 1. Wybierz kartę, którą chcesz zapłacić. 2. mPIN – czterocyfrowy kod służący do zatwierdzania transakcji MasterPass. Placeholder: Podaj kod mPIN Przykłady visuali kart jakie pojawią się przy płatności. Karty i ich nazwy wyświetla serwer. Płatność – użytkownik nadał karcie mPIN
23
Hinty: 1. Wybierz kartę, którą chcesz zapłacić. 2. CVC2/CVV2 – to trzycyfrowy kod umieszczony na odwrocie karty płatniczej, obok Twojego podpisu. Płatność – użytkownik ma zweryfikowaną kartę, bez mPIN-u. Dopuszczamy aby zamiast definicji CVC2/CVV2 był hint obrazkowy. Placeholder: Podaj kod CVC2/CVV2
24
Lista kart Dodaj kartę spoza listy Komunikat wyświetlany w przypadku braku kart: „Nie masz kart. Dodaj, aby móc zapłacić”.
25
Komunikaty płatnościowe
26
Po płatności – strona z podziękowaniem Potwierdzenie transakcji obsługuje merchant.
27
1.Opis do czego aplikacja służy 2.Wersja 3.Nazwa dewelopera 4.Pytania i uwagi Pytania i uwagi dotyczące działania aplikacji prosimy kierować na adres: biuro@partnersheep.pl biuro@partnersheep.pl Biuro Obsługi Klienta: BOK@upaid.pl ; +48 (81) 381-20-33. BOK@upaid.pl Wzorzec ekranu o aplikacji Dotyczy to tylko aplikacji wykonanych przez partnerSheep.
28
To otwarty, międzynarodowy system płatności mobilnych i internetowych, z którego mogą korzystać użytkownicy dowolnej karty płatniczej, w dowolnym banku. MasterPass zastępuje działający od 3 lat MasterCard Mobile. System umożliwia płatność dowolną kartą zapisaną w wybranym portfelu elektronicznym należącym do usługi. Do danego portfela użytkownik może zalogować się podając numer telefonu lub adres e-mail. Każdą płatność użytkownik zatwierdza unikalnym kodem mPIN nadanym karcie płatniczej. MasterPass zwalnia użytkownika z konieczności podawania adresu dostawy, który również można zapisać w cyfrowym portfelu. Zobacz więcej: masterpass.pl. Certyfikowanym partnerem technologicznym MasterPass dla transakcji realizowanych w aplikacjach mobilnych [NAZWA PARTNERA] jest firma uPaid Sp. z o.o. Informacja o MasterPass – lepiej użyć bezpośredniego przekierowania na masterpass.pl
29
W razie pytań i niejasności, proszę o kontakt: monika.poniatowska@upaid.pl monika.poniatowska@upaid.pl 607-290-666
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.