Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Opracowanie: Dagmara Lustyk

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Opracowanie: Dagmara Lustyk"— Zapis prezentacji:

1 Opracowanie: Dagmara Lustyk
„Event marketing jako nowa forma procesów komunikacyjnych.” Wydarzenia charytatywne jako sposób komunikacji tożsamości przedsiębiorstwa. Konferencja Wyższa Szkoła Promocji Opracowanie: Dagmara Lustyk

2 Istota tożsamości przedsiębiorstwa
Definicja Elementy składowe: Misja firmy Kultura organizacyjna Procedury organizacyjne Zachowania organizacyjne System tożsamości wizualnej Społeczna odpowiedzialność biznesu Integracja pracowników z firmą Budowanie korzystnej reputacji w otoczeniu

3 Funkcje tożsamości Funkcja identyfikacyjna Funkcja nośnika charakteru
Kształtowanie przewagi konkurencyjnej

4 Specyfika wydarzeń charytatywnych
Cele organizacji wydarzeń charytatywnych Formy zaangażowania organizacji w działalność charytatywną Pomoc finansowa Pomoc rzeczowa Bezpłatne usługi Pay-roll Wolontariat pracowniczy

5 Wydarzenia charytatywne a tożsamość przedsiębiorstwa
korzyści dla firmy wynikające z organizacji wydarzeń korzyści społeczne wynikające z organizacji wydarzeń

6 Głównym celem związanym z marką jest kreowanie świadomości istnienia marki
Wszystkie eventy Eventy charytatywne

7 Głównym celem związanym z komunikacją tożsamości przedsiębiorstwa jest budowanie korzystnej reputacji w otoczeniu. Wszystkie eventy Eventy charytatywne

8 Specyfika wydarzeń charytatywnych – wyniki badań
Wśród wydarzeń charytatywnych dominują imprezy duże, często masowe Grupy docelowe nie są szczegółowo precyzowane Szczególnym obiektem zainteresowania są media, w tym patroni medialni Uczestnicy chętniej angażują się w przebieg eventu, niż w przypadku innych rodzajów imprez Uczestnicy nie są selekcjonowani

9 Dziękuję za uwagę.


Pobierz ppt "Opracowanie: Dagmara Lustyk"

Podobne prezentacje


Reklamy Google