Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
WYNIKI BADAŃ SONDAŻOWYCH W BIAŁYMSTOKU
Wrocław, wrzesień 2018 rok
2
METODOLOGIA
3
Metodologia PAPI BADANIE BEZPOŚREDNIE ANKIETOWE (PAPI) – to najbardziej tradycyjna metoda badawcza wśród stosowanych technik ilościowych. Polega ona na przeprowadzeniu wywiadu bezpośredniego z respondentem przez ankietera, który czyta pytanie i odpowiedź respondenta na bieżąco zapisuje w papierowym kwestionariuszu. Ten rodzaj badań jest uważany za jeden z najskuteczniejszych, ponieważ respondent w sytuacji rozmowy z ankieterem face to face, czuje się bardziej zobligowany do udzielenia rzetelnej odpowiedzi. Badanie przeprowadzono w dniach r. Metodologia
4
CHARAKTERYSTYKA BADANEJ PRÓBY
5
Charakterystyka badanej próby Wiek i płeć
N=1033 mieszkańców Białegostoku (zameldowanych w mieście), którzy zamierzają zagłosować w Białymstoku w tegorocznych wyborach samorządowych Wiek Płeć Największą reprezentację w badaniu stanowią najstarsi mieszkańcy Białegostoku, zaś najmniej liczni są najmłodsi mieszkańcy miasta. W badaniu wziął udział nieco większy odsetek kobiet niż mężczyzn. Pytania metryczkowe
6
Charakterystyka badanej próby Wykształcenie i stan cywilny
N=1033 mieszkańców Białegostoku (zameldowanych w mieście), którzy zamierzają zagłosować w Białymstoku w tegorocznych wyborach samorządowych Wykształcenie Stan cywilny 32,1% badanych ma wykształcenie średnie, 31,4% zawodowe, a nieco ponad jedna piąta wykształcenie wyższe. Ponadto dwie trzecie badanych stanowią osoby w związkach małżeńskich. Pytania metryczkowe
7
Analiza szczegółowa Gdyby wybory na prezydenta Białegostoku odbyły się jutro, na kogo oddał(a)by P. swój głos? Gdyby wybory samorządowe odbywały się jutro największe poparcie zdobyłby Tadeusz Truskolaski. Na drugim miejscu uplasował się Jacek Żalek, a tuż za nim Tadeusz Arłukowicz. 7% badanych nie wie jeszcze na kogo odda swój głos. Analiza szczegółowa
8
Frekwencja wyborcza wyniosłaby 62,34%
Analiza szczegółowa
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.