Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Boosting Online cross-border Sales of Shoes

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Boosting Online cross-border Sales of Shoes"— Zapis prezentacji:

1 Boosting Online cross-border Sales of Shoes

2 Strategie Sprzedaży Online (O1/A3)
Wejścia: O1/A1 – Faza racjonalizacji O1/A2 - Faza walidacji O1/A3 – Metodologia szkoleniowa Internetowe raporty konsumenckie, głównie dla sektora detalicznego Rezultaty: Siedem (7) cyfrowych strategii, aby odkryć potencjał z szeregu usług dostępnych dla wirtualnej, "bezgranicznej" społeczności internetowej z klientami w różnych lokalizacjach

3 O1/A2 - Raport na temat potrzeb profesjonalistów z branży obuwniczej
Shoe configuration tool, Provision of environmental information in shoe card W fazie analizy stwierdzono, że projekt BOOST4Shoes powinien koncentrować się przede wszystkim na umiejętnościach obejmujących: Analiza potrzeb Zamawianie Komunikacja Płatności Promocja Dostawa Ogólna obsługa Ordering: Any activity or tool that could help/guide the customer to complete the ordering , (Utilisation of user profiles and order history information, customer reviews, product comparison features, Search tools (search box functionality), Shopping cart features (selecting and amending orders), Related product suggestions, Order progress, Shoe configuration tool, information about shoe stock, Provision of environmental information in shoe card Payment: How the payment will be completed and how safe are the data transmitted. Provision of popular payment methods, Securing online transactions, Focusing on credit cards for cross-border e-Commerce, Being mobile-ready Communication: How easy the costumer gets feedback on the product or the services. (Toll-free customer service numbers, Monitoring and responding via social media, Provision of delivery details via instant messaging, Rescheduling delivery via instant messaging, live chat) Delivery: (Order tracking, Delivery rearranging, Returning Policy, Special delivery instructions, carrier information and evaluation, Delivery options, Customs charges information, address look up) Overall Service: (detailed information before check out, After sales support, Guarantee, consumer reviews, product demos, Gift wrapping, m-Commerce and tablets, images quality, alternate product views, ERP and CRM integration) Promotion: (Promotional techniques, social media, Marketing, Newsletters, SEO principles, Paid Listing Ads, website and consumer analytics)

4 O1/A3 – Definicja Strategii Online
Strategia Bądź mobilny Promuj Osiągnij “C”- handel Nastaw się na dostarczanie Obsługuj i Ochraniaj Dbaj o szczegóły Kopiuj swoje dane Zamawianie Płatności Komunikacja Dostawa Promocja Łącznie 7 strategii. Wszystkie strategie zostały podzielone na działania obejmujące wszystkie 6 obszarów cyklu życia handlu elektronicznego (zamawianie, płatności, dostawa, komunikacja Ogólna obsługa, promocja). Tutaj widzimy, który jest głównym obszarem każdej strategii. Ordering Go Mobile: targets to enhance the overall buying service. Moreover, the related technology can be used to provide additional benefits and address different needs. Attention to detail: Refers to overall service provision and may comprise specific delivery options, communication, etc. Communication Achieve “C”-Commerce: This refers to customer oriented e-Commerce and can be achieved via 4 Steps. Payment Serve & Protect: Online shopping will continue to be an increasing global trend. Yet, the biggest barrier is the fear of potential fraud or identity theft. This fear still keeps millions of consumers from buying goods or services online. Delivery Attitude to deliver: International deliveries opening up markets outside of the country is now viewed by many as the holy grail due to the fact that, in a recession, this initiative has generated significant revenue to retailers. Promotion Promote: If an e-Commerce website is not promoted, customers won't be able to find it. A variety of free and paid advertising methods are available online for this purpose. Mine you data: Refers to employing business analytics for extracting useful information from all data available in order to increase sales and grow.

5 O1/A3 – Definicja Strategii Online
Bądź mobilny: Ma na celu poprawę ogólnej obsługi zakupów. Ponadto powiązaną technologię można wykorzystać w celu zapewnienia dodatkowych korzyści i zaspokojenia różnych potrzeb. Promuj: Jeśli witryna e-handlu nie jest promowana, klienci nie będą mogli jej znaleźć. W tym celu dostępnych jest wiele bezpłatnych i płatnych metod reklamowych. Osiągnij “C”-handel: Odnosi się to do e-handlu zorientowanego na klienta i można to osiągnąć za pomocą 4 kroków. Nastaw się na dostarczanie: Międzynarodowe dostawy otwierające rynki poza granicami kraju są obecnie uważane przez wielu za Święty Graala, ponieważ w czasie recesji inicjatywa ta przyniosła znaczące przychody detalistom. Obsługuj i ochraniaj: Zakupy online nadal będą wzrastającym trendem. Jednak największą barierą jest obawa przed potencjalnym oszustwem lub kradzieżą tożsamości. Ten strach wciąż sprawia, że miliony konsumentów obawia się kupować towary lub usługi online. Dbaj o szczegóły: Dotyczy ogólnego świadczenia usług i może obejmować określone opcje dostawy, komunikację itp. Kopiuj swoje dane: Odnosi się do wykorzystywania analiz biznesowych do wyodrębniania użytecznych informacji ze wszystkich dostępnych danych w celu zwiększenia sprzedaży i wzrostu.

6 O1/A4 – Lista czynności (I)
Cykl życia e-handlu obejmuje 6 głównych obszarów. Będą to moduły kursu Menadżera Sprzedaży Online (OSM), a działania będą należeć do tych modułów: Zamawianie Płatności Dostawa Komunikacja Ogólna obsługa Promocja (Marketing)

7 O1/A4 – Lista czynności (II)
Online reputation O1/A4 – Lista czynności (II) Każdy moduł będzie obejmował logiczne działania mające na celu poprawę wydajności związanej z obszarem tematycznym modułu. Następne listy czynności pokażą, jakie działania obejmiemy każdym z modułów ... Ordering: Any activity or tool that could help/guide the customer to complete the ordering , (Utilisation of user profiles and order history information, customer reviews, product comparison features, Search tools (search box functionality), Shopping cart features (selecting and amending orders), Related product suggestions, Order progress, Shoe configuration tool, information about shoe stock, Provision of environmental information in shoe card Payment: How the payment will be completed and how safe are the data transmitted. Provision of popular payment methods, Securing online transactions, Focusing on credit cards for cross-border e-Commerce, Being mobile-ready Communication: How easy the costumer gets feedback on the product or the services. (Toll-free customer service numbers, Monitoring and responding via social media, Provision of delivery details via instant messaging, Rescheduling delivery via instant messaging, live chat) Delivery: (Order tracking, Delivery rearranging, Returning Policy, Special delivery instructions, carrier information and evaluation, Delivery options, Customs charges information, address look up) Overall Service: (detailed information before check out, After sales support, Guarantee, consumer reviews, product demos, Gift wrapping, m-Commerce and tablets, images quality, alternate product views, ERP and CRM integration) Promotion: (Promotional techniques, social media, Marketing, Newsletters, SEO principles, Paid Listing Ads, website and consumer analytics) Rich online experience

8 O1/A4 – Lista czynności (III) - Zamawianie
Profile użytkowników Narzędzie do dopasowywania butów Informacje o produkcie (materiał, pochodzenie, kwestie środowiskowe, itp.) Porównanie produktów Informacje giełdowe Dopasowane narzędzia Pole wyszukiwania Łatwość wyboru i zmiany zamówienia Propozycje produktów Progres zamawinia Wysoki Ponadprzeciętny Przeciętny Niski Bardzo niski Oczekiwany wpływ

9 O1/A4 – Lista czynności (IV) - Płatności
Bezpieczeństwo Popularne metody płatności Mobilność Wysoki Ponadprzeciętny Przeciętny Niski Bardzo niski Oczekiwany wpływ

10 O1/A4 - List czynności (V) - Komunikacja
Szczegóły dostawy i zmiana harmonogramu dostawy za pośrednictwem wiadomości SMS Telefoniczna obsługa klienta Czat na żywo Monitorowanie i reagowanie za pośrednictwem mediów społecznościowych Wysoki Ponadprzeciętny Przeciętny Niski Bardzo niski Oczekiwany wpływ

11 O1/A4 – Lista czynności (VI) - Dostawa
Zamów opcję śledzenia wysyłki Polityka zwrotów towaru Ocena usługi dostawy Zmiana kolejności dostawy Informacje na temat opłat celnych Sprawdzanie adresu międzynarodowego Zapewnienie specjalnych instrukcji dostawy Informacje o przewoźniku Opcje dostawy Wysoki Ponadprzeciętny Przeciętny Niski Bardzo niski Oczekiwany wpływ Special delivery instructions: provide special delivery instructions normally related to timing, places and calendar recurrences. Delivery Options: Additional and more specific delivery options can help customer customise the collection of the good purchased in accordance to his own availability. This service can be also provided with telephone contacts/mail. (Saturday, delivery deadline, same day, after 18:00, delivery slots, order splitting, delivery to lockers)

12 O1/A4 – Lista czynności (VII) - Promocja
Narzędzia PPC Analityka internetowa i konsumencka Techniki promocyjne Pozycjonowanie w wyszukiwarkach (SEO) Linki do mediów społecznościowych Biuletyn Wysoki Ponadprzeciętny Przeciętny Niski Bardzo niski Oczekiwany wpływ

13 O1/A4 - List czynności (VIII) – Ogólna obsługa
M-handel i tablety Informacje o dostawie na stronie produktu Pakowanie prezentów Jakość obrazu produktu Alternatywne sposoby oglądania (wliczając w to opcję przybliżania) Opinie konsumenckie Prezentacje produktów Integracja ERP i CRM Wysoki Ponadprzeciętny Przeciętny Niski Bardzo niski Oczekiwany wpływ

14 O1/A4 – Lista czynności (IX) – Wnioski
44 czynności w 6 modułach*: Zamawianie: 10 czynności Płatności: 4 czynności Dostawa: 8 czynności Komunikacja: 5 czynności Ogólna obsługa: 10 czynności Promocja: 7 czynności * Rozważ redukcję do np. 40 Niektóre działania "dotykają" także aspektów spoza modułów: nie ma problemu, należy skupić się na prawidłowym udokumentowaniu realizacji działania, a nie na pozostaniu w granicach modułu. Moduły są tylko do klasyfikacji w ramach kursu OSM.

15 O1/A4 – Lista czynności (X) – Warunki oferty
Czynności mają podstawowy filtr(typ czynności): Proste działania, które można natychmiast wdrożyć bez konieczności inwestowania ("Szybkie wygrane"); Proste działania, które można natychmiast wdrożyć, ale wymagają inwestycji; Czynności, które mają wstępne warunki (inne działania muszą być najpierw wdrożone), ale nie wymagają inwestycji; Czynności, które mają warunki wstępne ale wymagają inwestycji.

16 O1/A4 - Lista czynności (XI) – Warunki oferty
Działania mające drugorzędne filtry: Znajomość języka angielskiego: Podstawowe/Średniozaawansowane/Zaawansowane Kompetencje ICT: Podstawowe/Średniozaawansowane/Zaawansowane Poziom sklepu internetowego: Startujący/Założony/Dobrze rozwinięty Inne filtry są również możliwe, ale muszą być częścią szablonu dokumentacji działań.

17 Zasoby Szablon do dokumentowania działań:
Szablon Excel z przykładem w pełni udokumentowanej akcji Przykład wcześniejszej aplikacji online autorstwa Danmaru Excel do weryfikacji działania i alokacji dla partnerów


Pobierz ppt "Boosting Online cross-border Sales of Shoes"

Podobne prezentacje


Reklamy Google