Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie"— Zapis prezentacji:

1 Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie

2 Tematy statutowe realizowane w katedrze
„Efektywne systemy komunikowania w obszarze zachowań sportowych, biznesowych i społecznych” – kierownik tematu: prof. dr hab. Gabriel Łasiński „Nowe modele biznesu w sportowych, rekreacyjnych i turystycznych organizacjach opartych na wiedzy” - kierownik tematu: dr hab. Wojciech Cieśliński, prof. AWF „Diagnoza kompetencji coachów profesjonalnych zespołów sportowych” – kierownik tematu: dr Tomasz Seweryniak „Współdziałanie i koopetycja w działaniach organizacji sportowych jako źródło kreowania wartości na rynku usług” – kierownik tematu: dr Aneta Stosik

3 Tematy badań dla młodych naukowców realizowane w katedrze
„Modele karier zawodowych studentów i absolwentów specjalności Menedżer sportu w AWF Wrocław” – kierownik tematu: dr Aleksandra Leśniewska „Podejście zwinne w marketingu strategicznym organizacji z branży sportowej” - kierownik tematu: dr Wojciech Idzikowski

4 Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Struktura Katedry Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie Zakład Komunikacji Społecznej i Mediów Zakład Organizacji i Zarządzania

5 Zakład Komunikacji Społecznej i Mediów - kadra
prof. dr hab. Gabriel Łasiński Kierownik Katedry Komunikacji i Zarządzania w Sporcie Kierownik Zakładu Komunikacji Społecznej i Mediów dr Tomasz Sewryniak dr Aleksandra Leśniewska dr Gabriel Pawlak dr Edyta Pieniacka mgr Dawid Kutryn

6 Zakład Komunikacji Społecznej i Mediów – zakres badań naukowych
Współczesny sport i organizacje sportowe Efektywne systemy komunikowania w organizacji sportowej Doskonalenie umiejętności społecznych w działaniach indywidualnych i zespołowych Prezentacje i autoprezentacje Doskonalenie komunikacji w grupie Komunikacja i zarządzanie międzykulturowe Grupowe rozwiązywanie problemów (moderacja) Budowanie i rozwijanie zespołów Zarządzanie czasem Rozwiązywanie konfliktów i prowadzenie negocjacji Technologie medialne we współczesnej edukacji

7 Zakład Komunikacji Społecznej i Mediów – realizowane przedmioty
Komunikacja społeczna Metodyka wystąpień publicznych Prakseologia Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów Projektowanie systemów w organizacjach Public Relations Sponsoring w sporcie Mediatyzacja sportu CSR w sporcie Trening menedżerski Zarządzanie motywacją w zespole Psychologia biznesu Coaching kadry kierowniczej Podstawy zarządzania kadrami Coaching sportowy Zarządzanie talentami Zarządzanie projektami Gry integracyjne w rozwijaniu zespołów Trening rozwoju osobistego

8 Zakład Komunikacji Społecznej i Mediów - przykładowe tematy prac magisterskich
Public Relations w obszarze sportu Wirtualizacja sportu Etyczne zagadnienia komunikowania w sporcie Znaczenia mediów tradycyjnych (prasa, radio, telewizja) i nowych (Internet, mobile) w praktyce codziennej sportowców Zawartość medialna o tematyce sportowej w prasie, radiu, telewizji, Internecie, aplikacjach mobilnych, grach… Mediatyzacja sportu, rekreacji, turystyki i wychowania fizycznego Sport w przestrzeni publicznej – transformująca rola sportowych wydarzeń społecznych (maratonów itp.) Społeczny wymiar sportu Sport w przestrzeni miejskiej – kulturowo-społeczne znaczenie obiektów sportowych Media społecznościowe jako efektywne narzędzie budowania wizerunku sportowców Sportowi celebryci

9 dr Wojciech Idzikowski
Zakład Organizacji i Zarządzania - kadra dr hab. Wojciech Cieśliński, prof. AWF Kierownik Zakładu Organizacji i Zarządzania dr Aneta Stosik dr Piotr Głowicki dr Wojciech Idzikowski dr Igor Perechuda

10 Zakład Organizacji i Zarządzania – zakres badań naukowych
Zintegrowane systemy zarządzania procesami w instytucjach sportowych Kreowanie kapitału intelektualnego jako instrument uzyskiwania przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwo sportowe Zarządzanie jakością w usługach sportowo-rekreacyjnych Zarządzanie procesami wiedzy w sporcie Marketing, strategie marketingowe, techniki promocyjne, marketing usług, marketing w turystyce Funkcjonowanie przedsiębiorstw turystycznych Determinanty sukcesu w organizacjach przedsiębiorczych Efektywność pracy grupowej Motywowanie w grupie Zarządzanie potencjałem ludzkim w organizacjach

11 Zakład Organizacji i Zarządzania – realizowane przedmioty
Metody i techniki zarządzania przedsiębiorstwem sportowym Podstawy marketingu Zarządzanie procesami w klubie sportowym Praca grupowa i budowanie zespołu Marketing w sporcie Zarządzanie w turystyce i rekreacji Podstawy zarządzania Technologie informacyjne Zarządzanie wiedzą i informacją w firmie sportowej Zarządzanie finansami w sporcie Zachowania organizacyjne Rozwijanie start-upu w sporcie Zarządzanie usługami Ekonomia Zarządzanie projektami szkoleniowymi w przedsiębiorstwie Strategic Management of Sport Organizations Organization and Management Basics of Marketing

12 Zakład Organizacji i Zarządzania - przykładowe tematy prac magisterskich
Metody wprowadzania nowych produktów sportowych na rynek Specyfika pracy menedżerów sportowych Poziom saturacji aktywności klubów sportowych w mediach społecznościowych Mikropłatności w przestrzeni organizacyjnej e-sportu Saturacja technologii informatycznych w przestrzeni organizacyjnej sportu Zarządzanie jakością usług sportowych Marketing sportowy – model sponsoringu Wpływ mediatyzacji na popularność i atrakcyjność sportu Wpływ mediów społecznościowych na e-sport Sport w mediach Innowacyjne metody promocji klubów sportowych Zarządzanie przestrzenią organizacyjną sportu

13 Dziękuję za uwagę. Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Sekretariat: pok. 250, bud. P2 Tel


Pobierz ppt "Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie"

Podobne prezentacje


Reklamy Google