Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałLeszek Nyga Został zmieniony 9 lat temu
2
Preferencje zakupowe Polaków - TABLETY Wybór Konsumenta – wyniki badań
3
Metoda badawcza Badanie zostało przeprowadzone za pomocą testu w laboratorium sensorycznym wśród regularnych użytkowników produktów. Opinia została zasięgnięta prosto u źródła zaznajomionych ze sprzętem konsumentów.
4
Kim jest przeciętny użytkownik tabletu? osoba w średnim wieku dobrze wykształcona o dochodach powyżej średniej krajowej z miasta powyżej 100 tys. mieszkańców
5
Zdolność przetwarzania 92% Wytrzymałość baterii 91% Wszechstronność / funkcje 90% Pamięć / procesor 90% Jakość ekranu dotykowego / czułość 87% Najważniejsze kryteria przy zakupie tabletów w opinii konsumentów
6
Gdzie najczęściej kupujemy tablety? sklepy stacjonarne przy przedłużeniu umowy z operatorem telekomunikacyjnym
7
Mobilność tabletów Ciekawym wnioskiem płynącym z badań jest fakt, że 71% użytkowników tabletów nie nosi ze sobą urządzenia, zostawia je najczęściej w domu lub pracy.
8
Zwycięska firma produkująca tablety Zdecydowanym faworytem jeśli chodzi o producentów tabletów pozostaje firma Samsung. Koreańskiego producenta w badaniu Wybór Konsumenta wskazało 85 % badanych
9
Ul. K.Żegockiego 4 61-693 Poznań Tel. +48 668 356 455 www.wyborkonsumenta.com.pl
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.