Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Opracowanie: Dagmara Lustyk
„Event marketing jako nowa forma procesów komunikacyjnych.” Wydarzenia charytatywne jako sposób komunikacji tożsamości przedsiębiorstwa. Konferencja Wyższa Szkoła Promocji Opracowanie: Dagmara Lustyk
2
Istota tożsamości przedsiębiorstwa
Definicja Elementy składowe: Misja firmy Kultura organizacyjna Procedury organizacyjne Zachowania organizacyjne System tożsamości wizualnej Społeczna odpowiedzialność biznesu Integracja pracowników z firmą Budowanie korzystnej reputacji w otoczeniu
3
Funkcje tożsamości Funkcja identyfikacyjna Funkcja nośnika charakteru
Kształtowanie przewagi konkurencyjnej
4
Specyfika wydarzeń charytatywnych
Cele organizacji wydarzeń charytatywnych Formy zaangażowania organizacji w działalność charytatywną Pomoc finansowa Pomoc rzeczowa Bezpłatne usługi Pay-roll Wolontariat pracowniczy
5
Wydarzenia charytatywne a tożsamość przedsiębiorstwa
korzyści dla firmy wynikające z organizacji wydarzeń korzyści społeczne wynikające z organizacji wydarzeń
6
Głównym celem związanym z marką jest kreowanie świadomości istnienia marki
Wszystkie eventy Eventy charytatywne
7
Głównym celem związanym z komunikacją tożsamości przedsiębiorstwa jest budowanie korzystnej reputacji w otoczeniu. Wszystkie eventy Eventy charytatywne
8
Specyfika wydarzeń charytatywnych – wyniki badań
Wśród wydarzeń charytatywnych dominują imprezy duże, często masowe Grupy docelowe nie są szczegółowo precyzowane Szczególnym obiektem zainteresowania są media, w tym patroni medialni Uczestnicy chętniej angażują się w przebieg eventu, niż w przypadku innych rodzajów imprez Uczestnicy nie są selekcjonowani
9
Dziękuję za uwagę.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.