Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

USŁUGI MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO W OFERCIE GRUPY MARKETINGOWEJ TAI

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "USŁUGI MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO W OFERCIE GRUPY MARKETINGOWEJ TAI"— Zapis prezentacji:

1 USŁUGI MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO W OFERCIE GRUPY MARKETINGOWEJ TAI

2 MARKETING BEZPOŚREDNI
OFERUJEMY SZEROKI ZAKRES USŁUG MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO I BADANIA RYNKU: - BIZNESOWE BAZY DANYCH - TELEMARKETING - GENEROWANIE LEAD`ÓW HANDLOWYCH UMAWIANIE SPOTKAŃ HANDLOWYCH - BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTA (CATI) - BADANIE ROZPOZNAWALNOŚCI MARKI (CATI) - BADANIE SKUTECZNOŚCI DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH (CATI) - BADANIE KONKURENCJI – MYSTERY SHOPPING (CATI) - ING - DIRECT MAILING

3 MARKETING BEZPOŚREDNI
BAZY DANYCH B2B Na zamówienie naszych Klientów budujemy odpowiednie biznesowe bazy danych w oparciu o różnego rodzaju działania ankieterskie, planujemy i przeprowadzamy całą akcję marketingową, co pozwala na: - zbadanie potencjału nabywczego produktów i usług (UNIZETO, SCHENKER), - zdobycie nowych rynków zbytu – LEADY HANDLOWE (PWN, FRATER) - badanie rozpoznawalności marki (KOPALNIA BOGDANKA) zaznajomienie Klientów z nowym produktem lub usługą (INTERLEONES, VIX AUTOMATIONES) - zapoznanie z zakresem potrzeb Odbiorców i pomiar stopnia ich satysfakcji (EUROSERVICE, SCHENKER)

4 MARKETING BEZPOŚREDNI
Skuteczny proces sprzedażowy przyjmuje w dzisiejszych czasach postać zaplanowanej w najdrobniejszych szczegółach strategii. Warto wiedzieć co jest wartością dla  Klientów, co kieruje ich wyborem i na jakim polu można uzyskiwać przewagę konkurencyjną. Właśnie w tym aspekcie telemarketing stanowi doskonałe narzędzie badawcze. Możemy zbadać rzeczywisty poziom satysfakcji ze świadczonych przez naszych Klientów usług. To szczególnie cenny sposób dla tych, którzy chcą kontrolować sytuację wlasnego przedsiębiorstwa, skutecznie promować wdrażane usługi i diagnozować ich potencjał nabywczy. Telemarketing w tym ujęciu stanowić może rodzaj "matrycy", dzięki której zyskujemy wiedzę o potrzebach tych, do których później ma trafić produkt. Skuteczna, przemyślana strategia, zaspokajająca konkretne potrzeby, decyduje o sukcesie przedsięwzięcia.  Działamy w myśl zasady "Ludzie nie lubią jak im się coś sprzedaje, ale lubią kupować". Prowadzone przez nas działania w ramach telemarketingu pozwalają odnaleźć potencjalnych nabywców, trafnie zdiagnozować zakres ich potrzeb i przedstawić im konkretny produkt lub usługę naszego Klienta.         

5 MARKETING BEZPOŚREDNI
GENEROWANIE LEAD`ÓW HANDLOWYCH Jest to technika marketingowa pozwalająca uzyskać wstępne informacje na temat potencjału nabywczego grupy docelowej lub specyfikacji działalności poszczególnych podmiotów. Dla naszych Klientów ustalamy, które z firm, stanowiących potencjalnych partnerów biznesowych, mogą być realnie zainteresowane zakupem produktów (badanie potencjału nabywczego) lub podjęciem współpracy, . W zależności od potrzeb Zleceniodawcy możemy określić: - istotne cechy potencjalnych Klientów (np. wielkość firmy, zasięg działania) - osoby decyzyjne w określonych kwestiach oraz kontakt do nich - zakres potrzeb badanych firm w odniesieniu do oferowanego produktu/rozwiązania Wygenerowanie leadów to wiedza, pozwalająca naszym Klientom na podejmowanie trafnych kontaktów handlowych, kierowanie ofert tam, gdzie faktycznie mogą one z dużym prawdopodobieństwem zakończyć się zawarciem umowy. Badania stanowią doskonałe wsparcie dla działów sprzedaży i pracy handlowców. Wsparcie sprzedawców w tej postaci ogranicza czas nieefektywnych kontaktów, powodując zwiększenie szans na efektywną sprzedaż.

6 MARKETING BEZPOŚREDNI
UMAWIANIE SPOTKAŃ HANDLOWYCH Oferujemy naszym Klientom usługi związane z umawianiem spotkań handlowych. Nasz dział telemarketingu kontaktuje się z potencjalnymi klientami i proponuje spotkanie z przedstawicielem naszego Zleceniodawcy. Tego typu usługi są popularne w odniesieniu do podmiotów z branży finansowej, usług wsparcia dla biznesu etc. W pierwszym etapie przeprowadzamy pilotaż, za który rozliczamy się w modelu płatności za działanie, po jego zakończeniu i obliczeniu kosztu jednostkowego jednego spotkania możliwe jest rozliczenie w modelu: określona stawka/umówione spotkanie.

7 MARKETING BEZPOŚREDNI
BADANIA CATI Zapewniamy całkowitą koordynację każdego powierzonego nam badania metodą wywiadu telefonicznego (CATI): - generujemy odpowiednią optymalną grupę docelową - tworzymy scenariusz wywiadu (ankiety, zapytania ofertowe, badania preferencji etc.) - raportujemy wyniki  Wspomagany komputerowo wywiad telefoniczny metodą CATI zapewnia lepszą kontrolę nad realizacją zlecenia przy znacząco wyższej jakości uzyskiwanych wyników niż w przypadku tradycyjnego wywiadu telefonicznego.

8 MARKETING BEZPOŚREDNI
BADANIA ZNAJOMOŚCI MARKI Zanim skierujemy ofertę do potencjalnych Klientów warto sprawdzić, czy kojarzą naszą markę. Podczas takich działań można pozyskać informacje, jakich produktów używają Klienci, a nawet z jakich powodów dokonali takich, a nie innych wyborów. Te elementy nowej wiedzy mogą wpłynąć na rozwój naszych produktów, czy rozszerzenie pola działania naszej firmy.

9 MARKETING BEZPOŚREDNI
BADANIA POTENCJAŁU NABYWCZEGO Takie badania marketingowe stanowią wyjściową dla wielu analiz marketingowych i sprzedażowych, na podstawie których są podejmowane, często mające strategiczne znaczenie, decyzje odnośnie kształtu produktów, grup docelowych oraz strategii sprzedaży. Dzięki nim uzyskujemy informacje na temat oczekiwań Klientów wobec określonych produktów i usług.

10 MARKETING BEZPOŚREDNI
BADANIE KONKURENCJI LUB STANDARDÓW WEWNĘTRZNYCH - MYSTERY SHOPPING Jest badaniem służącym zapoznaniu z ofertą konkurencji i zasadami obsługi, choć często też badaniem wewnętrznym standardów działania firmy. Badanie to jest realizowane przez nas najczęściej metodą CATI choć możliwe jest też wykorzystanie techniki obserwacji uczestniczącej niejawnej. Osoba przeprowadzająca badanie (audytor) kreuje codzienną i naturalną sytuację, na podstawie której jest dokonywana jest późniejsza analiza i ocena ofert, sposobów obsługi lub zachowań pracowników. Możliwość dogłębnego zanalizowania sytuacji, stanowi główną zaletę tego rozwiązania.

11 MARKETING BEZPOŚREDNI
Infolinie dedykowane Infolinia jest doskonałym narzędziem przeznaczonym do wspomagania wszystkich poziomów procesów biznesowych   Dzięki precyzyjnie zarysowanemu i wdrożonemu scenariuszowi działania infolinii przedsiębiorcy są w stanie zdecydowanie wzmocnić kontakt z, potencjalnymi i obecnymi nabywcami usług czy produktów. Rozwiązania, wykorzystujące cały rezerwuar dostępnych obecnie możliwości technicznych, pozwalają zbudować wartościowy kontakt z klientem, który w efekcie końcowym skutkuje długotrwałą lojalnością. Warto przy tej okazji zwrócić jeszcze uwagę na fakt, że infolinia jest bardzo elastycznym narzędziem, pozwalającym na nieustanną modyfikację własnej formuły.   

12 MARKETING BEZPOŚREDNI

13 MARKETING BEZPOŚREDNI
Infolinie dedykowane Infolinia jest doskonałym narzędziem przeznaczonym do wspomagania wszystkich poziomów procesów biznesowych   Dzięki precyzyjnie zarysowanemu i wdrożonemu scenariuszowi działania infolinii przedsiębiorcy są w stanie zdecydowanie wzmocnić kontakt z, potencjalnymi i obecnymi nabywcami usług czy produktów. Rozwiązania, wykorzystujące cały rezerwuar dostępnych obecnie możliwości technicznych, pozwalają zbudować wartościowy kontakt z klientem, który w efekcie końcowym skutkuje długotrwałą lojalnością. Warto przy tej okazji zwrócić jeszcze uwagę na fakt, że infolinia jest bardzo elastycznym narzędziem, pozwalającym na nieustanną modyfikację własnej formuły.   

14 MARKETING BEZPOŚREDNI
DIRECT MAILING - zmniejszenie kosztów produkcji - zwiększenie szybkości dostarczenia dokumentów do - odbiorców końcowych - wysoką jakość - oszczędność czasu - całkowity nadzór nad procesami - gwarancję bezpieczeństwa przetwarzanych danych i informacji - możliwość tworzenia obrazów dokumentów (w formie elektronicznej) - gwarancję integralności każdej przesyłki - możliwość generowania obrazu drukowanego - dokumentu do formatu PDF - kolejkowanie korespondencji

15 MARKETING BEZPOŚREDNI
Zapewniamy najniższe koszty produkcji dokumentu papierowego, maksymalizację jakości i szybkości produkcji oraz szereg innych atutów. Obsługę korespondencji masowej możemy łączyć z innymi produktami i usługami tworząc kompleksowe rozwiązania z zakresu zarządzania dokumentem papierowym i elektronicznym. Mamy doświadczenia w zakresie: przetwarzania danych, wydruków, kopertowania i personalizacji, digitalizacja  dokumentów, tworzenia archiwów elektronicznych etc.

16 MARKETING BEZPOŚREDNI
WAŻNE KWESTIE : 1. Każda umowa z zakresu marketingu bezposredniego powinna zostać zaakceptowana przez Szefa Zespołu (Alicja Łopatyn, Magdalena Białecka) 2. Warto oferować Klientom kompleksowe rozwiązania (np. Baza danych CATI + ing) 3. W chwili obecnej dużo firm startujących w projektach dofinansowanych z UE ma potrzeby w zakresie badań marketingowych i baz danych 4. Wykorzystanie referencji od kluczowych Klientów jako rekomendacji jakości świadczonych przez nas usług (UNIZETO, SCHENKER, EUROSERVICE) 5. Wykorzystanie prezentacji i ofert standardowych w procesie pozyskania Klienta


Pobierz ppt "USŁUGI MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO W OFERCIE GRUPY MARKETINGOWEJ TAI"

Podobne prezentacje


Reklamy Google