Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Okręgowej Izby Lekarskiej w Gdańsku
Plan budżetu Okręgowej Izby Lekarskiej w Gdańsku na rok 2018 Skarbnik OIL w Gdańsku Krzysztof Wójcikiewicz
2
Okręgowa Izba Lekarska w Gdańsku
Plan budżetu na 2018r Okręgowa Izba Lekarska w Gdańsku I. Przychody: Kwota 1. Składki członkowskie ,00 2. Refundacja z budżetu państwa działalności ustawowej ,00 3. Refundacja kosztów staży podyplomowym z UMWP ,00 4. Refundacja z NIL dla Komisji Sportu 9 500,00 5. Przychody ze szkoleń lekarzy (w tym dotacje) 10 000,0 6. Opłaty za rejestrację praktyk lekarskich (KdsRPP) 60 000,00 7. Opłaty za rejestrację podmiotów kształcenia ( KKM) 70 000,00 8. Przychody z najmu powierzchni budynku OIL ,00 9. Odsetki od lokat bankowych 50 000,00 10. Komisja Bioetyczna ,00 11. Sprzedaż duplikatów PWZ, zaświadczenia unijne i inne 8 000,00 12. Zwroty kosztów postepowań sądowych 5 000,00 13. Opłaty za dokumentację OROZ 1 000,00 14. Pozostałe przychody - reklamy www. I inne 10 000,00 Razem przychody ,00
3
7 549 000,00 529 500,00 III. Rezerwa na cele nadzwyczajne II. Wydatki:
1. 15% odpis składki na rzecz NIL ,00 2. Komisja ds. Rejestracji Lekarzy ,00 zał.1 3. Okręgowy Rzecznik Odpowiedzialności Zawodowej ,00 zał.2 4. Okręgowy Sąd Lekarski ,00 zał.3 5. Komisja Kształcenia Medycznego ,0 zal.4 6. Komisja Bioetyczna ,00 7. Komisja ds. Rejestracji Praktyk Prywatnych ,00 zal.5 8. Komisja Stomatologiczna 40 000,00 9. Komisja Lekarzy Seniorów: 50 000,00 zał.6 10. Komisja Kultury Sportu i Rekreacji ,00 zał.7 11. Komisja Etyki 5 000,00 12. Zjazd sprawozdawczy/o-wyborczy 13. Mediator OIL 1 000,00 14. Komisje Orzekające o zdolności wykonywania zawodu 10 000,00 15. Działalność medialna OIL w Gdańsku ,00 zał.8 16. Komisja Socjalna ,00 17. Komisja Młodych Lekarzy 18. Komisja legislacyjna 6 000,00 19. Pełnomocnik ds. Zdrowia Lekarzy 12 000,00 20. Uroczystość wręczenia PWZ 21. Nagrody i wsparcia patronackie OIL 20 000,00 22. Koszty działalności statutowej (organy OIL) ,00 zał.9 23. Koszty pomieszczeń wynajmowanych (energia, ogrzewanie ,ochrona,) 33 000,00 24. Koszty dz. administracyjnej Gdańsk (biuro OIL) ,00 zał.10 25. Koszty działalności administracyjnej Del. Elbląg ,00 zał.11 26. Koszty działalności administracyjne Del. Słupsk ,00 zał.12 Razem wydatki ,00 III. Rezerwa na cele nadzwyczajne ,00
4
KOMISJA DS. REJESTRACJI LEKARZY
Załącznik nr 1 do budżetu OIL Gdańsk KOMISJA DS. REJESTRACJI LEKARZY Koszty Komisji ogółem, w tym: ,00 1. Materiały, wyposażenie i energia 30 000,00 2. korespondencja 20 000,00 3. usługi 12 000,00 4. wynagrodzenia ,00 5. składki ZUS i narzuty na wynagrodzenia 28 000,00 6. delegacje 2 000,00
5
Załącznik nr 2 do budżetu 2018 OIL w Gdańsku
Koszty Okręgowego Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej, w tym: ,00 1. materiały, energia 17 000,00 2. koszty korespondencji 13 000,00 3. kopiowanie dokumentacji, usługi 14 000,00 4. wynagrodzenia pracowników ,00 5. opinie biegłych 30 000,00 6. składki ZUS i inne narzuty pracownicze 26 000,00 7. delegacje 10 000,00 8. diety Rzecznika i Zastępców Rzecznika ,00 9. szkolenia rzeczników 6 000,00
6
Koszty Okręgowego Sądu Lekarskiego, w tym:
Załącznik nr 3 do budżetu 2018 OIL w Gdańsku Koszty Okręgowego Sądu Lekarskiego, w tym: Plan ,00 1. materiały i energia 11 000,00 2. koszty korespondencji 7 000,00 3. usługi 9 000,00 4. wynagrodzenia pracowników kancelarii Sądu 60 000,00 5. umowy zlecenia 2 000,00 6. składki ZUS i inne narzuty na wynagrodzenia 13 000,00 7. delegacje Sędziów 8. diety funkcyjne Przewodniczącego i Sędziów ,00 9. szkolenia Sędziów i pracowników 10 000,00
7
Komisja Kształcenia Medycznego, a w tym: Plan
Załącznik nr 4 do budżetu 2018 OIL w Gdańsku Komisja Kształcenia Medycznego, a w tym: Plan ,00 1. Koszty organizacji stażu podyplomowego ,00 2. Ośrodek Kształcenia (wynagrodzenia wykładowców, pracowników i inne) 3. Fundusz wspierania inicjatyw doskonalenia zawodowego lekarzy i lekarzy dentystów i innych 60 000,00 4. Fundusz wspierania konferencji medycznych i debat tematycznych 30 000,00 5. Fundusz na umorzenia zapomóg na kształcenie lekarzy i lekarzy dentystów ,00
8
KOMISJA DS. REJESTRACJI PRAKTYK LEKARSKICH
Załącznik nr 5 do budżetu OIL Gdańsk KOMISJA DS. REJESTRACJI PRAKTYK LEKARSKICH Koszty Komisji ogółem, w tym: ,00 1. Materiały i energia 2 000,00 2. usługi 3 500,00 3. wynagrodzenia ,00 4. składki ZUS i narzuty na wynagrodzenia 30 000,00 5. delegacje, szkolenia, catering
9
Komisja Lekarzy Seniorów, a w tym: Plan
Załącznik nr 6 do budżetu 2017 OIL w Gdańsku Komisja Lekarzy Seniorów, a w tym: Plan 50 000,00 1. Komisja Lekarzy Seniorów Gdańsk 40 000,00 2. Komisja Lekarzy Seniorów Elbląg 5 000,00 3. Komisja Lekarzy Seniorów Słupsk
10
Komisja Kultury Sportu i Rekreacji, a w tym: Plan
Załącznik nr 7 do budżetu 2018 OIL w Gdańsku Komisja Kultury Sportu i Rekreacji, a w tym: Plan ,00 1. Wydarzenia sportowe, formy rekreacji lekarzy 90 000,00 2. Klub Lekarza i imprezy kulturalne 12 000,00 3. Chór lekarski 30 000,00
11
Działalność medialna OIL w Gdańsku, a w tym: Plan
Załącznik nr 8 do budżetu 2018 OIL w Gdańsku Działalność medialna OIL w Gdańsku, a w tym: Plan ,00 1. druk Pomorskiego Magazynu Lekarskiego ,00 2. honoraria autorskie w Pomorskim Magazynie Lekarskim 36 000,00 3. Redakcja Pomorskiego Magazynu Lekarskiego 24 000,00 4. kolportaż Pomorskiego Magazynu Lekarskiego 60 000,00 5. utrzymanie strony internetowej OIL w Gdańsku 80 000,00 6. wydawnictwa lekarskie 40 000,00
12
Załącznik nr 9 do budżetu 2018 OIL w Gdańsku
Koszty działalności Okręgowej Rady Lekarskiej i niektórych komisji problemowych Rady, a w tym: Plan ,00 1. koszty posiedzeń Rady, Prezydium, komisji problemowych Rady 45 000,00 2. ryczałty samochodowe 20 000,00 3. koszty podróży służbowych osób funkcyjnych 10 000,00 4. diety funkcyjne członków Prezydium i członków Rady ,00 5. szkolenia lekarzy funkcyjnych 6. inne (ankiety, akcja protestacyjna) 50 000,00
13
Koszty administracyjne w Gdańsk Plan 2018r.
Załącznik nr 10 do budżetu 2018 OIL w Gdańsku Koszty administracyjne w Gdańsk Plan 2018r. 1. Zużycie materiałów i energii ,00 a materiały biurowe, wydawnictwa 60 000,00 b pozostałe materiały, śr. czystości i wyposaż. drobne, woda but., art. spoż. 65 000,00 c energia elektryczna 50 000,00 d energia cieplna i woda 30 000,00 2. Usługi obce razem: ,00 usługi telekomunikacyjne, pocztowe i kurierskie 70 000,00 naprawy, konserwacje, remonty koszty sprzątania i wywozu nieczystości 77 000,00 koszty ochrony 75 000,00 e biuro prawne ,00 f usługi informatyczne ,00 g pozostałe 25 000,00 3. Wynagrodzenia ,00 wynagrodzenia pracowników ,00 Składki ZUS ,00 świadczenia dla pracowników (ZFŚS, badania profilaktyczne) 25 000,000 umowy zlecenia i umowy o dzieło 10 000,00 5. Pozostałe koszty ,00 podatek od nieruchomości, opłaty administracyjne 23 000,00 opłaty bankowe podróże służbowe pracowników obsługa recept dla lekarzy seniorów 3 000,00 szkolenia pracowników, spotkanie integracyjne, studia ubezpieczenia majątkowe 5000,00 inne h środki trwałe ,00 RAZEM ,00
14
Plan 1. Zużycie materiałów i energii 19 000,00 a
Załącznik nr 11 do budżetu 2018 OIL Delegatura w Elbląg Koszty administracyjne Elbląg Plan 1. Zużycie materiałów i energii 19 000,00 a materiały, drobne wyposażenie 15 000,00 b energia , woda 4 000,00 2. Usługi obce razem: 47 000,00 usługi telekomunikacyjne,pocztowe i kurierskie 5 000,00 naprawy, konserwacje, remonty c koszty sprzątania i wywozu nieczystości 12 000,00 d ochrona - monitoring 1 000,00 e obsługa prawna 24 000,00 f pozostałe 3. Wynagrodzenia ,00 wynagrodzenia pracowników 88 000,00 Składki ZUS 20 000,00 świadcz dla pracowników (ZFŚS, badania profilaktyczne) 3 000,00 4. Pozostałe koszty 22 200,00 podatek od nieruchomości, opłaty administracyjne 1 200,00 opłaty bankowe 700,00 czynsze 8 000,00 ubezpieczenia majątkowe 1 300,00 g inne h środki trwałe 10 000,00 RAZEM ,00
15
Koszty administracyjne Słupsk Plan
Załącznik nr 12 do budżetu 2018 OIL Delegatura w Słupsku Koszty administracyjne Słupsk Plan 1. Zużycie materiałów i energii 9 000,00 a materiały, wyposażenie drobne 6 000,00 c energia 3 000,00 2. Usługi obce razem: 42 000,00 usługi telekomunikacyjne,pocztowe i kurierskie 7 000,00 b naprawy, konserwacje, remonty 4 000,00 koszty ochrony -monitoring 2 000,00 d obsługa prawna 24 000,00 e pozostałe 5 000,00 3. Wynagrodzenia ,00 wynagrodzenia pracowników ,00 Składki ZUS 26 000,00 świadcz dla pracowników (ZFŚS, badania profilaktyczne) umowy zlecenia i umowy o dzieło 1 000,00 4. Pozostałe koszty 19 300,00 podatek od nieruchomości, opłaty administracyjne 1 600,00 opłaty bankowe podróże służbowe 500,00 h czynsze i szkolenia j ubezpieczenia majątkowe 3 200,00 k inne środki trwałe RAZEM ,00
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.