Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
The Game Engine For Mobile
2
Czym jest Unity ? Środowisko przystosowane do tworzenia dwuwymiarowych i trójwymiarowych gier. Silnik graficzny
3
Do jakich platform się nadaje ?
4
Możliwości jakie oferuje ?
Unity umożliwia tworzenie skryptów w języku C# i JavaScript, plików audio, oraz przedmiotów przydatnych w grafice na przykład tekstury lub materiały. Swoje dzieła można potem udostępniać a nawet sprzedawać w Asset store
5
Co może być obiektem ? W prostych dwuwymiarowych grach obiektami mogą być dwuwymiarowe rysunki typu np. png
6
Sterowani Sterowani musi być dopasowane do platformy. Na urządzeniach mobilnych zazwyczaj są to ekrany dotykowe dlatego środowisko umożliwia m.in. umieszczenie przycisków („Button”) i przypisanie im poszczególnych funkcji.
7
Dopasowanie Funkcja Anchor pozwala dopasować przyciski aby ustawiały w określonych miejscach w zależności od wielkości ekranu
8
Fizyka Jest to jedna z podstawowych części każdego silnika graficznego. Pozwala ona ustalić odziaływania między obiekty, i dzięki temu tworzyć przeszkody, wrogów, obiekty do manipulacji oraz wiele innych
9
Programy Główną częścią Unity są programy tworzone w C# lub JavaScript. Skrypty mogą być bezpośrednio przyłączone do obiektów , a ich fragmenty (np. metody) włączane przez inne obiekty. Pozwala to tworzyć prostą lub skomplikowaną mechanikę gier.
10
camera W każdej grze musi znajdować się co najmniej jedna kamera. Można „przyczepić” ją bezpośrednio do jakiegoś obiektu, lub ustalić jej ( lub ich ) ruch w mechanice gry.
11
Co potem Po ukończeniu gry należy jeszcze stworzyć jej wersje na wybraną platformę. O ile ma się na komputerze wymagane środowisko wystarczy wybrać kompilator (o ile wcześniej się go ściągnęło) i wcisnąć Build.
12
Źródła https://unity3d.com/unity/multiplatform
urzadzenia-mobilne-android-ios-windows-phone/131 DWdkpQuqW3xa
13
DZIĘKUJE
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.