Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wykonanie Planu budżetu Okręgowej Izby Lekarskiej w Gdańsku za rok 2017 Skarbnik OIL w Gdańsku Krzysztof Wójcikiewicz.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wykonanie Planu budżetu Okręgowej Izby Lekarskiej w Gdańsku za rok 2017 Skarbnik OIL w Gdańsku Krzysztof Wójcikiewicz."— Zapis prezentacji:

1 Wykonanie Planu budżetu Okręgowej Izby Lekarskiej w Gdańsku za rok 2017
Skarbnik OIL w Gdańsku Krzysztof Wójcikiewicz

2 Wykonanie Planu budżetu na 2017r Okręgowa Izba Lekarska w Gdańsku
I. Przychody: Plan Wykonanie % 1. Składki członkowskie ,00 ,07 122% 2. Refundacja z budżetu państwa działaności ustawowej ,00   ,01 89% 3. Refundacja kosztów staży podyplomowym z UMWP ,00 ,00 99% 4. Refundacja z NIL dla Komisji Sportu 6 500,00 6 500,00  100% 5. Przychody ze szkoleń lekarzy (w tym dotacje) 10 000,00 10 687,00 107% 6. Opłaty za rejestrację praktyk lekarskich (KdsRPP) 55 000,00 71 505,00 130% 7. Opłaty za rejestrację podmiotów kształcenia ( KKM) 60 000,00 89 000,00 148% 8. Przychody z najmu powierzchni budynku OIL ,00 ,07 102% 9. Odsetki od lokat bankowych 30 000,00 ,62 424% 10. Komisja Bioetyczna ,00 ,76 94% 11. Sprzedaż duplikatów PWZ, zaświadzenia unijne i inne 6 000,00 11 337,50 189% 12. Zwroty kosztów postepowań sądowych 5 000,00 12 410,36 248% 13. Opłaty za dokumentację OROZ 1 000,00 1 482,70 14. Pozostałe przychody - reklamy www. I inne 19 467,25 195% Razem przychody ,00 ,34 119%

3

4

5 II. Wydatki: Plan Wykon IV kw % nr 1. 15% odpis składki na rzecz NIL
II. Wydatki: Plan Wykon IV kw % nr 1. 15% odpis składki na rzecz NIL ,00 ,16 100% 2. Komisja ds. Rejestracji Lekarzy ,00 ,12 120% Zał.1 3. Komisja ds. Rejestracji Praktyk Prywatnych ,00 ,89 102% Zał.2 4. Okręgowy Rzecznik Odpowiedzialności Zawod ,00 ,05 107% Zał.3 5. Okręgowy Sąd Lekarski ,00 ,79 93% Zał.4 6. Komisja Kształcenia Medycznego ,00 ,94 75% Zał.5 7. Komisja Bioetyczna ,00 ,73 8. Komisja Stomatologiczna 30 000,00 22 607,46 9. Komisja Lekarzy Seniorów: 50 000,00 47 957,62 101% Zał.6 10. Komisja Kultury Sportu i Rekreacji ,00 ,72 91% Zał.7 11. Komisja Etyki 3 000,00 3 368,00 112% 12. Zjazd sprawozdawczy 20 000,00 17 551,70 88% 13. Akcja wyborcza 36 560,94 183% 14. Mediator OIL 1 000,00 15. Komisje Orzekające o zdolności wykonywania zawodu 10 000,00 8 675,08 87% 16. Działalność medialna OIL w Gdańsku ,00 ,14 Zał.8 17. Komisja Socjalna ,00 ,00 90% 18. Komisja Młodych Lekarzy 11 000,00 2 300,60 21% 19. Komisja legislacyjna 6 000,00 20. Pełnomocnik ds. Zdrowia Lekarzy 12 000,00 11 476,76 96% 21. Uroczystość wręczenia PWZ 40 000,00 58 205,42 146% 22. Nagrody i wsparcia patronackie OIL 12 122,10 24% 23. Koszty działalności statutowej ( organy OIL) ,00 ,22 95% Zał.9 24. Koszty dz.administracyjnej Gdańsk ( biuro OIL Gdańsk) ,00 ,00 77% Zał.10 25. Koszty działalności administracyjnej Del.Elbląg ,00 ,02 98% Zał.11 26. Koszty działalności administracyjnej Del.Słupsk ,00 ,01 89% Zał.12 Razem wydatki ,00 ,47 III. Rezerwa na cele nadzwyczajne ,00  48 224,70 19%

6

7

8

9 Rezerwa na cele nadzwyczajne
1. Wydatki na akcję protestacyjną lekarzy – uchwała nr 46/17/Rd i 60/17/Rd kwota ,20 2. Wydanie książki Sławni Lekarze Gdańscy tom 2 uchwała nr 205/17/P - kwota ,00 3. wydatki na zaniechaną inwestycję – rozbudowa parkingu , uchwała nr 174/17/P ,50 Razem ,70

10 Okręgowa Izba Lekarska zakupiła prawo wieczystego użytkowania gruntu za kwotę ,28zł Wartość działki wyceniono na ,00zł , a jej powierzchnia wynosi 2182m². Zakup sfinansowano środkami z lokat zgromadzonych w ubiegłych latach.

11 KOMISJA DS. REJESTRACJI LEKARZY
Załącznik nr 1 do budżetu OIL Gdańsk KOMISJA DS. REJESTRACJI LEKARZY Wykonanie Koszty Komisji ogółem, w tym: ,00 ,12 1. materiały i energia 15 000,00 28 151,16 2. korespondencja 10 000,00 19 246,45 3. usługi 11 863,16 4. wynagrodzenia ,00 ,62 5. składki ZUS i narzuty na wynagrodzenia 22 000,00 24 155,73 Delegacje 1 908,00 ad.1. zakup szafek kartotekowych ,83zł

12 KOMISJA DS. REJESTRACJI PRAKTYK PRYWATNYCH, a w tym:
Załącznik nr 2 do budżetu OIL Gdańsk KOMISJA DS. REJESTRACJI PRAKTYK PRYWATNYCH, a w tym: Wykonanie IV kwartały Koszty Komisji ogółem, w tym: ,00 ,89 1. materiały i energia 2 000,00 5 930,32 2. usługi 3 050,06 3. wynagrodzenia ,00 ,42 4. składki ZUS i narzuty na wynagrodzenia 21 000,00 21 037,09 5. delegacje, szkolenia, catering 3 000,00 ad1 Wymiana części kopiarko-drukarki Ricoh ,-

13 Załącznik nr 3 do budżetu 2017 OIL w Gdańsku
Koszty Okręgowego Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej, w tym: ,00 ,05 1. matriały, energia, 15 000,00 16 953,67 2. koszty korespondencji 10 000,00 12 674,07 3. kopiowanie dokumentacji, usługi 14 000,00 12 387,24 4. wynagrodzenia pracowników ,00 ,82 5. opinie biegłych 27 797,80 6. Składki ZUS i inne narzuty pracownicze 22 000,00 22 914,37 7. delegacje 5 000,00 8 578,50 8. diety Rzecznika i Zastępców Rzecznika ,00 ,00 9. szkolenia rzeczników 6 000,00  5 208,58

14 Koszty Okręgowego Sądu Lekarskiego, w tym:
Załącznik nr 4 do budżetu 2017 OIL w Gdańsku Koszty Okręgowego Sądu Lekarskiego, w tym: ,00 ,79 1. materiały i energia 6 000,00 10 973,61 2. koszty korespondencji 5 000,00 3. usługi 8 000,00 8 857,75 4. wynagrodzenia pracowników kancelarii Sądu 55 000,00 53 557,20 5. umowy zlecenia 6. składki ZUS i inne narzuty na wynagrodzenia 9 000,00 11 907,35 7. delegacje Sędziów 10 000,00 1 754,58 8. diety funkcyjne Przewodniczącej i Sędziów ,00 ,00 9. szkolenia Sędziów i pracowników 12 000,00 meble dla Sądu- ujęto w kosztach administracyjnych 15 547,88

15 Komisja Kształcenia Medycznego, w tym:
Załącznik nr 5 do budżetu 2017 OIL w Gdańsku Komisja Kształcenia Medycznego, w tym: ,00 ,94 1. koszty organizacji stażu podyplomowego ,00 ,92 2. Osrodek Kształcenia ( wynagrodzenia wykładowców,pracowników i inne) ,00 ,91 3. Fundusz wspierania inicjatyw doskonalenia zawodowego lekarzy i lek.dentystów i innych 60 000,00 41 954,63 4. Fundusz wspierania konferencji medycznych i debat tematycznych 30 000,00 4 469,48 5. Fundusz na umorzenia zapomóg na kształcenie lelarzy i lekarzy dentystów ,00 76 045,00

16 Komisja Lekarzy Seniorów, a w tym:
Załącznik nr 6 do budżetu 2017 OIL w Gdańsku Komisja Lekarzy Seniorów, a w tym: 50 000,00 zł 47 958,62 1. Komisja Lekarzy Seniorów Gdańsk 40 000,00 zł 38 899,04 2. Komisja Lekarzy Seniorów Elblag 5 000,00 zł 4 300,00 3. Komisja Lekarzy Seniorów Słupsk 4 759,58

17 Komisja Kultury Sportu i Rekreacji, a w tym:
Załącznik nr 7 do budżetu 2017 OIL w Gdańsku Komisja Kultury Sportu i Rekreacji, a w tym: ,00 ,72 1. wydarzenia sportowe, formy rekreacji lekarzy 78 000,00 84 652,48 2. Klub Lekarza i imprezy kulturalne 16 000,00 3 398,43 3. Chór lekarski 40 000,00 36 234,81

18 Działalność medialna OIL w Gdańsku, a w tym:
Załącznik nr 8 do budżetu 2017 OIL w Gdańsku Działalność medialna OIL w Gdańsku, a w tym: Plan IV kwartały Razem ,00 ,14 1. druk Pomorskiego Magazynu Lekarskiego ,00 ,07 2. honoraria autorskie w Pomorskim Magazynie Lekarskim 36 000,00 34 516,10 3. Redakcja Pomorskiego Magazynu Lekarskiego 24 000,00 19 116,70 4. kolportaż Pomorskiego Magazynu Lekarskiego 60 000,00 58 034,88 5. utrzymanie strony internetowej OIL w Gdańsku 82 000,00 49 322,64 6. wydawnictwa lekarskie ( Uczniowie Hipokratesa) 35 000,00 34 915,75

19 Załącznik nr 9 do budżetu 2017 OIL w Gdańsku
Koszty działalności Okręgowej Rady Lekarskiej i niektórych komisji problemowych Rady, a w tym: ,00 ,22 1. koszty posiedzeń Rady,Prezydium,komisji problemowych Rady 20 000,00 26 367,78 2. ryczałty samochodowe 25 000,00 19 831,20 3. koszty podróży służbowych osób funkcyjnych 45 000,00 24 797,02 4. diety funkcyjne członków Prezydium i członków Rady ,00 ,00 5. szkolenia lekarzy funkcyjnych 10 000,00 7 145,00 6. inne 30 000,00 20 365,22 ad 6. badanie PBS umowy kontraktowe 9963,- ad.6. wynagrodzenia komornicze za sciąganie składek

20 Załącznik nr 10 do budżetu 2017 OIL w Gdańsku
Koszty administracyjne Gdańsk Plan 2017r IV kwartały 1. Zużycie materiałów i energii ,00 ,42 a materiały biurowe, wydawnictwa 80 000,00 54 462,41 b pozostałe materiały i wyposażenie drobne 40 000,00 13 034,17 c energia elektryczna 60 000,00 49 883,91 d energia cieplna 50 000,00 31 690,80 e woda i środki czystości 18 500,00 12 296,13 2. Usługi obce razem: ,00 ,76 usługi telekomunikacyjne,pocztowe i kurierskie 95 000,00 63 780,83 naprawy, konserwacje, remonty 55 451,97 koszty sprzątania i wywozu nieczyst 85 000,00 72 053,90 koszty ochrony 98 000,00 72 943,18 biuro prawne ,00 ,84 f usługi informatyczne 94 000,00 92 491,85 g pozostałe 25 000,00 18 014,19 3. Wynagrodzenia ,00 ,37 wynagrodzenia pracowników ,00 ,58 Składki ZUS ,00 88 835,14 świadcz dla pracowników (ZFŚS, bad.profilakt) 29 000,00 18 305,65 umowy zlecenia i umowy o dzieło 30 000,00 6 424,00 5. Pozostałe koszty ,00 ,45 podatek od nieruchomości, opłaty administrac 20 000,00 15412,10 opłaty bankowe 10 000,00 7 725,73 podróże służbowe pracowników 6522,71 obsługa recept dla lekarzy seniorów 2 000,00 2 330,71 szkolenia pracowników, spotkanie integr,studia 45 000,00 24 089,77 ubezpieczenia majątkowe 5 000,00 3 252,00 inne 8 294,37 h środki trwałe ,00 ,06 ,00 ,00 Środki trwałe: Zakupiono komputery, serwer, urządzono parking przy ul. Orzeszkowej, wymieniono meble w Sądzie, wpłacono 2 raty na poczet Nowego Oprogramowania FINN 2g – badanie bilansu

21 Załącznik nr 11 do budżetu 2017
OIL Delegatura w Elblągu Koszty administracyjne Elbląg Plan 2017r IV kwartały 1. Zużycie materiałów i energii 14 300,00 18 024,36 a materiały, drobne wyposażenie 9 000,00 14076,25 b energia , woda 5 300,00 3 948,11 2. Usługi obce razem: 45 390,00 44 432,17 usługi telekomunikacyjne,pocztowe i kurierskie 3 800,00 5 175,69 naprawy, konserwacje, remonty 4 590,00 2 870,69 c koszty sprzątania i wywozu nieczyst 11 000,00 11 572,80 d ochrona - monitoring 1 000,00 738,00 e obsługa prawna 24 000,00 f pozostałe 74,99 3. Wynagrodzenia ,00 97 304,95 wynagrodzenia pracowników 85 000,00 78 724,34 Składki ZUS 17 000,00 15 469,29 świadcz dla pracowników (ZFŚS, bad.profilakt) 3 000,00 3 111,32 5. Pozostałe koszty 25 500,00 27 019,54 podatek od nieruchomości, opłaty administrac 1 200,00 1 207,20 opłaty bankowe 400,00 635,92 czynsze 8 200,00 6 218,13 ubezpieczenia majątkowe 1 400,00 1 269,00 g inne h środki trwałe 13 300,00 17 689,29 ,00 ,02

22 Załącznik nr 12 do budżetu 2017
OIL Delegatura w Słupsku Koszty administracyjne Słupsk Plan 2017r IV kwartały 1. Zużycie materiałów i energii 10 000,00 7 165,24 a materiały, wyposażenie drobne 6 000,00 4 310,55 c energia 4 000,00 2 854,69 2. Usługi obce razem: 41 300,00 34 136,68 usługi telekomunikacyjne, pocztowe i kurierskie 6 317,09 b naprawy, konserwacje, remonty 1 481,01 koszty ochrony -monitoring 2 000,00 1 334,52 d obsługa prawna 24 000,00 e pozostałe 7 300,00 1 004,06 3. Wynagrodzenia ,00 ,58 wynagrodzenia pracowników ,00 ,00 Składki ZUS 25 400,00 22 787,87 świadcz dla pracowników (ZFŚS, bad.profilakt) 3 000,00 2813,71 umowy zlecenia i umowy o dzieło 1 200,00 5. Pozostałe koszty 16 600,00 16 587,51 podatek od nieruchomości, opłaty administrac 1 400,00 2 121,68 D opłaty bankowe 1 000,00 899,00 podróże służbowe 500,00 114,90 h czynsze 5 500,00 5 560,58 i szkolenia j ubezpieczenia majątkowe 3 200,00 2 927,77 k inne środki trwałe 5 000,00 4 963,58 ,00 ,01

23 Wynik finansowy netto za 2017 rok Izba osiągnęła zysk w wysokości zł

24

25

26

27


Pobierz ppt "Wykonanie Planu budżetu Okręgowej Izby Lekarskiej w Gdańsku za rok 2017 Skarbnik OIL w Gdańsku Krzysztof Wójcikiewicz."

Podobne prezentacje


Reklamy Google