Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Film promujący zadanie pn.: Budowa tunelu pod Martwą Wisłą

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Film promujący zadanie pn.: Budowa tunelu pod Martwą Wisłą"— Zapis prezentacji:

1 Film promujący zadanie pn.: Budowa tunelu pod Martwą Wisłą
W ramach projektu „Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk- Trasa Słowackiego”

2 Inaczej o inwestycji Przedstawiamy udźwiękowiony film animowany będący elementem kampanii promocyjnej projektu dofinansowanego z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko pn.: „Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk- Budowa Trasy Słowackiego”

3 Cel Animacja filmowa powstała z myślą o przystępnej dla odbiorcy prezentacji przedsięwzięcia jakim był proces wiercenia tunelu pod Martwą Wisłą przy pomocy największej maszyny drążącej typu TBM użytej w Polsce. Forma przekazu filmowego miała być atrakcyjna zarówno dla dzieci jak i dorosłych (połączenie animacji 2D i 3D). Wykorzystano technikę „motion graphics” oraz animację postaci i topografii, w technologii Full HD.

4 Dobór materiału merytorycznego pozwolił ująć w filmie: - tło historyczne jego budowy (opowieść o przeprawach rzecznych nawiązywała do czasów rzymskiego Bursztynowego Szlaku, przeprawy Św. Wojciecha w drodze do Prus, wjazdu do Gdańska króla Kazimierza Jagiellończyka i problemów związanych z pokonywaniem rzeki współcześnie) - ciekawostki związane z jego budową (obrazowe porównania) - aspekt techniczny związany z wykorzystaniem do budowy tunelu maszyny typu TBM.

5 Film emitowany był na specjalnych telebimach podczas:
Uroczystości chrztu maszyny TBM, której nadano imię Damroka i rozpoczęcia wiercenia pierwszej nitki tunelu pod Martwą Wisłą w maju 2013 roku. Uroczystości zakończenia wiercenia pierwszej nitki tunelu pod Martwą Wisłą zorganizowanej w listopadzie 2013 roku. Uroczystości zakończenia wiercenia drugiej nitki tunelu pod Martwą Wisłą zorganizowanej w czerwcu 2014 roku.

6 Dnia otwartego tunelu pod Martwą Wisłą zorganizowanego dla mieszkańców w październiku 2014r.
Ponadto film był prezentowany podczas Sympozjum TUNEL DROGOWY POD MARTWĄ WISŁĄ w lutym 2014 roku oraz wyświetlany w ramach festynu informacyjno-edukacyjnego pn. „Dzieci budują Trasę Słowackiego” w kwietniu 2014 r. Film został także udostępniony on-line na serwisie YouTube (

7 Metryczka projektu Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk - Trasa Słowackiego Zakres inwestycji Całkowita wartość inwestycji: 1,41 mld zł Długość drogi: 10,4 km Okres realizacji robót budowlanych: 2011 r r. Inwestycja składa się z czterech zadań: Zadanie I - od ul. Spadochroniarzy do ul. Budowlanych, o długości 2,77 km, Zakres obejmuje połączenie Portu Lotniczego z obwodnicą Trójmiasta – drogą ekspresową S-6 oraz centrum Gdańska; zakończone w 2011r. Zadanie II - od ul. Potokowej do Al. Rzeczypospolitej, o długości 3,12 km, Wykonano dwujezdniową ul. Nową Słowackiego oraz dwujezdniową ul. Nową Kościuszki oraz dwa obiekty inżynierskie – estakadę nad Al. Grunwaldzką oraz budowę nowego wiaduktu nad torami kolejowymi; zakończone w 2012 r. Zadanie III - od ul. Al. Gen. Hallera do Węzła Marynarki Polskiej, o długości 2,16 km. Fragment zlokalizowany jest bezpośrednio przy Stadionie PGE Arena Gdańsk.; zakończone w 2012r. Zadanie IV - od Węzła Marynarki Polskiej do Węzła Ku Ujściu, obiekt inżynierski o długości 2159 m, w tym Tunel pod Martwą Wisłą o długości 1377,5 m; Węzeł Marynarki Polskiej z budową dużego ronda w poziomie terenu o średnicy 130 m, pod którym przebiegać będzie Trasa Słowackiego, realizacja trwa.

8 Tunel pod Martwą Wisłą Okres realizacji: 2011-2014
Koszt realizacji zadania: 878,7 mln zł Długość tunelu: 1 377,5 m Wykonanie: metoda drążona (maszyna TBM)

9


Pobierz ppt "Film promujący zadanie pn.: Budowa tunelu pod Martwą Wisłą"

Podobne prezentacje


Reklamy Google