Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Omówienie zasad działania w Portalu Sprzedażowym w odniesieniu do produktu Info:
Sprzedaż pakietów INFO Sprzedaż towarów INFO w pakiecie z innym produktem TAI Bazy danych i usługi telemarketingowe – działania poza portalem Sprzedaż powierzchni banerowych
2
Zasady sprzedaży baz danych, usług telemarketingowych, mailingowych oraz organizacji imprez:
- Pozyskanie informacji od Klienta Zasady wyceny projektów Zasady przekazania baz danych i innego rodzaju raportów po realizacji zlecenia
3
Infolinie dedykowane: - Atuty oferowanych przez TAI usług call center - Zasady działania centrum usług informacyjnych - Sposoby przygotowywania zapytań i ofert w zakresie infolinii - Podstawy do wyceny usług infolinii - Przykładowe oferty z zakresu infolinii: Unizeto Novell
4
Realizacja usług internetowych w ramach produktu Info:
Zasady wyceny stron WWW Zasady wyceny niestandardowych realizacji on-line Możliwości definiowania produktów internetowych
5
Zmany w usłudze abonamentowej TAI – marzec 2007
1. Nowe funkcjonalności Wizytówka z interfejsem mini CMS dla Klienta Nowa wyszukiwarka firm Możliwość zakupu baz statycznych z pozycji WWW Nowy lay-out wizytówek Mechanizmy dodatkowe (top branża, najczęściej wyszukiwane słowa etc.) 2. Nowe zasady uczestnictwa w systemie INFO – dyskusja – wspólny rabat?
6
Omówienie uwag, sugestii i pytań uczestników. Podsumowanie
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.