Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałWitołd Cieplucha Został zmieniony 10 lat temu
2
Wizja stworzyć najbardziej profesjonalny w Polsce i rozpoznawalny w całej Europie cykl zawodów CrossFit (typu Throwdowns) dla drużyn 2+2
3
Dlaczego warto zapoznać się z poniższą ofertą i rozpocząć z nami współpracę?
4
1) będziesz kojarzony z najdynamiczniej rozwijającym się nurtem sport & fitness na świecie: - w 2011 roku w ogólnoświatowych eliminacjach do igrzysk CrossFit Games startowało 26.000 ludzi, a w 2014 - 209.000 - w 2005 roku było 6 afiliowanych siłowni CrossFit, a w 2013 już 6000 2007 2013
5
2) wejdziesz do najbardziej zintegrowanego, w skali globalnej, fitnessowego community - CrossFit bowiem to przede wszystkim ludzie, dla których wszechstronna sprawność fizyczna oraz dobre samopoczucie są jednymi z najważniejszych wartości w życiu 3) przerzucasz na nas odpowiedzialność za to, żeby Liga była znakomitą wizytówką Twojej firmy - wszystkie nasze działania promocyjne i organizacyjne skoncentrujemy na tym, żeby osiągnąć ten cel
6
Projekt „HESTreZ Throwdowns” jako kontynuacja zawodów, które zorganizowaliśmy w listopadzie 2013
7
-udało się zaprosić 10 czołowych drużyn z Europy (m.in. najlepszą drużynę w Europie - Reebok CrossFit Nordic); -transmisję online z zawodów obejrzało 6.000 osób; - na zawody przybyło 1000 osób (wszystkie bilety rozeszły się w jeden dzień); -o zawodach pisały najlepsze i najpoczytniejsze media dot. fitness w Polsce (sfd.pl, Men’s Health, kif.pl, fit.pl); Reebok HESTreZ Team Invitational – listopad 2013 (pierwsze międzynaro dowe zawody w Polsce)
8
HESTreZ Throwdowns = pięć turniejów w różnych miastach Polski
9
Do każdego z turniejów w ramach HESTreZ Throwdowns odbędą się eliminacje. Będą miały formułę OPEN i będą się odbywały, poprzez wykorzystanie najpopularn iejszego w Europie systemu WOD- cast (umożliwiającego rejestrację drużyn oraz śl edzenie wyników). W eliminacjach mogą uczestniczyć drużyny z całej Europy.
10
Gdzie odbędą się turnieje i jaki będzie ich zasięg?
11
Czerwiec 2014 - Wroclaw – Pergola/Hala Stulecia – 100 drużyn weźmie udział w eliminacjach do turnieju we Wrocławiu 12-16 najlepszych drużyn weźmie udział w turnieju 5.000 osób obejrzy turniej na żywo 10.000-15.000 osób obejrzy turniej online
12
Lipiec 2014 - Januszkowice – wakepark (centrum HESTreZ) 100 drużyn weźmie udział w eliminacjach do turnieju; najlepszych 12-16 drużyn weźmie udział w turnieju; 500 ludzi obejrzy turniej na żywo; 10.000-15.000 ludzi obejrzy turniej online
13
Sierpień 2014 - Stronie Śląskie - jeziora 100 drużyn weźmie udział w eliminacjach do turnieju; 12-16 najlepszych drużyn weźmie udział w turnieju; 1.000 osób obejrzy turniej na żywo; 10.000-15.000 osób obejrzy turniej online;
14
Wrzesień 2014 - Sopot - 100 drużyn weźmie udział w eliminacjach do turnieju; 12-16 najlepszych drużyn weźmie udział w turnieju; 5.000 osób obejrzy turniej na żywo; 10.000-15.000 osób obejrzy turniej online
15
Listopad - Wrocław - Hala Orbita – 20 najlepszych drużyn z Polski i Europy! 3.000 osób obejrzy finał na żywo; 20.000-25.000 osób obejrzy finał online
16
Jakie formy współpracy oferujemy i co zyskujesz decydując się na poszczególne pakiety?
17
SPONSOR GŁÓWNY JEDNEGO Z EVENTÓW (maksymalnie 3 sponsorów głównych) PARTNER JEDNEGO Z EVENTÓW (maksymalnie 10 partnerów) FUNDATOR NAGRÓD PODCZAS JEDNEGO Z EVENTÓW (bez ograniczeń w ilości fundatorów nagród)
18
Promocja w internecie Strona WWW.THROWDOWNS.HESTREZ.PL - informacje na temat ligi, organizatora, Partnerów oraz samego Crossfit YouTube - videoblog projektu (filmiki z przygotowań drużyny Reebok Hestrez Team do ligi, wywiady z organizatorami i przedstawicielami Partnerów itp.) Facebook - posty związane z projektem oraz drużyną Reebok Hestrez Team Twitter - newsy związane z projektem Instagram - zdjęcia z przygotowań Reebok Hestrez Team do Ligi i z organizacji Ligi Powołaliśmy specjalny 5osobowy zespół, którego zadaniem będzie robienie szumu na wszystkich powyższych kanałach, codziennie przez cały okres trwania projektu (marzec - listopad). Zespół ten będzie współpracował też z przedstawicielami Partnera, odpowiedzialnymi za socialmedia
19
Sponsor główny PartnerFundator nagród Strona www.hestrez.pl – duży banner z przekierowaniem do strony sponsora + Strona www.throwdowns.hestrez.pl – duży banner z przekierowaniem do strony sponsora + Strona www.throwdowns.hestrez.pl – duży banner z przekierowaniem do strony partnera + Strona www.throwdowns.hestrez.pl – informacja o fundatorach nagród z przekierowaniem na stronę sponsora + Facebook – 1 post o sponsorze tygodniowo w okresie od kwietnia do grudnia 2014 + Facebook – 1 post o sponsorze miesięcznie w okresie od kwietnia do grudnia 2014 + PROMOCJA W INTERNECIE
20
Sponsor główny PartnerFundator nagród Facebook – 1 post o fundatorze nagród przed zawodami, na które przeznacza nagrody + YouTube – informacja o sponsorze w materiale filmowym promującym poszczególne zawody + YouTube – informacja o sponsorze w materiale filmowym z relacją z poszczególnych zawodów + Twitter – 1 news o sponsorze tygodniowo + Twitter – 1 news o sponsorze miesięcznie + PROMOCJA W INTERNECIE
21
Sponsor główny PartnerFundator nagród Portale internetowe o tematyce fitness, sport (m.in. kif.pl, sfd.pl, fit.pl i inne) – informacja o sponsorze w każdej informacji prasowej dotyczącej zawodów + PROMOCJA W INTERNECIE
22
Hestrez League TV Telewizja online, która zostanie uruchomiona specjalnie dla projektu - newsy, wywiady, relacje oraz transmisja online z wszystkich zawodów Transmisję online z naszych pierwszych zawodów obejrzało 6.000 osób. Prognoza na HESTreZ Throwdowns – każde z 4 zawodów obejrzy 15.000 osób, a główny event we Wrocławiu 20.000 osób!
23
Sponsor główny PartnerFundator nagród Informacja o sponsorze we wszystkich materiałach filmowych transmitowanych za pomocą „HESTreZ Throwdowns TV” + Banner sponsora we wszystkich materiałach filmowych transmitowanych za pomocą „HESTreZ Throwdowns TV” + Reklama sponsora (do 30 sekund) podczas transmisji online z zawodów + Plansza multimedialna sponsora podczas transmisji online z zawodów ++ PROMOCJA W TELEWIZJI INTERNETOWEJ „HESTreZ THROWDOWNS TV”
24
Promocja w mediach Fotorelacje i artykuły dotyczące projektu w wybranych branżowych czasopismach, z którymi współpracujemy: FitnessBiznes (dla firm i ludzi zainteresowanych robieniem biznesu w branży fitness lub zakupem produktów w tejże branży) Men's Health (najpoczytniejsze czasopismo lifestyle'owe w Polsce i na świecie) Bodylife (dla ludzi zainteresowanych wszystkim, co związane z branżą fitness)
25
Sponsor główny PartnerFundator nagród Informacja o sponsorze we wszystkich materiałach związanych z zawodami, zamieszczonych w mediach, głównie branżowych + Logotyp sponsora we wszystkich materiałach związanych z zawodami, zamieszczonych w mediach, głównie branżowych + PROMOCJA W MEDIACH
26
Promocja podczas zawodów (arena zawodow daje bardzo duzo mozliwosci promocyjnych – bandy, ubrania, flagi, namioty itd.)
27
Sponsor główny PartnerFundator nagród Bandy otaczające arenę zawodów – 1/6 całej powierzchni przeznaczona na bannery sponsora + Bandy otaczające arenę zawodów – 1/9 całej powierzchni przeznaczona na banner partnera + Flagi reklamowe – możliwość ustawienia 2 flag w dowolnym miejscu zawodów (poza areną, na której będą odbywały się zawody) + Flagi reklamowe – możliwość ustawienia 1 flagi partnera w wyznaczonym przez organizatorów miejscu + Stoisko promocyjne i dystrybucja produktów dla widzów – możliwość wystawienia dowolnego stanowiska w wyznaczonym przez organizatorów miejscu ++ PROMOCJA PODCZAS ZAWODÓW
28
Sponsor główny PartnerFundator nagród Stoisko promocyjne i dystrybucja produktów dla zawodników – możliwość wystawienia dowolnego stanowiska w wyznaczonym przez organizatorów miejscu ++ Koszulki sędziowskie (15-20 sędziów na zawodach) – duży logotyp sponsora na przedniej powierzchni koszulek + Koszulki zawodnicze (80-100 zawodników na zawodach) – duży logotyp sponsora na przedniej powierzchni koszulek + Dodatkowe akcje promocyjne – możliwość przeprowadzenia akcji promocyjnej podczas zawodów (np. konkursy itp.), po wcześniejszym uzgodnieniu ich z organizatorami zawodów + PROMOCJA PODCZAS ZAWODÓW
29
Sponsor główny PartnerFundator nagród Logotyp sponsora we wszystkich mailach wysyłanych w sprawie zawodów + Logotyp sponsora na zaproszeniach + Logotyp sponsora na kartach kwalifikacyjnych do zawodów + INNE
30
Ile kosztują poszczególne pakiety?
31
Sponsor główny 40.000 zł Partner zawodów 5.000 zł Fundator nagród Ilość nagród dla zawodników i/lub upominków dla widzów – wedle uznania
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.