Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy"— Zapis prezentacji:

1 Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
Kampania informacyjno-edukacyjna na antenie TVP3 OLSZTYN Oferta na 2018 rok

2 Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
DLACZEGO TVP3 OLSZTYN? Jak świadczą ostatnie badania oglądalności i zadowolenia widzów z kanałów regionalnych TVP, przeprowadzonych przez firmę Zymetria w październiku 2016 r., TVP3 OLSZTYN jest liderem wśród lokalnych mediów w zakresie zadowolenia widzów i przekazywania rzetelnych informacji dotyczących regionu. Częstotliwość oglądania TVP3 OLSZTYN Blisko co czwarty widz wśród badanych deklaruje, że ogląda TVP3 OLSZTYN codziennie, 41 % deklaruje oglądanie 2-3 razy w tygodniu, a 22% tylko raz na tydzień. Codzienne oglądanie TVP3 OLSZTYN jest nieco wyższe niż przeciętne dla TVP3 ogółem.

3 Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
DLACZEGO TVP3 OLSZTYN? Zadowolenie z mediów w regionie TVP3 OLSZTYN cieszy się największym zadowoleniem spośród mediów regionalnych.

4 Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
ZASIĘG TVP3 OLSZTYN Cyfrowe nadawanie naziemne. Dzięki naziemnej telewizji cyfrowej sygnał TVP3 OLSZTYN dociera do wszystkich mieszkańców województwa warmińsko-mazurskiego, a także do części mieszkańców województw: pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, mazowieckiego i podlaskiego. Dzięki cyfrowemu nadawaniu naziemnemu około 1,42 miliona mieszkańców województwa warmińsko-mazurskiego może odbierać TVP3 OLSZTYN. Telewizje kablowe i platformy cyfrowe. Sygnał TVP3 OLSZTYN można odbierać również w sieciach kablowych i na platformach satelitarnych: Multimedia Polska S.A., Vectra S.A, Eltronik „Media” Sp. z o.o. – Sp. k., ARKUS s.c., BART-SAT, BRANSAT, DOB-SAT, DEXTEL, MACROSAT, MARINEX AMPOL, TOYA, Orange Polska, Netia. TVP3 OLSZTYN jest jedyną telewizją regionalną Warmii i Mazur.

5 Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
TVP3 OLSZTYN W SIECI I W TELEFONIE TVP3 OLSZTYN dysponuje prężnie rozwijającą się stroną internetową na której można obejrzeć wszystkie emitowane na naszej antenie programy i audycje, przeczytać najbardziej aktualne informacje o wydarzeniach z regionu, a także uzyskać wiele informacji na temat naszego oddziału. TVP3 OLSZTYN ma także swój profil na facebooku oraz własny kanał na You Toube. Średnia miesięczna liczba użytkowników naszej strony sięga około 50 tyś. internautów. TVP3 OLSZTYN można oglądać w dowolnym miejscu nie tylko w Polsce, ale także za granicą (z wyjątkiem Ameryki Północnej i Południowej) na tabletach, smartfonach i komputerach osobistych poprzez bezpłatną aplikację TVP Stream.

6 Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
KAMPANIA INFORMACYJNO-EDUKACYJNA

7 Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
KAMPANIA INFORMACYJNO-EDUKACYJNA definicja Kampania informacyjno-edukacyjna to szeroko zakrojone działania, odbywające się przede wszystkim w środkach masowego przekazu, których nadrzędnym celem jest edukowanie społeczeństwa w zakresie wybranego zagadnienia. Kampanie informacyjno-edukacyjne mają na celu przede wszystkim zmianę postaw społecznych wobec pewnej idei czy problemu. W tego typu przedsięwzięciach chodzi o osiągnięcie efektu edukacyjnego poprzez informowanie, wyjaśnianie, skłanianie do aktywności, poruszanie trudnych bądź wstydliwych tematów uwzględniających interes społeczny. Kampanie edukacyjne mogą dotyczyć praktycznie każdego aspektu funkcjonowania społeczeństwa: aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, bezpieczeństwo ruchu drogowego, edukacja, ekologia i środowisko, komunikacja w rodzinie, konsumpcjonizm i prawa konsumentów, medycyna, nowe technologie, kultura, obronność i bezpieczeństwo, pomoc rozwojowa, pomoc społeczna, praca i polityka zatrudnienia, prawa człowieka, profilaktyka – zdrowie i uzależnienia, promocja zdrowia, równouprawnienie, społeczna odpowiedzialność biznesu, walka z wykluczeniem społecznym, wolontariat, …

8 Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
KAMPANIA INFORMACYJNO-EDUKACYJNA kto, gdzie i za co? Kampanie informacyjno-edukacyjne mogą być prowadzone przez placówki oświatowe, jednostki rządowe i samorządowe, związki gmin, przedsiębiorstwa, organizacje pozarządowe np. lokalne grupy działania. Kampania informacyjno-edukacyjna może zostać przeprowadzona z własnych lub pozyskanych na ten cel środków finansowych np. środków unijnych Przeprowadzenie kampanii w środkach masowego przekazu, dzięki większej liczbie odbiorców, z pewnością przyczyni się do efektywniejszego wykorzystanie posiadanych środków finansowych, niż tylko kolportaż ulotek, broszur, plakatów czy organizacja imprez lub konferencji o naukowo-informacyjnym charakterze.

9 Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
KAMPANIA INFORMACYJNO-EDUKACYJNA na antenie TVP3 OLSZTYN Proponujemy przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnych w audycjach produkowanych przez TVP3 OLSZTYN, których zasadniczym celem będzie przekazanie wiedzy i edukacja społeczeństwa (widzów TVP3 OLSZTYN) oraz motywowanie do określonych działań. Korzyści: ZASIĘG - dotarcie z kampanią do mieszkańców całego województwa warmińsko-mazurskiego NADZÓR MERYTORYCZNY - stała współpraca z produkcją przy ustalaniu szczegółów kampanii w poszczególnych audycjach KOSZT – ustalany indywidualnie, usługa zwolniona z podatku VAT ANTENA + STRONA – emisja audycji na antenie TVP3 OLSZTYN i umieszczenie na naszej stronie internetowej OZNACZENIE AUDYCJI - w napisach końcowych audycji zostanie umieszczona informacja audiowizualna „Program powstał przy współudziale………………………” + ewentualne oznaczenia unijne AUDYCJA na DVD – możliwość wykorzystania nagrań do celów dokumentacyjnych i informacyjnych

10 Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
KAMPANIA INFORMACYJNO-EDUKACYJNA nasze przykładowe realizacje Cel kampanii: uświadomienie mieszkańcom regionu potrzeby dbania o bioróżnorodność biologiczną Warmii i Mazur audycja Pora na przyrodę Cel kampanii: edukacja mieszkańców regionu w zakresie zachowań proekologicznych audycja Eko-Patrol Cel kampanii: edukacja mieszkańców regionu w zakresie konieczności ochrony zębów przed próchnicą wśród dzieci i młodzieży audycja Chrońmy Dziecięce Uśmiechy Cel kampanii: upowszechnienie informacji w zakresie wykorzystania funduszy unijnych na modernizację działalności i polepszenie warunków życia i gospodarowania na terenach wiejskich audycja Czas dotacji – czas rozwoju

11 Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY! Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy Telewizja Polska S.A. Oddział w Olsztynie Al. Piłsudskiego 11/17, Olsztyn tel. / fax


Pobierz ppt "Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy"

Podobne prezentacje


Reklamy Google