Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

[Nazwa produktu] Plan marketingowy

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "[Nazwa produktu] Plan marketingowy"— Zapis prezentacji:

1 [Nazwa produktu] Plan marketingowy
[Imię i nazwisko]

2 Podsumowanie sytuacji rynkowej
Sytuacja rynkowa: przeszła, aktualna i przyszła Uwzględnij udział w rynku, wiodące firmy, graczy, przesunięcia, koszty, ceny i konkurencję Rynek masowy/ naśladowcy Wprowadzenie pilotażowe/ pionierzy Liczba klientów Koniec Czas

3 Definicja produktu Opisuje produkt/usługę wprowadzane na rynek

4 Konkurencja Otoczenie konkurencyjne
Zawiera przegląd konkurentów na rynku tego samego produktu oraz informacje o mocnych i słabych punktach konkurencji Zawiera porównanie produktów konkurujących z nowym produktem A B C D Wyniki Cena

5 Plasowanie produktu Plasowanie produktu lub usługi
Wyróżniająca definicja miejsca produktu na rynku oraz w odniesieniu do konkurencji na przestrzeni czasu Gwarancje korzyści dla użytkownika Zdanie podsumowujące korzyści, jakie usługa lub produkt daje użytkownikowi

6 Strategie komunikacyjne
Informowanie odpowiednich grup docelowych Dane statystyczne klientów docelowych

7 Opakowanie i obsługa zamówień
Opakowanie produktu Omówienie czynnika kształtu, ceny, wyglądu, strategii Omówienie zagadnień związanych z obsługą zamówień, dotyczących pozycji niedołączonych do produktu KWS Podsumowanie kosztu wytworzenia i specyfikacji materiałowej wysokiego poziomu

8 Strategie wprowadzania produktu na rynek
Plan wprowadzania produktu na rynek Jeśli produkt jest reklamowany Budżet promocyjny Dostawy materiałów magazynowanych ze szczegółowymi informacjami o budżecie do sprawdzenia Sty Lut Mar Kwi Maj Cze Lip Wrz Paź Lis Gru Etap 1 Etap 2 Etap 3

9 Public Relations Strategia i realizacja Strategie PR
Główne punkty planu PR Utworzenie awaryjnego planu PR, zawierającego terminarz planowanych akcji, planowane przemówienia, kalendarz konferencji itp.

10 Reklama Strategia i realizacja Omówienie strategii
Omówienie ram czasowych kampanii w mediach Omówienie wydatków

11 Inne sposoby promowania
Marketing bezpośredni Omówienie strategii, pojazdów i ram czasowych Omówienie docelowych reakcji, celów i budżetu Marketing partnerski Ustalenia dotyczące wspólnych planów marketingowych z innymi firmami Programy marketingowe Inne programy promocyjne

12 Ceny Ceny Zasady Podsumowanie konkretnych cen lub strategii cenowych
Porównanie z podobnymi produktami Zasady Podsumowanie zasad istotnych dla zrozumienia głównych zagadnień związanych z cenami

13 Dystrybucja Strategia dystrybucji Kanały dystrybucji
Podsumowanie dotyczące kanałów dystrybucji Dystrybucja wg kanałów Przedstawienie planu z informacjami, jaki udział procentowy w dystrybucji będą miały poszczególne kanały (może się przydać wykres kołowy)

14 Struktura pionowa rynków/segmentów
Struktura pionowa okazji rynkowych Omówienie konkretnych okazji rynkowych Przyporządkowanie strategii dystrybucji do rynków lub segmentów rynkowych Określenie udziału firm partnerskich w dystrybucji pionowej

15 Zagadnienia międzynarodowe
Dystrybucja międzynarodowa Omówienie strategii dystrybucji Omówienie zagadnień związanych z dystrybucją międzynarodową Międzynarodowa strategia cenowa Zagadnienia związane z lokalizacją Główne wymagania dotyczące wersji lokalnych

16 Miary sukcesu Cele na pierwszy rok Cele na następny rok
Miary sukcesu/niepowodzenia Wymagania dotyczące sukcesu

17 Harmonogram Główne punkty harmonogramu na 1,5 roku Ramy czasowe
Określenie zależności ram czasowych najistotniejszych dla sukcesu Sty Lut Mar Kwi Maj Cze Lip Wrz Paź Lis Gru Zadanie 2 Zadanie 3 Zadanie 4 Zadanie 1 Punkt kontrolny


Pobierz ppt "[Nazwa produktu] Plan marketingowy"

Podobne prezentacje


Reklamy Google