Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

MARKETING TERYTORIALNY

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "MARKETING TERYTORIALNY"— Zapis prezentacji:

1 MARKETING TERYTORIALNY
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki MARKETING TERYTORIALNY IMIĘ, NAZIWSKO ROK 1 ST. II 2018/19 GRUPA, PROWADZĄCY GRUPĘ MIĘDZYWYDZIAŁOWY KIERUNEK STUDIÓW GOSPODARKA PRZESTRZENNA dr hab. inż. arch. Bogusław Podhalański, Wydział Architektury, Instytut Projektowania Miast i Regionów, Zakład Odnowy Miast A-52

2 1/4 Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Wydział Inżynierii Lądowej IMIĘ, NAZIWSKO ROK 1 ST. II 2018/ GRUPA, PROWADZĄCY GRUPĘ, WIŚ PK, MIĘDZYWYDZIAŁOWY KIERUNEK STUDIÓW GOSPODARKA PRZESTRZENNA

3 2/4 Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Wydział Inżynierii Lądowej IMIĘ, NAZIWSKO ROK 1 ST. II 2018/ GRUPA, PROWADZĄCY GRUPĘ, WIŚ PK, MIĘDZYWYDZIAŁOWY KIERUNEK STUDIÓW GOSPODARKA PRZESTRZENNA

4 3/4 Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Wydział Inżynierii Lądowej IMIĘ, NAZIWSKO ROK 1 ST. II 2018/ GRUPA, PROWADZĄCY GRUPĘ, WIŚ PK, MIĘDZYWYDZIAŁOWY KIERUNEK STUDIÓW GOSPODARKA PRZESTRZENNA

5 4/4 Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Wydział Inżynierii Lądowej IMIĘ, NAZIWSKO ROK 1 ST. II 2018/ GRUPA, PROWADZĄCY GRUPĘ, WIŚ PK, MIĘDZYWYDZIAŁOWY KIERUNEK STUDIÓW GOSPODARKA PRZESTRZENNA


Pobierz ppt "MARKETING TERYTORIALNY"

Podobne prezentacje


Reklamy Google