Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Raport postępu lub stanu
Imię i nazwisko
2
Podsumowanie stanu Stan w porównaniu z innymi istotnymi wytycznymi w zakresie wysyłki Wielkość produkcji Dostarczanie Partnerzy itd. Jakie są końcowe szacunki kosztów? Jaka jest końcowa data dostawy? Czy dostawa w projekcie przebiega zgodnie z oczekiwaniami?
3
Postęp Sporządzić listę opóźnień i problemów od czasu otrzymania ostatniej aktualizacji stanu Nawiązać do konsekwencji wprowadzenia harmonogramu Podkreślić elementy, które umożliwiły postęp
4
Obszary brane pod uwagę
Sporządzić listę opóźnień i problemów od czasu otrzymania ostatniej aktualizacji stanu Sporządzić listę podjętych działań naprawczych Nawiązać do konsekwencji wprowadzenia harmonogramu Upewnić się, że jest to zrozumiałe Problemy powodujące opóźnienia lub zagrażające postępowi Dlaczego problem był niespodziewany Jeśli klient tego zażąda, omówić problem na wyższym szczeblu zarządzania
5
Harmonogram Utworzyć listę najważniejszych dat
Zachować prostotę, aby nie zanudzać odbiorców szczegółami W razie potrzeby rozpowszechnić bardziej szczegółowy harmonogram Dobrze zapoznać się z harmonogramem, aby udzielać odpowiedzi na pytania
6
Dostawy Od firmy do klienta Od firmy do usługodawców zewnętrznych
Od zewnętrznych usługodawców do firmy Z innych działów do firmy Sporządzić listę najważniejszych elementów dostarczanych W razie potrzeby wskazać poziom zaufania na slajdach Wyjaśnić ocenę zaufania w przypadku każdego elementu dostarczanego
7
Koszty Utworzyć listę nowych prognozowanych kosztów
Dołączyć oryginalne szacunki Zrozumieć przyczyny różnic między tymi liczbami — przygotować się na pytania W przypadku przekroczenia kosztów Podsumować przyczyny Utworzyć listę podjętych działań naprawczych lub zapobiegawczych Ustanowić realistyczne oczekiwania dotyczące przyszłych wydatków
8
Technologia Sporządzić listę rozwiązanych problemów technicznych
Sporządzić listę pozostałych problemów technicznych do rozwiązania Podsumować ich wpływ na projekt Sporządzić listę wszystkich wątpliwych zależności technicznych w projekcie Wskazać przyczyny wątpliwości Podsumować działania podjęte w ramach planu awaryjnego
9
Zasoby Podsumować zasoby projektu
Zasoby dedykowane (w pełnym wymiarze czasu) Zasoby w niepełnym wymiarze czasu Zasugerować alternatywy, jeśli projekt jest ograniczony brakiem zasobów Pamiętać: klienci chcą być pewni, że są wykorzystywane wszystkie dostępne zasoby, lecz przy właściwym zarządzaniu kosztami
10
Cele następnego przeglądu
Data następnej aktualizacji stanu Sporządzić listę zadań następnego przeglądu Czynności, które zostaną wykonane Problemy, które zostaną rozwiązane Upewnić się, że wszyscy uczestnicy projektu rozumieją plan działania
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.