Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałWisia Mirowski Został zmieniony 10 lat temu
1
Mechanizm komunikacji wewnętrznej jako integralny element doskonalenia systemu zarządzania jednostką. Doświadczenia Urzędu Miejskiego w Gliwicach Warszawa, 10 czerwca 2014 r.
2
Kompleksowa i spójna z systemem zarządzania komunikacja wewnętrzna
wzmacnia identyfikację pracowników z organizacją dla której pracują i uświadamia odpowiedzialność za zespół kształtuje postawy etyczne spójne z wartościami organizacji ogranicza ryzyko luk kompetencyjnych i wzbogaca mechanizmy podnoszenia kompetencji pracowników stale motywuje do pracy dobrej jakości wspiera zarządzanie zmianą uniezależnia przepływ informacji od hierarchicznej struktury 2
3
Komunikacja wewnętrzna – kluczowe czynniki sukcesu
zindywidualizowany zakres i formy przekazywania informacji wykorzystanie potencjału doświadczonych pracowników bezpośrednie zaangażowanie prezydenta w komunikowanie najistotniejszych informacji o misji, priorytetach i wartościach etycznych ścisłe powiązanie indywidualnej i zespołowej oceny pracy z systemem motywacyjnym zapewnienie szybkiego dostępu do aktualnych informacji o charakterze formalnym angażowanie kadry zarządzającej w pozyskiwanie od pracowników informacji dotyczącej kultury organizacyjnej i wykorzystywanie tej wiedzy do doskonalenia organizacji 3
4
Integracja systemu komunikacji
Co jest ważne dla organizacji i jak w niej funkcjonować? Skuteczność i efektywność działania Służba przygotowawcza Kultura organizacji Środowisko pracy Procesy Zadania i cele System oceny pracy System wynagradzania za efekty pracy Wyniki przeglądu systemu zarządzania Ślubowanie Prezydent Miasta Spotkania w sprawie przeglądu systemu zarządzania Zadowolenie klientów Jaka wiedza, umiejętności i postawy są kluczowe dla osiągnięcia celów? Służba przygotowawcza Portal Intranetowy Miasta Wyniki badania satysfakcji klientów System szkoleń wewnętrznych Zadowolenie pracowników Kwartalne rozliczanie z efektów pracy Jak oceniana jest moja praca i co muszę zmienić Wyniki badania satysfakcji pracowników Ocena okresowa pracowników Ocena pracy wydziałów
5
Skuteczność i efektywność systemu
6
Skuteczność i efektywność systemu
7
dyrektor Urzędu Miejskiego w Gliwicach
Dziękuję za uwagę Katarzyna Śpiewok dyrektor Urzędu Miejskiego w Gliwicach 7
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.