Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałRóża Dobrosz Został zmieniony 9 lat temu
3
Nadzór merytoryczny i koordynacja całokształtu programu w zakresie szkolenia sportowego w grupach naborowych. Bieżąca współpraca z koordynatorem głównym Kids Athletics, kierownikiem organizacji szkolenia, koordynatorem finansowym i głównym metodykiem programu w zakresie pełnej realizacji projektu. Bieżąca współpraca z zespołem szkoleniowym PZLA i WZLA i klubami sportowymi zaangażowanym w programie. Współpraca w przygotowaniu programów szkoleniowych, dokumentów organizacyjnych, sprawozdawczych, trenerskich, regulaminów i instrukcji. Nadzorowanie dokumentacji szkoleniowej prowadzonej przez koordynatorów i trenerów zatrudnionych w programie. Wizytacja zajęć grup naborowych, konsultacji selekcyjnych i szkoleniowych oraz przedstawianie odpowiednich sprawozdań. Akceptacja naboru koordynatorów OLA, trenerów głównych OKA i trenerów do pracy w programie. Nadzór nad procesem ewaluacji programu. Zatwierdzanie miesięcznych sprawozdań z pracy trenerów w zakresie szkolenia w grupach naborowych. Monitoring zespołu szkoleniowego i uczestników w zakresie realizacji szkolenia sportowego. Przygotowanie materiałów informacyjnych i komunikatów dotyczących zadań szkoleniowych projektu. Współudział w organizacji szkoleń dla koordynatorów, trenerów i nauczycieli pracujących w programie. Współpraca przy organizacji i przeprowadzeniu obozów, konsultacji i zawodów. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Koordynatora głównego programu.
5
Grupy szkoleniowe z okresu pilotażu zatrudnienie : 194 trenerów 1. OLA Białystok 2. OLA Bydgoszcz [ korekta składu+ środki UM] 3. OLA Łódź 4. OLA Poznań 5. OLA Szczecin [ korekta składu] 6. OLA Wrocław [ rozbudowa ze środków UM]
6
1. OKA Biała Podlaska [ powstaje OLA] 2. OKA Bolesławiec [ korekta] 3. OKA Gdańsk [ powstaje OLA] 4. OKA Gorzów 5. OKA Kielce [ powstaje OLA] 6. OKA Kraków [ powstaje OLA] 7. OKA Olsztyn [ powstaje OLA] 8. OKA Opole [ powstaje OLA] 9. OKA Piła 10. OKA Płock 11. OKA Police 12. OKA Radom 13. OKA Ruda Śląska 14. OKA Rzeszów [ powstaje OLA] 15. OKA Siedlce 16. OKA Słupsk 17. OKA Sosnowiec [ powstaje OLA] 18. OKA Toruń 19. OKA Warszawa [ powstaje OLA] 20. OKA Włocławek [korekta] 21. OKA Zamość 22. OKA Zgorzelec [korekta] 23. OKA Zielona Góra [ powstaje OLA]
7
Wymagania programowe w roku 2015 zatrudnienie : 364 trenerów dzieci klas IV-VI klas szkół podstawowych dzieci nie mogą posiadać licencji PZLA zajęcia 3 x tygodniowo w wymiarze 60 do 90 minut minimum 18 dzieci szkolonych w grupie nabór z minimum 4 szkół do jednej grupy minimum 18 dzieci na testach OSF minimum 12 dzieci na testach OSS
8
Podstawowe kompetencje : Koordynator OLA - minimum trener II klasy / trener PZLA Trener główny OKA - minimum instruktor lekkiej atletyki/ instruktor PZLA Trener OLA / OKA - minimum instruktor sportu lub nauczyciel wychowania fizycznego * cel dodatkowy programu: zainteresowanie młodych trenerów i nauczycieli pracą w lekkiej atletyce
9
Zasady zatrudnienia trenerów OLA /OKA: 1. W OLA zatrudniamy średnio: 11 trenerów OLA + 3 trenerów OKA 2. W OKA zatrudniamy 3-4 trenerów OKA [łącznie z trenerem głównym] 3. Trener OLA/OKA jest specjalistą na ściśle określonym etapie szkolenia dzieci zgodnie z założeniami programu. Ma zadanie przekazania zawodników do kolejnego etapu szkolenia w klubie sportowym.
10
4. Trener OLA/OKA ściśle współpracuje z klubem sportowym na swoim terenie. * klub ma zadanie wspierać trenera OLA/OKA w zakresie szkolenia grupy naborowej. Wyznacza w tym celu trenera, który będzie z nim współpracował * klub posiada odpowiedni potencjał szkoleniowy * klub może współpracować z maksymalnie 4 trenerami OLA / OKA
11
6. Trener OLA/OKA nie może być zatrudniony w innym programie MSiT o podobnym charakterze. 7. Trener nie może być wyczynowym zawodnikiem uczestniczącym w zgrupowaniach szkoleniowych. 8. Trener główny OKA prowadzi zajęcia grupy naborowej na takich samych zasadach jak trener OKA. 9. Zastępstwa W wyjątkowych sytuacjach za zgodą koordynatora OLA lub trenera głównego OKA i koordynatora głównego szkolenia sportowego [ komunikat nr 1]
12
Wzór wniosku zostanie przesłany do koordynatorów OLA i trenerów głównych OKA w dniu 16 marca
13
OLA / OKA wpisać miasto np. WARSZAWA TRENER OLA IJanusz Nowak DZIEŃ TYGODNIAMIEJSCE [ dokładny adres]GODZINY PoniedziałekSzkoła Podstawowa nr 3 ul. Chopina 516:00-17:30 Środa Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Leśna 4816:30-18:00 SobotaStadion Miejski ul. Madalińskiego 1510:00-11:30 TRENER OLA II DZIEŃ TYGODNIAMIEJSCEGODZINY TRENER OKA I DZIEŃ TYGODNIAMIEJSCEGODZINY Data15.03.2015r. Koordynator Korekta nr 1: data Korekta nr 2 :data
14
ena Sprawności Fizycznej (OSF) 1. bieg wahadłowy 3x10m 2. rzut piłką lekarską 1 kg „autem” 3. skok w dal z miejsca 4. bieg na 4 minuty Przeprowadzamy dwukrotnie we wszystkich grupach naborowych, w miejscu zajęć sportowych. Termin wiosenny : 1-18.04.2015r. Termin przesłania sprawozdana: 24.04.2015r. Termin jesienny: 2-14.11.2015r. Termin przesłania sprawozdania: 20.11.2015r.
15
Za organizacje zawodów przełajowych odpowiadają koordynatorzy OLA Termin: Dystans: 1000m Kategorie: Dziewczęta klasy: IV-V-VI Chłopcy klasy: IV-V-VI Komunikat z wynikami do dnia:
16
1. Przygotowanie tras biegowych i nagłośnienia500,00 zł 168 000,00 zł 2. Obsługa sędziowska1 200,00 zł 1619 200,00 zł 3. Obsługa techniczna200,00 zł 163 200,00 zł 4. Obsługa medyczna500,00 zł 168 000,00 zł 5. Pomiar czasu i komunikat0,00 zł 160,00 zł 6. napoje (herbata/kawa/woda)300,00 zł 164 800,00 zł 7. Transport4 000,00 zł 1664 000,00 zł Koszt jednej imprezy 6 700,00 zł 16 OLA x 8000,00107 200,00 zł
17
Za organizacje zawodów lekkoatletycznych odpowiadają koordynatorzy OLA * Termin :do wyboru 1-17.05.15r. * Konkurencje: 60m,300m,600m,1000m, w dal, wzwyż, piłka palantowa *Komunikat z wynikami i sprawozdanie merytoryczne do trzech dni po zawodach:
18
KATEGORIE WIEKOWE: Dziewczęta 11 lat Klasy IV szkół podstawowych -rocznik 2004 Chłopcy 11 lat Klasy IV szkół podstawowych -rocznik 2004 Dziewczęta 12 lat Klasy V szkół podstawowych -rocznik 2003 Chłopcy 12 lat Klasy V szkół podstawowych -rocznik 2003 Dziewczęta 13 lat Klasy VI szkół podstawowych -rocznik 2002 Chłopcy 13 lat Klasy VI szkół podstawowych -rocznik 2002
19
Preliminarz kosztów: 1..Obsługa sędziowska2 000,00 zł 1632 000,00 zł 2.Obsługa techniczna300,00 zł 164 800,00 zł 3.Obsługa medyczna500,00 zł 168 000,00 zł 4.Pomiar czasu i komunikat500,00 zł 168 000,00 zł 5.napoje0,00 zł 160,00 zł 6.Transport4 000,00 zł 1664 000,00 zł Koszt jednej imprezy 7 300,00 zł 16 OLA x 8100,00116 800,00 zł 15x [bez KPM ]
20
Za organizacje zawodów lekkoatletycznych odpowiadają koordynatorzy OLA Termin: do wyboru od 5-27.09.25r. Konkurencje: 100m,300m,600m,1000m, w dal, wzwyż, piłka palantowa Kategorie: oddzielnie dziewczęta i chłopcy: w klasach : IV – V – VI Komunikat z wynikami oraz sprawozdanie merytoryczne do trzech dni po zawodach
21
PRELIMINARZ KOSZTÓW : 1..Obsługa sędziowska2 000,00 zł 1632 000,00 zł 2.Obsługa techniczna300,00 zł 164 800,00 zł 3.Obsługa medyczna500,00 zł 168 000,00 zł 4.Pomiar czasu i komunikat 500,00 zł 168 000,00 zł 5.Woda mineralna0,00 zł 160,00 zł 6.Transport4 000,00 zł 1664 000,00 zł 7. Koszt jednej imprezy 7 300,00 zł 16 OLA x 8100,00116 800,00 zł
22
Zawody organizowane w halach lekkoatletycznych wspólnie dla 2-3 OLA. Organizatora zawodów wyznaczają zainteresowani koordynatorzy OLA Termin ustaleń do 30 kwietnia 2015. Termin rozegrania zawodów: 20 – 29.11.2015r. Konkurencje do ustalenia Termin przesłania komunikatu z wynikami do trzech dni po zawodach.
23
Preliminarz kosztów: 1..Obsługa sędziowska1 500,00 zł 812 000,00 zł 2.Obsługa techniczna500,00 zł 84 000,00 zł 3.Obsługa medyczna500,00 zł 84 000,00 zł 4.Pomiar czasu i komunikat0,00 zł 8 5.napoje/ catering150,00 zł 81 200,00 zł 6.Transport8 000,00 zł 864 000,00 zł 7. Koszt jednej imprezy10 650,00 zł 85 200,00 zł 8 OLA x 10 650,0085 200,00 zł
24
25.04. – Warszawa „BIEG NA TAK” 30.05. – Włocławek Mityng „O UŚMIECH DZIECKA” 14.06. – Bydgoszcz „FESTIWAL LEKKOATLETYCZNY” 28.11. – Toruń „OGÓLNOPOLSKIE ZAWODY HALOWE”
25
ORGANIZATOR BIEGU AGENCJA LIVE Spółka z o.o. DYSTANS: 1500m dla wszystkich uczestników KATEGORIE WIEKOWE: Dziewczęta 11 lat Klasy IV szkół podstawowych Rocznik 2004 Chłopcy 11 lat Klasy IV szkół podstawowych Rocznik 2004 Dziewczęta 12 lat Klasy V szkół podstawowych Rocznik 2003 Chłopcy 12 lat Klasy V szkół podstawowych Rocznik 2003 Dziewczęta 13 lat Klasy VI szkół podstawowych Rocznik 2002 Chłopcy 13 lat Klasy VI szkół podstawowych Rocznik 2002
26
Preliminarz kosztów 1.Transport uczestników [ 12 autokarów z parkingiem]40 000,00 2.Wyżywienie uczestników dojeżdżających spoza Warszawy 1100 x 12,00zł.13 200,00 3.Nagrody[ puchary +upominki ]36= 6 biegów x 6 nagród x 200,00zł. 7 200,00 4.Dyplom dla wszystkich uczestników 1500 x 0.50 750,00 Razem koszty61 150,00
27
Łącznie 1500 uczestników OLA: Biała Podlaska Bydgoszcz Kielce Łódź Olsztyn Warszawa OKA: Aleksandrów Ł. Bełchatów Bytów Cetniewo Częstochowa Grudziądz Kalisz Lublin Łomża Płock Radom Siedlce Toruń Włocławek Zduńska Wola
28
ORGANIZATOR: Trener główny OKA Włocławek PROGRAM: Gry i zabawy KIDS: szkoły włocławskie wg programu Zawody lekkoatletyczne Konkurencje: Chłopcy: 100m, 300m, 600m, 1000m, w dal, wzwyż, piłka palantowa Dziewczęta: 100m, 300m, 600m, 1000m, w dal, wzywż, piłka palantowa Sztafeta z gwiazdą
29
Łącznie: 2000 uczestników OLA: Bydgoszcz Gdańsk Łódź Olsztyn Poznań Warszawa Wrocław OKA: Aleksandrów Łódzki Bełchatów Bolesławiec Bytów Cetniewo Grudziądz Kalisz Płock Piła Siedlce Słupsk Toruń Włocławek Zduńska Wola Zgorzelec
30
Organizator : Koordynator OLA Bydgoszcz Kujawsko-Pomorski Związek Lekkiej Atletyki Program : Gry i konkursy KIDS ATHLETICS Konkurencje lekkoatletyczne do ustalenia
31
Zawody lekkoatletyczne 1000 uczestników Kids Athletics 500 uczestników OLA: Bydgoszcz Gdańsk Łódź Olsztyn Poznań Warszawa OKA: Aleksandrów Łódzki Bełchatów Bytów Cetniewo Grudziądz Kalisz Płock Piła Słupsk Toruń Włocławek
32
ORGANIZATOR: Trener główny OKA Toruń Program: Gry i zabawy KIDS Program dla szkół miasta Torunia Zawody lekkoatletyczne: Dziewczęta: 60m, 300m, 600m, w dal, wzwyż, piłka lekarska Chłopcy: 60m, 300m, 600m, w dal, wzwyż, piłka lekarska, Sztafeta z gwiazdą Kategorie wiekowe: Oddzielnie dziewczęta klas IV-VI szkół podstawowych oraz klasy I gimnazjum
33
Kids Atchletics 400 uczestników Zawody lekkoatletyczne 800 uczestników OLA: Bydgoszcz Gdańsk Olsztyn Poznań Łódź Warszawa Wrocław OKA Bełchatów Bytów Cetniewo Grudziądz Płock Siedlce Słupsk Toruń Włocławek
34
350 dzieci Kolejny etap selekcji Oceny Sprawności Selekcyjnej (OSS) Pomiary antropometryczne Szybkości - bieg na 30m Skoczności - 5 skok z miejsca Mocy- rzut p lek 3kg w tył za głowę FMS
35
Trener OLA / OKA Bieżące prowadzenie wpisów realizowanych zajęć sportowych: Zapis w układzie tygodniowym do każdej niedzieli do godz. 20:00 Zapis w układzie miesięcznym do ostatniego dnia miesiąca do godz. 20:00 Trener główny OKA : Zapis identycznie jak trener OKA w zakładce inne: Opis działań organizacyjnych i koordynacyjnych OKA
36
Treść wpisu: Temat: 2014-12-18 Doskonalenie elementów techniki płotkarskiej [przykład poprawnego wpisu] 2014-12-18 Doskonalenie elementów techniki płotkarskiej Ośrodek: OLA Wrocław Termin: 20141218 16.00 - 17.30 Frekwencja: 18 Miejsce: Szkoła Podstawowa nr 25 ul. Wiejska 132 Cele: kształtowanie koordynacji ruchowej współpraca w zespole Opis: Część wstępna – rozgrzewka lekkoatletyczna (trucht, ćwiczenia w biegu, ćwiczenia przy drabinkach) Część główna – ćwiczenia na płotkach (8 płotków) przechodzenie pod płotkami, noga atakująca, noga zakroczna, przechodzenie przez środek płotków ćwiczenia na zsuniętych płotkach (“nożyce”, przechodzenie przez środek płotków, pokonywanie płotków obrotami) pokonywanie płotków na dystansie (stopniowo zwiększając ilość płotków od 2 do 4) wzmacnianie mm brzucha, grzbietu i ramion (“brzuszki”, “grzbiety”, pompki) Część końcowa – ćwiczenia rozciągające na materacach Lista obecności Nazwisko i imię Data urodzenia Wzrost/waga Szkoła Data pierwszych zajęć
37
Przykłady niewłaściwych wpisów z okresu pilotażu 2014.12.03 Doskonalenie techniki pchnięcia kulą, siła specjalna. 2014.12.03 Doskonalenie techniki pchnięcia kulą, siła specjalna. 2014.11.17 Rozwijanie siły specjalnej oszczepnika, elementy techki.2014.11.17 Rozwijanie siły specjalnej oszczepnika, elementy techki. 2014.10.29 Elementy techniki pchnięcia kulą, siła specjalna młodego kulomiota. 2014.10.29 Elementy techniki pchnięcia kulą, siła specjalna młodego kulomiota. 2014.11.24 Szybkość biegowa i rzutowa.2014.11.24 Szybkość biegowa i rzutowa.
38
Przykłady niewłaściwych wpisów z okresu pilotażu 5.01.2015 – zabawy skoczne w piaskownicy Trener: OKA ???? Termin: 20150115 godz. 15:00-16:30 Frekwencja:8 Szkoła Podstawowa - klasy IV-VI (wiek 10-13) Cele: Opis: Plik: Uwagi wizytującego: stadion, śnieg, mróz, ciemno
39
W zakresie koordynacji szkolenia: 1. Przedstawienie planu organizacyjno-finansowego ośrodka i preliminarzy organizowanych zawodów -termin: 30.03.15r. 2. Akceptacja i przedstawienie propozycji zatrudnienia trenerów w ośrodku. Termin: 23.03.15r. 2. Przedstawienie harmonogramu zajęć- termin: 30.03.15r. 3. Przeprowadzanie szkoleń i zebrań organizacyjnych ośrodka: minimum raz w miesiącu. 4. Przedstawienie rocznego sprawozdania z prowadzonej działalności ośrodka: Termin: 15.12.2015r.
40
W zakresie nadzoru realizacji zadań szkoleniowych: 1. Bieżący nadzór merytoryczny i koordynacja działań programowych ośrodka i sporządzanie odpowiednich sprawozdań. 2. Analiza przeprowadzanych pomiarów sprawności fizycznej i przygotowanie sprawozdań. 3. Bieżący nadzór nad dokumentacja szkoleniową zatrudnionych trenerów, szczególnie nad dziennikiem elektronicznym. 2. Akceptacja miesięcznego wynagrodzenia trenerów. Zestawienie do 28-go każdego miesiąca. Grudzień do 20-tego. 3. Opiniowanie ewentualnych zastępstw na zajęciach szkoleniowych.
41
W zakresie organizacji i udziału w zawodach i konsultacjach: 1. Kierowanie wszelkimi działaniami przy organizacji zawodów i konsultacji. a/ opracowanie preliminarza kosztów i przedstawienie do zatwierdzenia min. 7 dni przed planowanym terminem. b/ logistyka w zakresie wyżywienia, transportu i noclegów 2/ Zatwierdzanie składu osobowego zawodników i trenerów do udziału w zawodach/ konsultacji. 3/ Sporządzenie zgłoszenia. 3/ Przedstawienie rozliczenia finansowego imprezy [ faktury, listy obecności itp.] 4/ Przedstawienie komunikatu z wynikami. 5/ Przedstawienie sprawozdania merytorycznego.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.