Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałAleksy Imiołek Został zmieniony 10 lat temu
1
Strategia LP Business Solutions 2013 - 2015 Wrocław, styczeń 2013
2
2 F1. Zwiększać wartość LP BS STRATEGIA PRZYCHODÓW STRATEGIA EFEKTYWNOŚCI ZAPEWNIAĆ KLIENTOM: RELACJE Z KLIENTAMIEFEKTYWNOŚĆ DZIAŁALNOSCI OPERACYJNEJ NIEZBĘDNE ZASOBY I KOMPETENCJE P2. Doskonalić procesy wykonywanych usług (poprawa jakości i efektywności) L3. Rozwijać narzędzia IT wspierające efektywność procesów wewnętrznych F5. Zwiększać rentowność PF II F2. Rozwijać sprzedaż zintegrowanego BPO przede wszystkim do średnich klientów C3. wiedzę w zakresie procesu dostarczanej usługi C1. Budować wizerunek LP BS jako eksperta, doradcy i dostawcy w obszarze BPO P1. Podnosić skuteczność sprzedaży, działań marketingowych i PR L1. Rozwijać kompetencje służb sprzedaży w zakresie doradztwa biznesowego – PH jako eksperci biznesowi BPO L2. Rozwijać kompetencje służb operacyjnych F4. Rozwijać sprzedaż produktu pracy czasowej C2. zintegrowane i innowacyjne usługi w zakresie BPO BPO: HR + księgowość, podatki + IT + doradztwo w zakresie w/w usług F6. Optymalnie zarządzać kosztami F3. Rozwijać sprzedaż innowacyjnych produktów BPO wykorzystując efekt synergii pomiędzy kompetencjami L4. Rozwijać systemy IT i kompetencje w zakresie CUW P3. Rozwijać integrację realizowanych procesów BPO
3
Priorytety strategiczne na lata 2013 - 2015 NrPriorytet strategiczny 1. Pozyskać (kupić lub stworzyć) oprogramowanie umożliwiające świadczenie usług BPO (w tym również dla podmiotów zagranicznych). 2.Pozyskiwać kompetentną, młodą kadrę. 3. Utrzymywać dynamikę wzrostu sprzedaży w produktach: księgowość, kadry-płace na poziomie 20% rocznie. Osiągnąć przychody z tego obszaru na poziomie 30 mln pln na koniec 2015 roku. 4. Praca czasowa – utrzymać dotychczasowy poziom rentowności (5,7%), zwiększyć udział w rynku do miejsca nr 5 w Polsce (obecnie jest 7 miejsce).
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.