Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

STRATEGIA NAUCZANIA WYPRZEDZAJĄCEGO. 19.06.11 GENEZA STRATEGII Londyn BETT SHOW 2008 Lekcja historii – Marszałek Douglas Haig – Dowódca Brytyjskiego Korpusu.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "STRATEGIA NAUCZANIA WYPRZEDZAJĄCEGO. 19.06.11 GENEZA STRATEGII Londyn BETT SHOW 2008 Lekcja historii – Marszałek Douglas Haig – Dowódca Brytyjskiego Korpusu."— Zapis prezentacji:

1 STRATEGIA NAUCZANIA WYPRZEDZAJĄCEGO

2 19.06.11 GENEZA STRATEGII Londyn BETT SHOW 2008 Lekcja historii – Marszałek Douglas Haig – Dowódca Brytyjskiego Korpusu Ekspedycyjnego (Rzeźnik?) – Sylwetka, – Zebranie opinii, – Dyskusja, – Głosowanie w Internecie, – Dyskusja w klasie, – Końcowe głosowanie. Projekty innowacyjne POKL Zespół naukowy UAM

3 19.06.11 PARTNERZY OFEKUAM

4 19.06.11 IdeaStrategia Treści i aplikacja

5 19.06.11 FAZY STRATEGII Nauczyciel Uczeń Nauczyciel Uczeń AktywacjaPrzetwarzanie SystematyzacjaEwaluacja

6 19.06.11 Zmiana ról Uczeń Aktywny twórca Konstruktor własnej wiedzy Nauczyciel Moderator Przewodnik

7 19.06.11 ŚRODOWISKO

8 19.06.11 Aktywacja Problem, zagadnienie, inspiracja Konteksty – relacja do posiadanej już przez ucznia wiedzy, Diagnoza - uświadomienie Tabula rasa

9 19.06.11 Przetwarzanie Uczeń – Poszukiwanie informacji, – Dyskusja na platformie, – Rozwiązywanie zadań. Nauczyciel – Śledzi aktywność ucznia/uczniów na platformie, – Uczestniczy w wirtualnej dyskusji, – Przesyła zadania, testy, analizuje odpowiedzi, przygotowuje się do lekcji w klasie

10 STRATEGIA NAUCZANIA WYPRZEDZAJĄCEGO

11 19.06.11 GENEZA STRATEGII Londyn BETT SHOW 2008 Lekcja historii – Marszałek Douglas Haig – Dowódca Brytyjskiego Korpusu Ekspedycyjnego (Rzeźnik?) – Sylwetka, – Zebranie opinii, – Dyskusja, – Głosowanie w Internecie, – Dyskusja w klasie, – Końcowe głosowanie. Projekty innowacyjne POKL Zespół naukowy UAM

12 19.06.11 PARTNERZY OFEKUAM

13 19.06.11 IdeaStrategia Treści i aplikacja

14 19.06.11 FAZY STRATEGII Nauczyciel Uczeń Nauczyciel Uczeń AktywacjaPrzetwarzanie SystematyzacjaEwaluacja

15 19.06.11 Zmiana ról Uczeń Aktywny twórca Konstruktor własnej wiedzy Nauczyciel Moderator Przewodnik

16 19.06.11 ŚRODOWISKO

17 19.06.11 Aktywacja Problem, zagadnienie, inspiracja Konteksty – relacja do posiadanej już przez ucznia wiedzy, Diagnoza - uświadomienie Tabula rasa

18 19.06.11 Przetwarzanie Uczeń – Poszukiwanie informacji, – Dyskusja na platformie, – Rozwiązywanie zadań. Nauczyciel – Śledzi aktywność ucznia/uczniów na platformie, – Uczestniczy w wirtualnej dyskusji, – Przesyła zadania, testy, analizuje odpowiedzi, przygotowuje się do lekcji w klasie

19 19.06.11 Systematyzacja Nauczyciel – Wyjaśnia problemy sprawiające uczniom trudności, – Porządkuje pozyskana przez uczniów wiedzę, – Moderowanie dyskusji na tematy wywołane w fazie przetwarzania, – Przeprowadzenie oceny. Uczeń – Aktywne uczestnictwo w lekcji

20 19.06.11 Ewaluacja Uczeń – Zadanie domowe, – Uzupełnienie notatek w e-portfolio, korekta ewentualnych błędów – Wypełnia ankietę ewaluacyjną Nauczyciel – Analiza indywidualnych postępów uczniów – Ocena zadań domowych – Ocena końcowa

21 19.06.11 Platforma Aktywne tworzenie własnych treści przez nauczyciela E-Portfolio: prywatne ucznia i udostępniane nauczycielowi

22 19.06.11 Adres platformy kolegium-przyrodnicze.ofek.pl leszek.duda@ofek.pl

23 19.06.11 Dziękuję za uwagę


Pobierz ppt "STRATEGIA NAUCZANIA WYPRZEDZAJĄCEGO. 19.06.11 GENEZA STRATEGII Londyn BETT SHOW 2008 Lekcja historii – Marszałek Douglas Haig – Dowódca Brytyjskiego Korpusu."

Podobne prezentacje


Reklamy Google