Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Czym jest Fronter? Gdańsk, wrzesień 2014
; Ośrodek metodyczny Fundacji Edukacji Otwartej NetEdukator
2
Fronter to… całe środowisko
Narzędzie Treści Środowisko wirtualnej szkoły Podręczniki Metody nauczania Uczeń w sieci i na tablecie Projekt i odwrócona klasa Samodzielna praca ucznia
3
Fronter – cele i kluczowe korzyści.
Wiedza dyrektora: jak wykorzystuje się w szkole IT Wspólne zasoby Istotne i jasne statystyki dla oceny jakości pracy: szkoły, nauczycieli, uczniów Dostępność zasobów IT dla nauczyciela Intensywność nauki Intensyfikacja nauki przez uczniów Kompetencje IT nauczycieli
4
na swoim miejscu Teraz wszystko jest Dla kogo Platforma?..
Nadzór nad realizacją programu Dyrektor Nauczyciel Nadzór i wprowadzanie metod nauczania Globalny monitoring zagrożeń Zautomatyzowany i powtarzalny system Nowe metody: - odwrócona lekcja, projekt eduk. Dokładny i nieuznaniowy system informacji: punktacje; terminy; długoterminowe zestawienia na swoim miejscu Teraz wszystko jest Możliwość i nadzór nad dzieleniem się treściami i metodami wewnątrz szkoły/OP Organizacja, do której łatwo się „przyłączyć” Wirtualne/społecznościowe „zasoby” Rodzic Możliwa grywalizacja jako system motywujący Szczególny monitoring postępów dziecka - motywacje Szczególny monitoring zagrożeń – wsparcie nauczyciela Komunikacja ze szkołą – wsparcie nauczyciela Uczeń
5
Podręcznik w sali Frontera
6
Wygląd podręcznika w Sali Frontera
Sala frontera przygotowana pod podręcznik Sala Frontera z podręcznikiem
7
Struktura treści Sali z podręcznikiem
Sekcja identyfikacji sali Sekcja pomocy dla uczniów Linki do podręcznika Oferta dydaktyczna od nauczyciela Testy i zadania domowe Sekcja informacji o każdym dziale Sekcja z tematami podręcznika
8
Jak to widać w całości? Sekcja identyfikacji sali
Sekcja pomocy dla uczniów Sekcja informacji o każdym dziale Sekcja z podręcznikiem, materiałami od nauczyciela, testy i zadania
9
Grupy narzędzi Frontera – dla nauczyciela
narzędzia informacyjne narzędzia zadań narzędzia komunikacji narzędzia zarządzania
10
Biblioteki – programowanie na Front
O projekcie: Edukacja programistyczna dzieci klas 1-3 i 4-6 Biblioteki jako gminne centrum: szkoleniowe dla nauczycieli, warsztatowe dla uczniów; Bibliotekarze – inicjatorzy i koordynatorzy Grup uczniowskich w gminie; Edukacji nauczycieli z wybranych szkół; Podstaw wiedzy programistycznej na poziomie eduakacji wczesnoszkolnej; Dostępu do platformy b-learningowej;
11
Biblioteki – programowanie na Front
Jak wygląda podręcznik do programowania: Edukacja programistyczna dzieci klas 1-3 i 4-6 Sekcja identyfikacji; Jaka misja i gmina Sekcja ogólna: informacje, konkursy, gry Sekcja z podręcznikiem, materiałami od nauczyciela, zadaniami i testami Link do treści tematu w formie PDF (instrukcja, opis, podpowiedzi, treść zadania) Plik programu Obrazek pokazujący jak ma wyglądać w końcowej fazie nasz program; Film instruktażowy Zadania, testy, instrukcje od nauczyciela Sekcja informacji i odnośników do misji (działów)
12
Organizacja projektu Biblioteka Główna Biblioteka Gminna Szkoła Gminna
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.