Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

I SOCIAL MEDIA W SPORCIE

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "I SOCIAL MEDIA W SPORCIE"— Zapis prezentacji:

1 I SOCIAL MEDIA W SPORCIE
MEDIA TRADYCYJNE I SOCIAL MEDIA W SPORCIE WARSZAWA- 15/06/2018

2 Spis treści Użytkownicy social media. Tendencje krajowe i światowe. 3
Rynek mediów tradycyjnych w Polsce Sport w mediach. Potencjał branży Komunikacja instytucji sportowych z mediami : działania w social media działania w mediach tradycyjnych 2

3 Użytkownicy social media.
Tendencje krajowe i światowe.

4 Social media 4

5 Social media 5

6 Social media 6

7 Social media 7

8 Social media 8

9 Social media 9

10 Social media 10 10

11 Social media 11

12 Rynek mediów tradycyjnych w Polsce.

13 Rynek mediów w Polsce 13

14 Rynek mediów w Polsce 14

15 Rynek mediów w Polsce 15

16 Rynek mediów w Polsce 16

17 Rynek mediów w Polsce 17

18 Rynek mediów w Polsce 18

19 Rynek mediów w Polsce 19

20 Rynek mediów w Polsce 20

21 Rynek mediów w Polsce 21

22 Rynek mediów w Polsce 22

23 Rynek mediów w Polsce 23

24 Sport w mediach. Potencjał branży.

25 Sport w mediach Sportowe atuty: Pozytywne emocje Powszechność
Elitarność Poczucie jedności Zabawa Rywalizacja 25

26 Sport w mediach Co interesuje media: Temat (ciekawy, nowy)
Zasięg wydarzenia (duża liczba osób uczestników/odbiorców) Profesjonalizm (komunikacja z mediami) 26

27 Sport dzieję się tu i teraz
Sport w mediach Sport dzieję się tu i teraz 27

28 Sport w mediach 28

29 Sport w mediach 29

30 Sport w mediach 30

31 Sport w mediach Sport to sportowcy 31

32 Sport w mediach 32

33 Sport w mediach 33

34 Komunikacja z mediami. Działania w mediach tradycyjnych.

35 Działania w mediach tradycyjnych
Po pierwsze: informacja. Informowanie mediów o działaniach organizacji Zaopatrywanie mediów w materiały źródłowe: wykresy, analizy dotyczące działań Reakcje na publikacje dotyczące firmy/ instytucji Utrzymywanie stałego zainteresowania mediów działaniami organizacji Praca nad budowaniem i zachowaniem odpowiedniego wizerunku organizacji 35

36 Działania w mediach tradycyjnych
Komunikowanie się z mediami: Lista kontaktów – konkretne redakcje, tytuły, konkretni dziennikarze Media ogólnopolskie, lokalne, branżowe, life style Internet, radio, telewizja, prasa 36

37 Działania w mediach tradycyjnych
Relacje na odległość: informacje prasowe; artykuły specjalistyczne; strona internetowa; oświadczenia w mediach społecznościowych; Relacje bezpośrednie: konferencje prasowe; briefingi; indywidualne spotkania i rozmowy z dziennikarzami; tweetup; 37

38 Działania w mediach tradycyjnych
Informacja prasowa odpowiada na pytania: co? kto? gdzie? kiedy? dlaczego? Informacja prasowa zawiera: ciekawy tytuł, interesujący lead, dane osoby do kontaktu 38

39 Działania w mediach tradycyjnych
Konferencja prasowa: spotkanie, na które zapraszamy szeroką grupę dziennikarzy organizowana na okoliczność ważnych wydarzeń, najczęściej pozytywnych scenariusz materiały informacyjne serwis zdjęciowy schemat konferencji merytoryka 39

40 Działania w mediach tradycyjnych
Briefing: Mniejsza liczba dziennikarzy Mniejszy zakres tematyczny Zwykle w sytuacjach nagłych, kryzysowych 40

41 Komunikacja z mediami. Działania w social mediach.

42 Działania w social media
Zawartość komunikatów w mediach społecznościowych: Treść Obraz Video Grafika/infografika # @ 42

43 Działania w social media
Zawartość komunikatów w mediach społecznościowych: Spójność w komunikacji Określenie naszego odbiorcy Aktualność Atrakcyjność Ekskluzywność 43

44 Działania w social media
Twitter – dzieje się teraz Facebook – miejsce na dłuższą relację, niekoniecznie „na żywo” Instagram – liczy się zdjęcie 44

45 Działania w social media
Jak wykorzystać sportowe wydarzenia do komunikacji: Z jednej strony obserwuj, z drugiej aktywnie uczestnicz Reaguj szybko na wydarzenia i zaproś do dyskusji Pamiętaj: każdy serwis społecznościowy rządzi się swoimi prawami; nie powielaj treści Odrzuć kontrowersję, postaw na oryginalność Chcesz zwrócić na siebie uwagę – wybierz odpowiedni moment 45

46 Media tradycyjne, a społecznościowe
46

47 KATARZYNA KOPEĆ-ZIEMCZYK
Dziękuję za uwagę KATARZYNA KOPEĆ-ZIEMCZYK katarzynakopec.pl 47


Pobierz ppt "I SOCIAL MEDIA W SPORCIE"

Podobne prezentacje


Reklamy Google