Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Planowanie Twojego biznesu Forever
2
Proces planowania 1. Diagnoza obecnej sytuacji – szczera. 2. Cele – realne, mierzalne, motywujące i określone w czasie. 3. Metody – sprawdzone i skuteczne. 4. Ocena i kontrola postępów oraz odchyleń od zamierzonego kierunku.
3
Wyznaczanie celu Dlaczego większość ludzi nie wyznacza celów?
Nie wiedzą że są ważne. Nie umieją wyznaczać celów. Nie wyznaczają celów ponieważ boją się porażki, że nie uda im się tego osiągnąć. Ludzie którzy nie mają własnych celów, zawsze realizują cele innych ludzi !!! Jeśli nie planujesz i nie masz planu to planujesz porażkę !!!
4
Wyznaczanie celu Cel powinien być: Mierzalny
Osiągalny (ambitny ale realny) Motywujący (inspirujący) Określony w czasie Wyznaczone cele główne rozwijamy następnie na cele biznesowe, a te na aktywności.
5
Wyznaczanie celu Ludzie sukcesu mają wyznaczony cel, zapisany na papierze, widzą go oczyma wyobraźni, znają termin w którym go osiągną i robią wszystko aby go osiągnąć. Ludzie ponoszący porażki mają tylko marzenia z których nie robią celów albo redukują swoje cele do poziomu swoich możliwości finansowych.
6
Planowanie 80% ludzi Na początku mają wielkie cele ale małe możliwości. CELE Możliwości
7
Planowanie 80% ludzi Następnie redukują swoje cale i marzenia do poziomu swoich możliwości. CELE Możliwości
8
Planowanie ludzi sukcesu
Zwiększają swoje możliwości i zasoby aby móc zrealizować cele. CELE Możliwości
9
Konkrety - potrzeby Do rozwinięcia naszych celów biznesowych i aktywności potrzebujemy: Określony czas na pracę z FLP Listę kontaktów Kalendarz Telefon Miejsca spotkań Na rozmowy biznesowe Na prezentacje produktowe
10
Konkrety - narzędzia Rozmowy biznesowe 1 na 1 lub w gronie rodziny. Ważny jest dobór miejsca. Spotkania produktowe większe – np. Warsztaty Zdrowia i Urody, lub spotkania ze specjalistą, kosmetyczka, dietetyk lub doradca zdrowia i Urody czyli TY. Spotkania produktowe mniejsze – kameralne 1 na 1 lub w gronie rodzinnym, Szansa na Biznes, Rozmowy telefoniczne, Warsztaty biznesowe,
11
Twoje cele i Twój plan Jeżeli twoim celem jest zarabianie zł/m-c, to trzeba to przełożyć na cele biznesowe a te na aktywności, które będziesz realizować. Dochód 8000 zł/m-c odpowiada poziomowi managera w Planie Marketingowym Forever. Zatem celem jest pozycja managera i rozwijamy ją na cele etapowe – krótkoterminowe. Pierwszym celem biznesowym etapowym jest pozycja supervisora i ją zaplanujemy szczegółowo.
12
Przykład – planowanie awansu na Supervisora
CEL – pozycja Supervisor Mierzalny – 25cc łącznie w dwa miesiące Osiągalny – zrewiduj swoje zasoby i potencjał. Zadzwoń do wszystkich osób wprowadzonych przez Ciebie, umów się na rozmowę i zbadaj ich cele oraz zaplanuj ich aktywności w miesiącach awansu. Ustal jak będzie wyglądała Wasza współpraca. Określ co Ty możesz zrobić osobiście i zaplanuj to.
13
Przykład – planowanie awansu na Supervisora cd.
CEL – pozycja Supervisor Motywujący – przemyśl i pokarz konkretne korzyści, które możesz przekazać osobom współpracującym w realizacji celu (awanse), Inspiruj a nie naciskaj, Motywuj a nie gaś, Skupiaj się na pracy i awansach ludzi biorących udział w projekcie, Określony w czasie – 2 miesiące
14
Przykład – planowanie awansu na Supervisora cd.
1 miesiąc marzec 2014 Ja Renata 2cc 2cc Razem 10cc Natalia Jola Łukasz 2cc 2cc 2cc Ustalone po rozmowach indywidualnych.
15
Przykład – planowanie awansu na Supervisora cd.
2 miesiąc kwiecień 2014 Ja Renata Janek Bogusia 2cc 2cc 2cc 1cc Natalia Jola Łukasz 2cc 2cc 2cc Marzec 10cc Kwiecień 19cc Razem cc Andrzej Kasia Krzysztof 2cc 2cc 2cc Plan został wykonany + 4cc.
16
Przykład – planowanie awansu na Supervisora cd.
CEL – pozycja Supervisor Planujemy zawsze trochę więcej cc niż minimum (25cc), żeby mieć zapas i ewentualnie zweryfikować w czasie realizacji. Plan realizujesz jeśli wcześniej ustalisz zasady pracy i będziesz je konsekwentnie wdrażał w życie. Osoby biorące udział w „projekcie” potrzebują konkretnego pozytywnego wsparcia i kontaktu tel. lub owego 1/dzień a 1/tyg. spotkanie osobiste.
17
Przykład – planowanie awansu na Asystent Manager.
miesiące awansu czerwiec i lipiec 2014 Alicja Grzegorz 2cc 2cc Bogusia Renata Ja 8cc 6cc 2cc Natalia Jola Łukasz 25cc Supervisor 25cc Supervisor 25cc Supervisor Plan został wykonany 95cc.
18
Przykład – planowanie awansu na pozycję Manager.
miesiące awansu wrzesień i październik 2014 Alicja Grzegorz 4cc 4cc 2cc Bogusia Renata Ja 5cc 7cc 2cc Jesteś Managerem i zrobiłeś Program Samochodowy!!! Natalia Jola Łukasz 75cc As. Manag. 21cc Supervisor 35cc Supervisor Plan został wykonany 155cc.
19
Podsumowanie Wszyscy dysponujemy takim samym czasem, czyli 24h/dobę ale nie wszyscy korzystamy z niego tak samo dobrze. Planuj cały tydzień a każdy dzień szczegółowo w przeddzień wieczorem. Zaplanuj teraz swój przyszły tydzień biorąc pod uwagę nasze podpowiedzi. Strata czasu Plan Nie Strata czasu Plan Tak
20
Podsumowanie Koncentruj się na najważniejszych aktywnościach:
Codzienne zdobywanie nowych kontaktów, Sponsorowanie nowych partnerów biznesowych poprzez codzienne rozmowy biznesowe z kandydatami, Codzienne dzielenie się doświadczeniem z używania produktów i produktami, Codzienne branie rekomendacji do nowych osób, Uczenie nowych partnerów powyższych działań aby i oni samodzielnie rozwijali swój biznes.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.