Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Odwzajemnianie się za treści premium

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Odwzajemnianie się za treści premium"— Zapis prezentacji:

1 Odwzajemnianie się za treści premium
Wybrane dane Odwzajemnianie się za treści premium Wrzesień 2015

2 Odwzajemnianie się za content premium
Raport prezentuje wyniki badania dotyczącego treści premium, czyli takich, za które internauci muszą się w jakiś sposób odwzajemnić – poprzez pozostawienie adresu , share’owanie go lub uiszczenie opłaty finansowej. Badanie zostało zrealizowane metodą CAWI wśród n=452 internautów. Rekrutacja do badania została przeprowadzona poprzez wysyłkę zaproszeń do wypełnienia kwestionariusza drogą mailową.

3 Jak internauci odwzajemniają się za premium content?
Kontakt to najczęstsza forma opłaty za content premium Trzy czwarte internautów konsumuje content premium. Najczęstszym sposobem odwzajemnienia się za content premium jest pozostawienie adresu . Tyle samo internautów decyduje się na share’owanie contentu i opłatę pieniężną za content premium. N=452 Czy zdarzyło Ci się w ciągu ostatniego miesiąca dotrzeć do jakichś treści / contentu w internecie w taki sposób, że aby mieć do niej pełny dostęp, musiałeś/aś:

4 Rodzaje contentu premium
Treści markowe i artykuły na serwisach informacyjnych Internauci najchętniej zostawiają adres , jeśli mają do czynienia z treściami markowymi. Treści markowe są również najczęściej share’owane przez internautów. Opłaty finansowe najczęściej są stosowane w zamian za artykuły na portalach i serwisach informacyjnych. N=330

5 Tematyka contentu premium
Edukacja Internauci najchętniej płacą za premium content związany z szeroko rozumianymi materiałami edukacyjnymi i finansami. Dwoma najbardziej angażującymi tematami w kontekście treści premium są: zdrowie i moda. N=330

6 Cechy contentu premium
Specjalistyczne treści w atrakcyjnej formie Internauci najchętniej odwzajemniają się za premium content, który jest ekskluzywny, czyli – ma ograniczony zasięg. Poczucie ekskluzywności jest kluczowe, jeśli za określone treści konieczna jest opłata finansowa. Dwoma kluczowymi cechami są: specjalizacja i atrakcyjna forma. Treści, które mają atrakcyjną formę, są szczególnie często share’owane przez internautów. N=330

7 Forma contentu premium
Treści pisane Zdecydowanie najbardziej popularną formą contentu premium jest tekst, niezależnie od tego, w jaki sposób internauci odwzajemniają się za niego. Drugą najbardziej popularną formą contentu premium jest video. Internauci szczególnie chętnie również za niego płaca. N=330

8 Urządzenia do czytania contentu premium
Jeszcze nie mobile Treści premium są czytane przede wszystkim na komputerach PC. Smartphone’y to urządzenia, na których internauci mogą ew. treści premium wzajemnie share’ować. N=330

9 Zapraszamy do współpracy
IRCenter ul. Rakowiecka 34/13 Warszawa Albert Hupa Interactive Research Center Spółka z o.o., ul. Rakowiecka 34/13, Warszawa NIP: , KRS: , REGON: , rok założenia: 2008, kapitał zakładowy: ,00 PLN

10 Zapraszamy do współpracy
LeadR Sp. z o.o. ul. Cisowa 10 Warszawa Paweł Lesiak NIP: | REGON: | KRS:


Pobierz ppt "Odwzajemnianie się za treści premium"

Podobne prezentacje


Reklamy Google