Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
I SOCIAL MEDIA W SPORCIE
MEDIA TRADYCYJNE I SOCIAL MEDIA W SPORCIE WARSZAWA- 15/06/2018
2
Spis treści Użytkownicy social media. Tendencje krajowe i światowe. 3
Rynek mediów tradycyjnych w Polsce Sport w mediach. Potencjał branży Komunikacja instytucji sportowych z mediami : działania w social media działania w mediach tradycyjnych 2
3
Użytkownicy social media.
Tendencje krajowe i światowe.
4
Social media 4
5
Social media 5
6
Social media 6
7
Social media 7
8
Social media 8
9
Social media 9
10
Social media 10 10
11
Social media 11
12
Rynek mediów tradycyjnych w Polsce.
13
Rynek mediów w Polsce 13
14
Rynek mediów w Polsce 14
15
Rynek mediów w Polsce 15
16
Rynek mediów w Polsce 16
17
Rynek mediów w Polsce 17
18
Rynek mediów w Polsce 18
19
Rynek mediów w Polsce 19
20
Rynek mediów w Polsce 20
21
Rynek mediów w Polsce 21
22
Rynek mediów w Polsce 22
23
Rynek mediów w Polsce 23
24
Sport w mediach. Potencjał branży.
25
Sport w mediach Sportowe atuty: Pozytywne emocje Powszechność
Elitarność Poczucie jedności Zabawa Rywalizacja 25
26
Sport w mediach Co interesuje media: Temat (ciekawy, nowy)
Zasięg wydarzenia (duża liczba osób uczestników/odbiorców) Profesjonalizm (komunikacja z mediami) 26
27
Sport dzieję się tu i teraz
Sport w mediach Sport dzieję się tu i teraz 27
28
Sport w mediach 28
29
Sport w mediach 29
30
Sport w mediach 30
31
Sport w mediach Sport to sportowcy 31
32
Sport w mediach 32
33
Sport w mediach 33
34
Komunikacja z mediami. Działania w mediach tradycyjnych.
35
Działania w mediach tradycyjnych
Po pierwsze: informacja. Informowanie mediów o działaniach organizacji Zaopatrywanie mediów w materiały źródłowe: wykresy, analizy dotyczące działań Reakcje na publikacje dotyczące firmy/ instytucji Utrzymywanie stałego zainteresowania mediów działaniami organizacji Praca nad budowaniem i zachowaniem odpowiedniego wizerunku organizacji 35
36
Działania w mediach tradycyjnych
Komunikowanie się z mediami: Lista kontaktów – konkretne redakcje, tytuły, konkretni dziennikarze Media ogólnopolskie, lokalne, branżowe, life style Internet, radio, telewizja, prasa 36
37
Działania w mediach tradycyjnych
Relacje na odległość: informacje prasowe; artykuły specjalistyczne; strona internetowa; oświadczenia w mediach społecznościowych; Relacje bezpośrednie: konferencje prasowe; briefingi; indywidualne spotkania i rozmowy z dziennikarzami; tweetup; 37
38
Działania w mediach tradycyjnych
Informacja prasowa odpowiada na pytania: co? kto? gdzie? kiedy? dlaczego? Informacja prasowa zawiera: ciekawy tytuł, interesujący lead, dane osoby do kontaktu 38
39
Działania w mediach tradycyjnych
Konferencja prasowa: spotkanie, na które zapraszamy szeroką grupę dziennikarzy organizowana na okoliczność ważnych wydarzeń, najczęściej pozytywnych scenariusz materiały informacyjne serwis zdjęciowy schemat konferencji merytoryka 39
40
Działania w mediach tradycyjnych
Briefing: Mniejsza liczba dziennikarzy Mniejszy zakres tematyczny Zwykle w sytuacjach nagłych, kryzysowych 40
41
Komunikacja z mediami. Działania w social mediach.
42
Działania w social media
Zawartość komunikatów w mediach społecznościowych: Treść Obraz Video Grafika/infografika # @ 42
43
Działania w social media
Zawartość komunikatów w mediach społecznościowych: Spójność w komunikacji Określenie naszego odbiorcy Aktualność Atrakcyjność Ekskluzywność 43
44
Działania w social media
Twitter – dzieje się teraz Facebook – miejsce na dłuższą relację, niekoniecznie „na żywo” Instagram – liczy się zdjęcie 44
45
Działania w social media
Jak wykorzystać sportowe wydarzenia do komunikacji: Z jednej strony obserwuj, z drugiej aktywnie uczestnicz Reaguj szybko na wydarzenia i zaproś do dyskusji Pamiętaj: każdy serwis społecznościowy rządzi się swoimi prawami; nie powielaj treści Odrzuć kontrowersję, postaw na oryginalność Chcesz zwrócić na siebie uwagę – wybierz odpowiedni moment 45
46
Media tradycyjne, a społecznościowe
46
47
KATARZYNA KOPEĆ-ZIEMCZYK
Dziękuję za uwagę KATARZYNA KOPEĆ-ZIEMCZYK katarzynakopec.pl 47
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.