Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
APLIKACJA INFO SIX SIGMA
BAZA ON-LINE UŻYTKOWNICY SŁOWNIKI MODUŁ INFOLINIA MODUŁ BAZ DANYCH KLIENT – PANEL KLIENTA – NOWE FUNKCJONALNOŚCI WIZYTÓWKA KLIENTA – NOWE FUNKCJONALNOŚCI ANKIETA STATYSTYKI PRODUKTOWE DOSTĘPNE W KONCIE WYSZUKIWARKA – FUNKCJONALNOŚCI I SZACUNKI ILOŚCIOWE DOTYCZĄCE ZASOBÓW REKORDÓW.
2
Aplikację przygotowała poznańska firma e-Surf
Aplikację przygotowała poznańska firma e-Surf. Pracę rozpoczęliśmy audytem, dzięki któremu nasz dostawca zapoznał się ze specyfiką pracy całego działu produktowego INFO. Omówiliśmy wszystkie aspekty działania związane z obsługą produktu: praca na infolinii 9477, aplikacja TAIWIN i obsługa umów, których elementem jest promocja firm na stronach wortalu: wizytówka, wpis w IBF. Założenia przyjęte w realizacji projektu: Uatrakcyjnienie i dynamizacja poszczególnych elementów produktu INFO z naciskiem na możliwość samodzielnego zarządzania wykupionymi w ramach umów elementami przez Klienta. Podwyższenie komfortu i sprawności pracy przez pracowników INFO. Stworzenie internetowych kanałów sprzedaży dla produktów
3
I. BAZA ON-LINE Nowa aplikacja: nie wymaga codziennej replikacji danych czas związany z obsługą około-produktową ulegnie skróceniu będziemy pracować na jednej bazie on-line - zasilanej dodatkowo z trzech źródeł (komplet informacji potrzebnych do obsługi w jednym miejscu): CRM - podstawowe dane dotyczące kontraktów – umowa data zawarcia, data obowiązywania od…do…, dane teleadresowe Klienta, Nr Kontraktu, NIP, status umowy: akt. lub arch. KAMELEON (CMS) – statystyki produktowe dotyczące poszczególnych elementów produktu dostępne w panelu Klienta PS – sprzedaż umów INFO i baz danych z pozycji WWW
4
Wynikiem wyszukiwania będzie lista pasujących do kryteriów wyszukiwania rekordów zawierająca:
Nazwę firmy (w tekście alternatywnym opis firmy) i odnośnik do wizytówki klienta Adres Telefon Jeśli Klient wyposażył swoją wizytówkę w logo, pojawi się ono przy wpisie jako miniaturka. Każde pojawienie się firmy w wynikach wyszukiwania na wyświetlonej stronie serwisu - powoduje zwiększenie licznika danej firmy w zakładce statystyk w panelu klienta. Wdrożyliśmy 2 strategie marketingowe dotyczące prezentacji wyników wyszukiwanie - kolejność wyznaczana wielkością wykupionego pakietu – prezentować wyniki zgodnie z wielkością umowy i datą jej obowiązywania (kontrakty: INFOBIZNES, INFO on-line, Internet INFO i tu w ramach poszczególnych grup im starszy Klient tym wyższe miejsce na liście wyników).
5
Statystyki ilościowe baz statycznych dotyczące zapytania.
Wyszukiwarkę wyposażyliśmy dodatkowo w moduł, który będzie prezentował Klientom statystyki dotyczące ilości rekordów spełniających zadane przez nich zapytanie (opcja wyszukiwania zaawansowanego). System będzie wykazywał jakimi ilościami danych dysponujemy w poszczególnych poziomach zakresowych: baza w wersji podstawowej, baza w wersji podstawowej plus fax, baza w wersji podstawowej plus , baza w wersji podstawowej plus str. www etc. Szczegółowa statystyka dotycząca ilości będzie połączona z możliwością zakupu baz statycznych poprzez PS. Rola centrum po otrzymaniu informacji związanej z deklaracją zakupu – PODPISANEJ UMOWY – ma ograniczać się do sprawdzenia merytoryki bazy i zatwierdzeniu transakcji. Po tej operacji wygenerowana wcześniej baza zostanie wysłana na konto wskazane przez Zamawiającego. Ten krok służy maksymalnemu zestandaryzowaniu, uproszczeniu i przyspieszeniu procedury dotyczącej zakupu baz statycznych.
6
Panel ADMINISTRACYJNY SYSTEMU składa się z następujących części:
II. UŻYTKOWNIK Ta część panelu administracyjnego odpowiada za zarządzanie użytkownikami systemu i ich uprawnieniami. Każdy z użytkowników będzie pracował w systemie w oparciu o własny login i hasło, do których zostaną przypisane odpowiednie uprawnienia oraz akcje: modyfikacja danych odczyt danych, usuwanie danych etc.
7
III. SŁOWNIKI Słowniki są zbiorem różnych danych, których celem jest standaryzowanie i wprowadzenie systematyki - podziału i merytoryki bazy. Słowniki zawierają więc zbiór takich danych jak: województwa, miejscowości, powiaty, kody pocztowe, branże TAIWIN i PKD. Każdy nowo pozyskany rekord będzie określany poprzez obie specyfikacje branżowe - nasze branże podstawowe i system PKD. Z czasem udostępnimy naszym Klientom możliwość wyszukiwania informacji i zakupu baz zarówno w oparciu o dotychczasowe branże, jak również w oparciu o klasyfikację PKD.
8
IV. MODUŁ INFOLINIA Staraliśmy się aby nowa aplikacja była możliwie maksymalnie intuicyjna w obsłudze i jednocześnie by spełniała założenia techniczne związane ze specyfiką pracy zespołu Konsultantów obsługujących infolinię 9477. WYSZUKIWARKA INFOLINII APLIKACJI INFO SIX SIGMA zawiera podstawowe parametry z aplikacji TAIWIN i kilka dodatkowych parametrów, które z punktu widzenia pracy naszych konsultantów uznaliśmy za kluczowe.
9
V. MODUŁ BAZ DANYCH – PRACA ZESPOŁU W NOWYM SYSTEMIE
Umożliwia szybką selekcję danych w oparciu o daleko większą niż dotychczas ilość kryteriów (60). Znaczące poszerzenia merytoryki całego zbioru baz, tak by zbierać i dostarczać Klientowi maksymalnie dużo informacji.
10
VI. PANEL KLIENTA – NOWE FUNKCJONALNOŚCI
W sensie marketingowym jest to zasadnicza i najważniejsza część aplikacji. Klient otrzyma od nas dotychczasowe elementy produktowe: wizytówkę, wpis branżowy do bazy, przekaz na infolinię ale będzie mógł AKTYWNIE ZARZADZAĆ TYMI ELEMENTAMI I NA BIEŻĄCO JE MODYFIKOWAĆ. Klienci w ramach aplikacji INFO SIX SIGMA otrzymują konto, w którym – po zalogowaniu – będą mogli samodzielnie tworzyć każdy element produktowy. Oczywiście Ci wszyscy, którzy będą chcieli korzystać z dotychczasowej obsługi i kontaktu z nami będą mieli w dalszym ciągu taką możliwość.
11
Wszystkie potrzebne do obsługi Klienta dane: kontakt do firmy, wpis branżowy, treść do prezentacji na infolinii 9477, treść do wizytówki, słowa kluczowe będą nanoszone samodzielnie w panelu. Jest on wyposażony w mechanizm podglądu tworzonej lub modyfikowanej wizytówki. Klient po zakończeniu pracy z kreatorem i zaakceptowaniu przez Centrum INFO zobaczy utworzoną wizytówkę. Będzie mógł ją modyfikować, zmieniać treści etc. Dzięki temu w określonym czasie może sprawnie informować swoich Klientów o takich zdarzeniach jak promocje czy inne zmiany.
12
Banery – moduł do załączania i przesłania pliku banerowego do centrum
Banery – moduł do załączania i przesłania pliku banerowego do centrum. Obsługa jak dotychczas w centrum. Statystyki CTR dostępne bezpośrednio w koncie. Statystyki – rozszerzamy merytorykę statystyk i udostępniamy je Klientowi bezpośrednio w panelu, tak by mógł je na bieżąco śledzić. Statystyki zawierać będą: ilość zapytań na infolinii, ilość zapytań/wyświetleń wyników - poprzez wyszukiwarkę, ilość wyświetleń wizytówki – licznik, statystyki banerowe. Historia zmian – każda zmiana dokonywana przez Klienta czy administratora będzie odnotowywana przez system.
13
VII. WIZYTÓWKA KLIENTA – NOWE FUNKCJONALNOŚCI
Wizytówka dalej jest nośnikiem odpowiednio wyeksponowanej informacji o Kliencie. Zmieniła się jednak w rozbudowaną PREZENTACJĘ, którą Klient będzie samodzielnie zarządzał, modyfikował i zmieniał w zależności od zapotrzebowania. Oferujemy Klientom trzy szablony prezentacyjne, zdecydowaliśmy się zachować dotychczasową wizualizację, którą Państwo doskonale znacie i stworzyć dwie nowe.
14
Dane dodatkowe jakie umieściliśmy w ankiecie do wizytówki zawierać będą m.in. informacje dotyczące: 24 godz. infolinii serwisowej dla Klientów, kontakt do działu handlowego, nazwiska handlowców, z którymi można podjąć kontakt, komunikator firmowy działający w firmie, pod który Klienci mogą kierować zapytania, telefon komórkowy pod którym można zastać właściciela jeśli pracuje w terenie, informacje o tym, że firma przyjmuje płatności dokonywane kartą etc. Wyposażamy wizytówkę także w szereg dodatkowych funkcjonalności: będzie ją można bez problemu wydrukować, zaimportować do kontaktów programu pocztowego Outlook. Dzięki temu zyskuje ona szereg mechanizmów analogicznych do „niewielkiego CMS-a”. Będzie prostą stroną internetową o silnych walorach informacyjnych, wizualnych, funkcjonalnych i co bardzo ważne, będzie ja można samodzielnie i szybko zaktualizować jeśli zajdzie taka potrzeba.
15
VIII. CENTRUM INFO Rola centrum to nadzór nad merytoryką informacji, akceptacja informacji i publikacja materiałów w serwisie. Jesteśmy przekonani, że taka perspektywa dotycząca produktu INFO, gdzie dostarczamy Klientom narzędzia, dzięki którym sami mają wpływ na wizualizację i sposób prezentacji informacji uatrakcyjnia i dynamizuje produkt.
16
IX. REKORDY W BAZIE APLIKACJI
W nowej aplikacji znacznie rozszerzyliśmy merytorykę pozyskiwanych danych wyjściowych, które będą potem podstawą pracy dla zespołu baz danych. Zmiany dotyczą również systemu archiwizacji danych i ich późniejszego przepływu (eksport-import danych). Maksymalizowaliśmy zakres pozyskiwanych informacji przy jednoczesnym założeniu standaryzacji - wpłynie to istotnie na jakość oferowanych baz i zwiększy możliwość realizacji zapytań niestandardowych. I co ważne z punktu widzenia obsługi ułatwi pracę nad zleceniami – większa ilość danych wyjściowych.
17
X. WYSZUKIWARKA SERWISOWA www.9477.pl
W ramach nowej aplikacji przebudowaliśmy również wyszukiwarkę serwisową. Wyposażyliśmy ją w dodatkowe funkcjonalności, które mają ułatwiać precyzyjną identyfikację informacji. Oparliśmy ją na doskonałym silniku wyszukiwania w technologii Google. Zachowujemy podział na wyszukiwarkę przeszukującą treści serwisowe i identyfikującą naszych Klientów. Poszukującym informacji on-line dostarczyliśmy sprawne narzędzia dzięki którym będą mogli łatwo i szybko identyfikować treści jakich poszukują.
18
PODSUMOWANIE: Aplikacja ma służyć do zarządzania elementami produktowymi oraz łatwej i trafnej identyfikacji informacji. Ustawia zarówno produkt jak i działalność Klienta w innej perspektywie – to Klient ma aktywnie i tak często jak to wynika z jego realnych potrzeb tworzyć przekaz marketingowy, który kieruje do swoich potencjalnych Klientów. Wizytówka mocno wizualizowana i nośna treściowo prezentacja, która zyska miano nie jak dotychczas pojedynczego komunikatu marketingowego wysyłanego za naszym pośrednictwem do potencjalnych nabywców ale łącznika, który dzięki własnym funkcjonalnością pozwoli aktywnie kreować wiele komunikatów tego typu. Chcemy łączyć naszych Klientów z potencjalnymi nabywcami ich produktów czy usług, w sposób możliwie zaawansowany, silny merytorycznie i marketingowo. Tak by informacja, którą dostarczamy przekładała się na kontakt biznesowy.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.