Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
JAK OPTYMALIZOWAĆ SKLEPY INTERNETOWE?
Łukasz Zontek | sfeo.agency
2
Tematy prezentacji Właściwe przekierowanie domeny Tag kanoniczny
Dobór fraz na podstawie konkurencji oraz określenie ich przeznaczenia Właściwa struktura menu Optymalizacja opisów kategorii oraz dlaczego warto wykorzystać filtry Optymalizacja opisów produktów i ruch z Video Ukrywanie treści na sklepie Fragmenty rozszerzone Prowadzenie bloga/poradnika Zaplecze SEO - ale takie z prawdziwego zdarzenia
3
Właściwe przekierowanie domeny
4
<link rel="canonical" href="adres strony/sklepu" />
Tag kanoniczny <link rel="canonical" href="adres strony/sklepu" />
5
Dobór fraz na podstawie konkurencji
6
W efekcie mamy...
7
Właściwa struktura menu
Przykład prawidłowy: Kawa ziarnista - Kawa arabica - Kawa mielon [...] Przykład błędu: Kawa ziarnista, mielona - Kawa włoska, grecka [...]
8
Przykład 1
9
Przykład 2
10
Opisy kategorii w sklepie
12
Kilka wskazówek Nie bójmy się dużo pisać
Analizujmy wyniki wyszukiwania Opisy kategorii umieszczajmy pod listę z produktami bądź w lewej czy prawej kolumnie Wcześniej przygotujmy słowa kluczowe Najważniejsze frazy umieszczamy w nagłówkach Linkujmy wewnętrznie do innych kategorii
13
Zalando robi to właśnie tak:
14
Filtry w sklepie mają potencjał
15
Przykładowa struktura
nazwadomeny.pl/dywany-do-salonu/kolor/czarny/rozmiar/160x230.html Title: Dywany do salonu [F_KOLOR] [F_ROZMIAR] - [Brand]
16
Czy optymalizować opisy produktów?
17
Otrzymujemy listę produktów
18
Otrzymujemy frazy pod optymalizację
19
Osadź filmy z Youtube i generuj ruch
20
Ukrywanie treści - sprawdź czy Google je widzi!
21
Fragmenty rozszerzone i emoji
22
Prowadzenie bloga - nie bój się treści
Wyszukaj tematów które użytkownicy wpisują w wyszukiwarkę Zrób podział: Frazy blogowe vs Frazy sprzedażowe Do artykułów załącz produkty, grafikę, wideo Linkuj wewnętrznie na kategorię w sklepie Nie skupiaj się wyłącznie na frazach ogólnych a weź pod uwagę frazy long tailowe
23
Zaplecze SEO - ale takie fajne
Znajdź domenę wygasłą która ma jeszcze widoczność Zadbaj o treści które również będą się pozycjonowały Zrób ranking produktów Podlinkuj zaplecze tak jak stronę docelową
24
Widoczność zaplecz
25
Przykład rankingu / Źródło: webranking.pl
26
Dziękuje za uwagę!
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.